شمانیوز
شما نیوز

اخراج بسیجی ها و بازگشت نئو لیبرالها به خودروسازی در دولت انقلابی!

در همین راستا با فشار و نفوذ این جریان ملت نشین انتصابات معناداری در بخش های سرمایه گذاری، خرید و هیات مدیره ها در حال وقوع است که تازه ترین آن مربوط به برکناری شبانه یکی از مدیران خاص متخصص و متعهد خودروسازی است.

اخراج بسیجی ها و بازگشت نئو لیبرالها به خودروسازی در دولت انقلابی!

به گزارش شمانیوز به نقل از خط بازار؛ در حالی که مقام معظم رهبری بارها بر لزوم «برخورداری از نگاه انقلابی» تاکید فرموده اند که «تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اساسی است.» شواهد و قرائن نشان می دهد یک جریان تازه به دوران رسیده زیر سایه بی خبری وزیر محترم صنایع مشغول به پاکسازی نیروهای متخصص ،باتجربه و جهادی از خودروسازی کشور است.

در همین راستا با فشار و نفوذ این جریان ملت نشین انتصابات معناداری در بخش های سرمایه گذاری، خرید و هیات مدیره ها در حال وقوع است که تازه ترین آن مربوط به برکناری شبانه یکی از مدیران خاص متخصص و متعهد خودروسازی است. جایی که یک فرمانده بسیجی و متخصص انقلابی با فشار و لابی تکنوکرات های بی سواد خودرویی کنار گذاشته می شود. مبارزه فعال با فتنه ۸۸، فعالیت در سطوح فرماندهی بسیج، حضور در حراست و گزینش بخشی از سوابق انقلابی این مدیر بسیجی است.

متاسفانه این جریان لیبرالی با هدف نوسازی شبکه دوستان خود مشغول مهره چینی در جاده مخصوص است. شبکه ای متشکل از استاد، همکلاسی و … که کمتر سابقه مرتبطی در کارنامه آنها یافت می شود. جالب تر اینجاست رئیس این جریان هنوز یک بار پای خود را به جاده مخصوص نگذاشته و از هیچ خودروساز و قطعه سازی بازدید نکرده است.

خبرهای رسیده حکایت از گلایه جمع کثیری از کارگران بسیجی خودروسازی کشور از این روند دارد و نگرانی از گسترش «تیم لیبرالها» در بی خبری وزیر عاقل دولت انقلابی ابراهیم رییسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی