شمانیوز
شما نیوز

سخنرانی رهبر انقلاب

سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص) به‌ صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران و امت مسلمان جهان سخن خواهند گفت.

سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث

علی آبشناس-

به گزارش شمانیوز : اعلام خبر سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث با مردم ایران، بسیاری از اذهان را درگیر مباحث مطرح این سخنرانی کرده است. گمانه‌زنی‌هایی که مردم از محورهای موضوعی سخنان رهبر انقلاب دارند و مشتاقانه منتظر شنیدن این سخنان هستند. بسیاری معتقدند که جنگ روسیه و اوکراین، راهنمایی ملت های مسلمان و بصیرت مردم ایران در مواجهه با موضوعات روز دنیا تا در دام استکبار و دخالت های غربی ها نیفتند و مذاکرات وین ممکن است از جمله محورهای سخنرانی رهبر معظم انقلاب باشد. 

از آن جایی که راهبردها و نصایح دلسوزانه و پدرانه ایشان همیشه نقشه راهی برای ملت های مظلوم جهان و خصوصا مسلمان دنیا و ایران بوده است، هر سخنرانی ایشان کلاس درسی مشورتی برای همگان است که صمیمانه مشتاق شنیدن آن هستیم.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید مبعث پیامبر اعظم (ص) به‌صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران و امت مسلمان جهان سخن خواهند گفت.

سخنرانی رهبر انقلاب روز سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و شبکه‌های داخلی و بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی همراه با ترجمه همزمان پخش می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    حرف های تکراری
    میدونم وجودشو ندار نشر بدین

تبلیغات متنی