شمانیوز
شما نیوز

بیانیه/

بیانیه نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پی حادثه‌ی خونین حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه‌السلام

در پی فاجعه‌ی خونین روز گذشته‌ی شیراز که به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان منجر شد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی ( نماینده رهبر انقلاب در وزارت جهاد کشاورزی)، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پی حادثه‌ی خونین حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه‌السلام

متن بیانیه، به این شرح است:

  ༻﷽༺

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

وقوع حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بارِ شیراز که به شهادت و جراحتِ عده‌ای از مردم عزیز و بی‌دفاع، به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطّهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام منجر شد، موجب تأسّف و تألّم شدید گردید.

این جنایت، قلوب میلیون‌ها عاشق اهل‌بیت علیهم‌السلام و هموطن ایرانی را داغدار و نشان از ناکارآمدیِ نقشه‌های شوم دشمنانِ امنیت و آرامشِ این نظام اسلامی است.

امروز که معاندان، منافقان، سلطنت‌طلبان و اپوزیسیون، دستان کثیف خود را در پنجه‌های پوشالیِ ابرقدرت‌ها قرار داده‌اند تا به زعم خود، خللی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند، اطمینان داریم که به دعای امام عصر ارواحنافداه و حرمت خون شهیدان، انقلاب اسلامی‌مان از هر زمان بیشتر و با قوّت و قدرت، به مسیر خود ادامه خواهد داد تا باری دیگر، بر همگان روشن سازد که اینگونه حرکات بُزدلانه، نتیجه‌ای جز پرده‌برداری از قساوت، خباثت، عجز و ناتوانیِ بیشترِ دشمنان، نخواهد داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مردم غیور شیراز و تمامی خانواده‌های معزّز این شهدای والامقام، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای مجروحانِ این حادثه، سلامتی، شفا و عافیت مسئلت می‌نمایم.

سید حسن ربانی

اول ربیع‌الثانی ۱۴۴۴

پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی