شمانیوز
شما نیوز

توجه ویژه بانک سامان در حمایت از فعالان حوزه فلزات اساسی

بانک سامان با تأسیس مدیریت بانکداری شرکتی، عملیات بانکی را چابک‌سازی کرده و خدمات از طریق اختصاص بانکدار به شرکت را ارائه می‌دهد. فلزات اساسی از صنایع استراتژیک و بسیار بااهمیتی است که رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... بر روی این صنعت تاثیر می‌گذارد. بانک سامان با شناخت بهتر از نیازهای بانکی و مالی در این حوزه، خدمات مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

توجه ویژه بانک سامان در حمایت از فعالان حوزه فلزات اساسی

به گزارش شمانیوز، بانک سامان به صنایع فلزی، به ویژه صنعت فولاد، توجه ویژه‌ای داشته است و با درک اهمیت استراتژیک این بخش در توسعه اقتصادی، در حمایت از این صنعت قدم برداشته است. با توجه به اینکه بانک سامان همواره در گذشته، در کنار فعالان حوزه فلزات اساسی بوده است و از آشنایی بیشتری با نیازهای مالی و بانکی این صنعت برخوردار است، از طریق همکاری با این حوزه، بانک سامان محصولات مناسبی برای مشتریان خود ارائه کرده است. 

بانک سامان یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه فلزات اساسی است و همواره با فعالان این صنعت همکاری داشته است. بیش از 50 درصد پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص پیدا کرده است و این نشان‌دهنده عزم بانک سامان برای حمایت از تولید است. 

بانک سامان با تأسیس اداره تأمین مالی و مدیریت طرح‌ها، خدمات مشاوره‌ای خود را به فعالان صنعت ارائه می‌دهد. این خدمات شامل پرداخت تسهیلات ریالی در قالب اقساط مختلف برای تأمین سرمایه برای خریدهای داخلی و خارجی و تأمین مالی پروژه‌ها و واحدهای تولیدی در قالب تسهیلات بلندمدت می‌شود. 

خدمات اعتبار اسنادی بانک سامان از دیگر اقدامات این بانک در زمینه حمایت از فعالان و تولیدکنندگان صنعت فلزات اساسی است. از آنجایی که اعتبار اسنادی یکی از رایج‌ترین ابزارهای پرداخت در معاملات بازرگانی می‌باشد، این بانک خدمات اعتبار اسنادی داخلی را نیز ارائه می‌دهد که از مزایای استفاده از این ابزار می‌توان به تضمین پرداخت، بالا بردن سطح امنیت معامله و وجود قوانین و مقررات استاندارد بین‌المللی اشاره کرد. 

این بانک با درک نیازها و چالش‌های این صنعت، از جمله نیاز به نقدینگی و تأمین مالی، صادرات و بازگشت ارز، اعتبار اسنادی داخلی و وارداتی، واردات ماشین‌آلات، تکنولوژی و دانش مورد نیاز، خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه می‌دهد. 

 با توجه به اینکه فروشندگان خارجی ترجیح می‌دهند وجه فروش خود را به‌صورت حواله و وجه نقد دریافت کنند؛ بانک سامان تلاش می‌کند تا در موضوع ارسال حوالجات ارزی تسهیل‌گری خوبی انجام دهد و با ایجاد خدمات گسترده کارگزاری پول را به دست فروشندگان می‌رساند. بانک سامان با ارائه خدمات پرداخت‌های بین‌المللی و تهیه و ارسال به‌موقع ارز در صرافی سامان، تلاش می‌کند تا نیازهای فعالان صنایع فلزات اساسی را برطرف کند. 

بر اساس نظر فعالان این حوزه، تأمین مالی، نرخ ارز و سرعت در انجام امور بانکی، اولویت‌های اصلی در بخش فلزات اساسی را تشکیل می‌دهد. به این دلیل، بانک سامان به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات بانکی، تلاش کرده است تا با رفع این انگیزه‌ها، به رشد و توسعه بخش فلزات اساسی کمک کند. 

علاوه بر این، با ارائه محصول تنخواه‌کارت، بانک سامان امکان مدیریت کارت‌ها و انجام عملیات را برای مشتریان فراهم می‌کند. متقاضیان برای مدیریت کارت‌ها و انجام عملیات شارژ و دشارژ و دسترسی به مانده و صورتحساب کارت‌ها، امکان دسترسی به پنل اینترنتی (منوی سیگما در نت بانک سامان) را خواهند داشت. برخی از مزایای تنخواه‌کارت شامل: شفافیت در عملیات تنخواه‌داری، شارژ آسان کارت‌ها و عدم نیاز به استفاده از حساب‌های شخصی تنخواه‌داران و دریافت صورتحساب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی