شمانیوز
شما نیوز

دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب

تقاضای عجیب یک دانشجو از رهبر معظم انقلاب !

در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با مقام معظم رهبری، یکی از دانشجویان تقاضای عجیب و جالبی را مطرح کرد.

تقاضای عجیب یک دانشجو از رهبر معظم انقلاب !

علی آبشناس خبرنگار شمانیوز: دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان سال جاری هم دارای حاشیه های جالب و عجیبی بود. دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، امسال برگزار گردید که این دیدار با حفظ پروتکل های بهداشتی و حضوری انجام شد.  در دیدار رمضان ۱۴۰۱ دانشجویان با رهبری تقاضاهای عجیب و جالبی از جانب برخی دانشجویان مطرح شد. تقاضای عجیب یکی از دانشجویان از رهبر انقلاب مبنی بر برکناری مجلس را در زیر می خوانید.

بر اساس این گزارش، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌‍ ای دیدار کردند.

امیرحسین پناهی، دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، محمد اسکندری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی، علی بزرگخوه، دبیر دفتر تحکیم وحدت، محمد حسین کاظمی، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و محسن نراقی نماینده بسیج دانشجویی در این دیدار نکاتی را مطرح کردند.

علی بزرگخو، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان کشور در دیدار تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از این اتحادیه دانشجویی نکاتی را مطرح کرد. وی با مطرح کردن انتقاداتی از نمایندگان مجلس خطاب به مقام معظم رهبری گفت: 

«حضرت آقا!

به عقیده‌ی ما چنین مجلسی نمی‌تواند انقلابی باشد.

در این مدت، هر زمان نمایندگان مجلس را بابت بر زمین ماندن اصلی‌ترین وعده‌شان مواخذه کردیم، پشت صفت انقلابی قایم شده‌اند. از شما می‌خواهیم، این صفت را ازشان پس بگیرید تا فرزندانتان در دانشگاه بتوانند بدون برچسب خوردن، به نقد منصفانه بپردازند.»

پاسخ مقام معظم رهبری به تقاضای پس گرفتن عنوان انقلابی از مجلس

مقام معظم رهبری نیز در خلال سخنانشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی با اشاره به این درخواست فرمودند: «حالا صحبت مجلس شد و اعتراض به مجلس و درخواست از من که عنوان انقلابیگری را پس بگیرم از این مجلس. خب خیلی نماینده‌های این مجلس همین جوان‌های دیروز در جایگاه شمایند. یعنی خیلی از آن‌ها جوان‌هایی هستند که چند سال قبل از این مثل شما می‌آمدند می‌ایستادند انتقاد میکردند، حرف میزدند، اشکال میکردند. انقلابی‌اند. این جور نیست که انقلابی نباشند. البته من یکایک را که نمیشناسم. مجموعه را می‌بینم روی مجموعه قضاوت میکنم. مجموعه بد نیست، خوب است، هم در دولت، هم در مجلس و در بعضی از بخش‌های دیگر، مجموعه خوب است. حالا ممکن است یک اشکالاتی بر بعضی از آن‌ها وارد باشد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خخخخخخخخخخخخخخخ

  • ناشناس

    جانم فدای رهبرم

تبلیغات متنی