شمانیوز
شما نیوز

بابک خادمی خبر داد؛

آغاز بکار اولین اپلیکیشن و اکو سیستم اَپ بانوان با نام تجاری «چیتان»

نخستین اپلیکیشن جامع تلفن همراه در حوزه سلامت و زیبایی «اختصاصا برای بانوان» با نام تجاری «چیتان» رونمایی شد.

آغاز بکار اولین اپلیکیشن و اکو سیستم اَپ بانوان با نام تجاری «چیتان»

بابک خادمی کارآفرین، هم‌بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت تکنولوژی عصر گسترش کار نو در مراسم رونمایی از این محصول اظهار داشت: با توجه به نیاز بانوان ایرانی به یک پلتفرم جامع و مطمئن برای دریافت خدمات و اطلاعات در زمینه‌های سلامت، بهداشت و زیبایی مورد نیازشان، بر آن شدیم تا با تلاش جمعی از همکارانم این محصول را طراحی و به بازار ارائه کنیم که کاربران در کمترین زمان به بیشترین و مطمئن‌ترین خدمات دسترسی داشته و نیاز‌های خودشان را پس از مقایسه خدمات، مراکز و متخصصین انتخاب و مرتفع نمایند.

این کارآفرین حوزه تکنولوژی، همچنین خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در کشور فضایی جامع و اختصاصی برای ارائه این نوع اطلاعات و خدمات مورد نیاز بانوان وجود ندارد و یا اگر هم باشد بصورت پراکنده و بسیار ناقص است که ویژگی‌های اپلیکیشن چیتان را یکجا ندارند و قادر به ارائه این امکانات نیستند.

وی افزود: چیتان یک اپلیکیشن جامعی است که کلیه خدمات و اطلاعات حوزه سلامت و زیبایی را یکجا در بخش‌های متنوعی به کاربران ارائه می‌کند و بانوان هموطن به راحتی می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن‌های همراه خود در هر زمان و مکان اطلاعات و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

بابک خادمی مهمترین ویژگی اپلیکیشن چیتان را «رایگان» بودن آن و امکان مقایسه مراکز و کیفیت خدمات آنها دانست همچنین کار‌افرینی و توسعه بازار برای مراکز و متخصصین این حوزه را یکی از مهمترین نقاط قوت این اپلیکشن معرفی کرد و افزود رسالت چیتان کارآفرینی و ارائه خدمات این حوزه بصورت دو طرفه برای بانوان است. متخصصین و کاربران بدون صرف هیچ هزینه در هر موقعیتی امکان استفاده از این اپلیکیشن را خواهند داشت.

این کار‌آفرین و طراح ایرانی در خاتمه افزود: ما همچنان روزانه در حال بهبود و تکمیل کردن این اپلیکیشن هستیم و در سال جاری بخش‌ها و ویژگی‌های متنوع و جذابتری به این محصول اضافه خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در صورتی که مورد حمایت مسئولین کشور قرار بگیریم این محصول را در کشور‌های مسلمان همسایه نیز ارائه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی