شمانیوز
شما نیوز

به‌زودی ظرفیت نمایش فیلم های سینمایی در کشور دوبرابر می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضور در برج میلاد و جشنواره فیلم فجر در برنامه کافه رادیو از دوبرابرشدن ظرفیت نمایشی کشور خبر داد و گفت: برای تحقق عدالت فرهنگی در کشور بیش دو هزار وپانصد میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل پروژه های ناتمام سالن های نمایشی و ... اختصاص یافته است.

به‌زودی ظرفیت نمایش فیلم های سینمایی در کشور دوبرابر می شود

به گزارش شمانیوز: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه « کافه رادیو» که ویژه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از رادیو جوان پخش می شود در خصوص توجه فیلم های سینمایی این دوره از جشنواره به  گفتمان انقلاب اسلامی گفت:یکی از سرفصل‌های اصلی حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم، پیشتازی اهالی فرهنگ و هنر است؛ زیرا انقلاب اسلامی به سمت ایجاد تمدن‌ نوین اسلامی می‌رود و ارتقای حوزه فرهنگ، در پیشانی این تمدن است.

وی درباره نمایش فیلم های جشنواره  در دیگر استان و مناطق محروم نیز تصریح کرد:شعار دولت مردمی، عدالت فرهنگی بوده، ما معتقدیم این جشن فرهنگ و هنر است و همه مردم ایران حق دارند در این جشن سهیم باشندبه همین دلیل امسال بدون اینکه باری را به همکارانمان در استان ها تحمیل کنیم در همه مراکز استان ها وبرخی از شهرستان ها فیلم های این دوره از جشنواره به نمایش در آمده است.

اسماعیلی با اشاره به طراحی سینما سیار گفت : در روستاها و مناطقی که سینما نداشتند نیز با سینما سیار نمایش فیلم ها انجام شده است که  اتفاقی مبارک است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جشنواره فیلم فجر را جشن هنر انقلاب خواند و خاطر نشان کرد: این جشن بزرگ انقلاب است که باید  صاحبان واقعی انقلاب مشارکت داشته باشندان شاالله این روند ادامه خواهد داد ودر سال های بعد امیدوارم که امکاناتی بیشتری داشته باشیم .

وی به اهالی سینما و هنر دوستان مژده داد در راستای تحقق عدالت فرهنگی پروژه های نیمه تمام ساخت سالن سینما  در استان ها در حال تکمیل است و افزود: در سفرهای اخیر استانی رئیس جمهور تاکنون بیش دو هزار وپانصد میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته وبخش عمده ای را در ظرف مدت کوتاهی  افتتاح خواهیم کردواین ظرفیت نمایش را در کشور به دو برابر خواهیم رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی