شمانیوز
شما نیوز

کتاب "و اما بعد..." منتشر شد

کتاب تازه منتشر شده ای ست از انتشارات نور گیتی، به نویسندگی و تصویر سازی عدنان مصلایی ، که داستان ماهی سیاه کوچولو را پس از کشتن مرغ ماهی خوار پی می گیرد.

کتاب "و اما بعد..." منتشر شد

به گزارش شمانیوز: کتاب و اما بعد ... شاید در نگاه اول در طبقه ی کتاب های کودکان قرار گیرد، هم چون داستان پایه ی  خود یعنی ماهی سیاه کوچولو صمد بهرنگی ،از آن دست کتاب هایی ست که هر کس و با هر سنی آن را مطالعه کند دریافت خاص خودش را از این کتاب خواهد داشت.

عدنان مصلایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت از زمانی که سال 57 این کتاب را مطالعه کرده ذهنش درگیر این موضوع بوده است که اگر ماهی سیاه کوچولو می ماند چه می شد. در سال 70 و پس از دوران جنگ، این ایده بیشتر در او تقویت شده و پیش نویس داستان نوشته می شود.

در طی سال ها و با مرتب خلاصه کردن داستان به یک متن مینیمال بدون حاشیه رسیده، و با تصویرسازی خاصی توانسته است از تصویر سازی بی نظیر فرشید مثقالی کاملن دور شده، در عین حالی که ارتباطات و سر نخ هایی را حفظ نماید، به یک کتاب یک دست و روان دست یاید.

نوشتن ادامه ی داستان ها و یا فیلم های مورد اقبال، و یا مورد توجه نویسنده، همیشه مورد استقبال طرفداران و یا خوانندگان بوده  است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی