شمانیوز
شما نیوز

​خیز بلند زاکانی برای حضور در انتخابات | استعفای شهردار تهران پذیرفته شد؟

براساس شنیده‌های خبرنگار شمانیوز، علیرضا زاکانی شهردار کلانشهر تهران برای حضور در انتخابات پیش رو از سمت خود استعفا داد تا پس از بررسی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در بدنه دولت حضور داشته باشد.

​خیز بلند زاکانی برای حضور در انتخابات | استعفای شهردار تهران پذیرفته شد؟

به گزارش شمانیوز، همزمان با انتشار خبر استعفای زاکانی از شهرداری تهران، گمانه‌زنی‌ها درباره علت اصلی این استعفا برای حضور در انتخابات مجلس آغاز شد.

زاکانی شهردار تهران

شنیده‌های خبرنگار شمانیوز حاکیست که علیرضا زاکانی شهردار تهران از سمت خود برای تصدی دستیاری ویژه رئیس جمهور استعفا کرده است.

موضوعی که شهردار تهران با تایید آن و در واکنش به خبر انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور می‌گوید: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانی که در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

این خبر بازتاب‌های فراوانی در میان تحلیلگران و فعالان سیاسی کشور داشته و حتی برخی از آنها علت این استعفا را حضور زاکانی در انتخابات پیش رو و تصاحب پست ریاست مجلس در دور بعد  دانستند.

در حال حاضر موضوع کنار رفتن زاکانی از سمت شهرداری و آغاز بررسی‌ها برای انتخاب به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور تایید شده است و مابقی گزاره‌ها گمانه‌زنی‌ است.

 

خبر تکمیلی :

 

 «زاکانی» از شهرداری تهران نمی‌رود

 

سخنگوی شهرداری تهران:

آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته! ‌شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است.

خبری هم که منشاء شایعه رفتن دکتر زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی