شمانیوز
شما نیوز

آزادی عمل در چیدمان فضا با فن‌آوری Zero Connect در جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی

دستاورد خیره کننده ال جی، تلویزیون 98 اینچی Larger-Than-Life OLED، همراه با قابلیت پخش لحظه¬ای صدا و تصویر تا 4K 120Hz به صورت وایرلس

ال‌جی الکترونیکس (LG) تلویزیون 97 اینچی SIGNATURE OLED M (مدل M3) خود که اولین تلویزیون مجهز به فن‌آوری Zero Connect1 در جهان با قابلیت انتقال لحظه¬ای صدا و تصویر تا کیفیت 4K 120Hz است را معرفی می‌کند. تلویزیون نوآورانه OLED M3 ال جی علاوه بر دارا بودن کیفیت صدا و تصویر عالی در نصب و اتصال نیز انعطاف بیشتری دارد. تلویزیون وایرلس 4K OLED ال‌جی که دستاوردی شگفت‌انگیز در فن‌آوری و طراحی به شمار می‌رود در نمایشگاه CES 2023 موفق به دریافت دو جایزه نوآوری در دو گروه مختلف شد.

دستاورد خیره کننده ال جی، تلویزیون 98 اینچی  Larger-Than-Life OLED، همراه با قابلیت پخش لحظه¬ای صدا و تصویر تا 4K 120Hz به صورت وایرلس

بر خلاف تلویزیون‌های معمولی که تمامی پورت‌های ورودی برای اتصال دستگاه‌های خارجی در پشت یا کناره‌های دستگاه تعبیه شده‌اند، تلویزیون M3 همراه با یک باکس Zero Connect جداگانه که سیگنال‌های صوتی و تصویری را به صورت وایرلس به صفحه نمایش سینمایی 97 اینچی ال‌جی ارسال می‌کند ارائه می‌شود. می‌توان Zero Connect box را در مکانی با فاصله از تلویزیون قرار داد که این قابلیت به کاربران کمک می‌کند فضایی تمیزتر، مرتب‌تر و چیدمانی آزادانه‌تر داشته باشند. باکس توصیف شده دارای پورت‌های چندگانه‌ای برای اتصال دستگاه‌های HDMI متداول مانند دستگاه‌های گیرنده‌ ماهواره یا شبکه‌های کابلی و کنسول‌های Gaming بوده و از قابلیت اتصال بی¬سیم به ساندبار برای فراهم کردن صدایی قدرتمند و فراگیر و همچنین ویژگی دسترسی آسان به دلیل عدم نیاز به کابل برخوردار است. تلویزیونM3  و باکس Zero Connect آن علاوه بر فراهم کردن آزادی عمل بیشتر در چیدمان به کاربر اجازه می‌دهد تلویزیون جدید OLED ال‌جی را به راحتی و بدون مزاحمت کابل‌های آشفته در هر فضایی نصب کنند. عدم وجود آشفتگی بصری کابل‌ها همچنین باعث می‌شود تجربه تماشا برای کاربران لذت‌بخش‌تر شده و طراحی شیک و مینیمال تلویزیون 97 اینچی با قابلیت نصب بر روی دیوار  جذاب‌تر شود.    

ال جی

راه‌کار وایرلس ال‌جی از فن‌آوری‌های پیشرفته‌ای برای انتقال درست صدا و تصویر به صفحه نمایش دارای پیکسل‌های خودنورده OLED تلویزیون M3 استفاده کرده و لذت کاربر از تماشای محتوای با کیفیت 4K 120Hz  همراه با صدایی شفاف و واضح و بدون بریدگی یا افت کیفیت را دو چندان می‌کند. این شرکت برای اطمینان از انتقال یکپارچه داده از باکس به تلویزیون الگوریتمی را تدوین کرده است که سریعاً مسیر بهینه انتقال اطلاعات را مشخص می‌کند. الگوریتم به کم کردن خطاها یا اختلال در انتقال کمک می‌کند زیرا می‌تواند تغییرات محیط مانند حرکت افراد و حیوانات خانگی در اتاق را فوراً تشخیص داده و مسیر را بر اساس آن تغییر دهد. به علاوه، آنتن باکس برای دستیابی به حداکثر قدرت سیگنال می‌تواند به راحتی چرخیده و/یا کج شود تا با محل قرارگیری تلویزیون هم‌راستا شود. باکس Zero Connect، برای به حداکثر رساندن کارایی به قابلیت تشخیص صدا مجهز شده است که به این معناست که کاربر می‌تواند با استفاده از دستورات ساده صوتی تلویزیون‌ M3 خود را روشن کرده و دستگاه‌های متصل به آن را مدیریت کند.

ال جی

تلویزیون M3 علی‌رغم داشتن صفحه نمایشی بسیار بزرگ، به واسطه طراحی زیبای One Wall خود به آسانی با دکوراسیون‌های داخلی مختلف سازگار می‌شود. تلویزیون M3 و پایه یکپارچه آن به صورت هم‌سطح و بدون فاصله قابل ملاحظه بر روی دیوار قرار می‌گیرد و زیبایی مدرنی شبیه به یک گالری هنری ایجاد می‌کند که کیفیت تصویر فوق‌العاده پیکسل‌های خودنورده را برجسته‌تر می‌کند.

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله تلویزیون پیشرفته 4K OLED ال‌جی مجهز به راه‌کار Zero Connect را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش گذاشت. برای اطلاع از اخبار هیجان‌انگیز ال‌جی در نمایشگاه CES، هشتگ #LGCES2023 را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی