شمانیوز
شما نیوز

ال جی/

 تجربه کاربری فوق‌العاده و غرق تماشا شدن با تلویزیون‌های 2023 OLED ال‌جی

 درخشش تلویزیون‌های جدید LG OLED evo با جدیدترین فناوری ها، سیستم عامل webOS به روزرسانی شده و قابلیت‌های شخصی‌سازی توسعه یافته.

 تجربه کاربری فوق‌العاده و غرق تماشا شدن با تلویزیون‌های 2023 OLED ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) از سری جدید تلویزیون‌های 2023 خود که سردمداران آن پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED هستند، رونمایی کرد. جدیدترین تلویزیون‌های OLED این شرکت، با کیفیت تصویر عالی و فناوری پیکسل‌های خودنورده، پردازش تصویر قدرتمند و سیستم عامل توسعه یافته webOS، خدمات و قابلیت‌های هوشمندتری را نسبت به قبل ارائه کرده و مخاطب را غرق در تماشا می‌کند.  

یک دهه پس از معرفی اولین تلویزیون دارای صفحه نمایش بزرگ OLED در جهان، ال‌جی همچنان در بازار تلویزیون‌های پریمیوم پیشگام است. تلویزیون‌های پیشرفته OLED این شرکت برای یازدهمین سال متوالی برنده جایزه نوآوری CES شده و در طول زمان به تکامل خود برای ارائه ارزش کاربری هر چه بیشتر ادامه دادند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به کیفیت تصویر منحصر به فرد، رنگ‌های واقعی و دقیق، مشکی عمیق، کنتراست بی‌نهایت و ارائه تصویری پویا و واقعی مشهور هستند.

فن‌آوری پیکسل خودنورده اولد ال‌جی، علاوه بر ایجاد حس غرق شدن بیشتر در تماشا، این شرکت را قادر ساخته است که فاکتورهای بصری حیرت‌آور و بی‌سابقه‌ای را در طراحی فرم ظاهری محصولات شامل اولین‌های بازار مانند تلویزیون رول شونده SIGNATURE OLED R  ال‌جی و صفحه نمایشگر خم شونده OLED Flex ال‌جی را خلق کند.  LG OLED Flex برنده دو جایزه از جوایز نوآوری نمایشگاه CES 2023 است که یکی از این جوایز جایزه بهترین نوآوری در دسته‌بندی Gaming است.

پیشگامان تلویزیون‌های 2023 OLED ال‌جی، جدیدترین مدل‌های Z3، G3 و C3 از سری تلویزیون‌های OLED evo هستند. این مدل‌های به‌روز شده و جدید به لطف دقت و کارایی فن‌آوری LG OLED evo و پردازشگر هوشمند نسل 6 α9 AI درخشندگی و دقت رنگی بالاتری داشته و وضوح تصویر و جزئیات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کنند.

جدیدترین پردازشگرهای سری‌ آلفا از پیچیده‌ترین فن‌آوری یادگیری عمیق به کمک هوش‌مصنوعی ال‌جی برای اطمینان از کیفیت صدا و تصویر منحصر به فرد استفاده می‌کنند. در حال حاضر فن‌آوری AI Picture Pro وضوح تصویر بیشتر و tone mapping توسعه یافته‌ای را فراهم می‌کند که به آشکار کردن عمق و جزئیات در هر فریم کمک می‌کند. AI Picture Pro همچنین از یک فن‌آوری پردازش تصویر استفاده می‌کند که اجزای مهم تصویر مانند چهره افراد را شناسایی کرده و برای ایجاد کیفیت تصویر HDR و حس واقعی بودن تصویر این اجزا را بهبود می‌دهد. پردازشگر نسل 6 α9 AI علاوه بر تنظیم دقیق بازتولید تصویر، قابلیت AI Sound Pro ال‌جی را نیز تقویت می‌کند. ویژگی‌ای که با ارائه صدای مجازی فراگیر 9.1.2  از سیستم بلندگوهای داخلی تلویزیون، بیننده را مجذوب اتفاقات روی صحنه می‌کند.

ال جی

قابلیت جالب توجه دیگری که در سری‌های OLED evo G3 امسال اعمال شده، فن‌آوری Brightness Booster Max است که از فناوری جدید کنترل نور و الگوریتم‌های تقویت نور استفاده می‌کند تا درخشندگی را تا 70 درصد افزایش دهد.1 درخشندگی بر یک مبنای پیکسل به پیکسل الگوبرداری و کنترل می‌شود که در نتیجه آن تصاویر واقعی‌تر و شفاف‎‌تری حاصل می‌شود.

مدل‌های 2023 G3 OLED evo ال‌جی همچنین با معرفی طراحی فوق‌العاده یکپارچه One Wall Design ارتقاء قابل توجهی در زیبایی محصولات خود بوجود آورده‌اند.2 مدل‌های امسال در حالت نصب شده بر روی دیوار هیچ فاصله قابل مشاهده‌ای ایجاد نمی‌کنند که این امر استایل، ظرافت و زیبایی را برای اتاق نشیمن به ارمغان می‌آورد.

ال‌جی به استفاده از فن‌آوری پیشگام خود برای تولید محصولات و خدماتی برای زندگی بهتر ادامه خواهد داد. در طراحی تلویزیون‌های 2023 OLED ال‌جی، از مرحله تولید تا ایجاد چرخه‌های پایدار برای دفع، به سازگاری با محیط‌زیست توجه شده است. تلویزیون‌های OLED فاقد یونیت نور پس‌زمینه هستند که به این معنا است که برای تولید هر یک از این تلویزیون‌ها در مقایسه با یک تلویزیون LED معمولی به مواد کمتری نیاز است. در تولید این محصولات از قطعات متعدد ساخته شده از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده شده است و حتی در بسته‌بندی ارسال آن‌ها نیز از مواد قابل بازیافت و چاپ تک‌رنگ استفاده شده است. تمام مدل‌های تلویزیون‌های 2023 ال‌جی دارای گواهی تابش پایین نور آبی از TÜV Rheinland و گواهی عدم نوسان رنگ از UL Solutions هستند و چشمان بیننده را کمتر آزار می‌دهند.

ال جی

 LG OLED در سال 2023 تجربه کاربری شخصی‌سازی شده‌تر و به روزتری را معرفی می‌کند. مدل‌های امسال با استفاده از سیستم عامل webOS، دارای قابلیت All New Home هستند که یک رابط کاربری بازطراحی شده (UI) است که  گزینه‌های فراوانی برای برای شخصی‌سازی ارائه کرده و کاربری محصول را آسان‌تر از همیشه می‌کند. گزینه "Quick Cards" امکان دسترسی آسان کاربر به محتواها و خدمات پر کاربرد را در قالب دسته‌بندی‌های منطقی مانند دفتر کار در خانه، Gaming، موسیقی و ورزش، فراهم می‌کند. webOS پیشرفته ال‌جی با ارائه پیشنهادات شخصی‌سازی شده بر اساس علایق افراد که با استفاده از تاریخچه و عادات تماشای آن‌ها تعیین می‌شود استفاده از تلویزیون را برای همه لذت‌بخش‌تر می‌کند.  

AI Concierge ، تجربه کاربری در تلویزیون‌های LG OLED را با فراهم کردن یک فهرست محتوای انتخابی برای هر فرد بر اساس سوابق استفاده و جستجوهای او، به اوج خود میرساند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی، با هدف ایجاد تجربه‌های سینمای خانگی فوق العاده، به تقویت قابلیت‌های صوتی و تصویری Dolby Vision و Dolby Atmos ادامه می‌دهد. به علاوه، تلویزیون‌های ال‌جی امسال به شکل یکپارچه‌ای با جدیدترین ساندبارهای ال‌جی تلفیق می‌شوند و صدای فراگیر چندکاناله‌ای با  کیفیت بهبود یافته IMAX با استفاده از DTS:X فراهم می‌کنند. هنگامی که از تلویزیون و ساندبارهای ال‌جی به صورت هم‌زمان استفاده شود، قابلیت جدیدی به نام 3WOW Orchestra ایجاد می‌شود که از تمامی کانال‌های صوتی هر دو محصول برای تولید صدای قدرتمندتر و فراگیرتر استفاده می‌کند.  

همان‌طور که انتظار می‌رود، مدل‌های 2023 OLED ال‌جی از طیف وسیعی از قابلیت‌های مطابق با HDMI 2.1a پشتیبانی می‌کنند. این مدلها اولین تلویزیون‌هایی هستند که از سازمان HDMI برای قابلیت به تازگی معرفی شده Quick Media Switching VRR (QMS-VRR) گواهی دریافت کرده اند. QMS-VRR می‌تواند سیاه شدن چند لحظه‌ای صفحه نمایش که هنگام تغییر محتوای مورد نمایش از دستگاه‌های مختلف متصل به تلویزیون از طریق پورت‌های HDMI 2.1a اتفاق می‌افتد را حذف کند.4

تلویزیون‌های اولد دارای پیکسل‌های خودنورده ال‌جی، نمایشگرهای بی‌نظیر برای گیمینگ بوده و دارای زمان واکنش یک دهم میلی ثانیه، تأخیر ناچیز در ورودی و 4 پورت ورودی HDMI2.1a هستند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به بهینه ساز بازی یا Game Optimizer نیز مجهز هستند که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت از میان قابلیت‌های مختص گیمینگ مانند تنظیمات اولیه سبک بازی، انتخاب کرده و یا آن‌ها را تغییر دهند. تنظیمات برای G-SYNC® و FreeSync™ Premium و نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) نیز به سادگی از Game Optimizer در دسترس هستند.

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله تلویزیون‌های بسیار پیشرفته OLED ال‌جی را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی