شمانیوز
شما نیوز

رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطر: حمله به کنسولگری ایران یعنی حمله به خاک کشورمان؛ رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد

پس از حلول روز اول شوال المکرم و اعلام عید سعید فطر، نماز عید به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اقامه شد.

رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطر: حمله به کنسولگری ایران یعنی حمله به خاک کشورمان؛ رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد

به گزارش شمانیوز :رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود فرمودند: رژیم خبیث صهیونیستی یک خطای دیگری هم به خطاهای خود اضافه کرد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند. رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.

محورهای بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این خبر به روزرسانی می‌شود:

- ابر رحمت الهی یک ماه تمام بر امت اسلامی بارید، رحمت و ضیافت الهی در این یک ماه شامل حال همه آحاد امت اسلامی بود. ملت عزیز ایران از این ضیافت الهی حداکثر استفاده را توانست انجام بدهد. جشن‌های اول سال شمسی و آغاز فروردین را با معنویت ماه مبارک رمضان متبرک کرد.

- جلوه قرآن در سراسر این ماه چشمگیر بود؛ یکی از نقطه‌های برجسته ماه رمضان امسال بحمدالله شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار مختلف مردم در سراسر کشور بود. محافل ذکر، دعا و مناجات در سرتاسر ماه بخصوص در لیالی مبارک قدر جلوه‌های دیگری از معنویت این ماه عزیز بود و ضیافت الهی را برای مردم عزیز ما زیباتر و مطلوب‌تر قرار داد.

- ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی است، از این فرصت خیلی‌ها بیشترین استفاده را کردند و آحاد ملت هم بهره بردند. توصیه موکد ما این است که این ذخیره معنوی را برای خودتان حفظ کنید بخصوص جوانان عزیز. جامعه جوان کشور میل به دینداری و توجه و ذکر و دعا دارد که این فرصت بزرگی است.

البته امسال گزارشاتی به بنده دادند درباره تظاهر به روزه‌خواری در برخی معابر؛ یقینا نظام جمهوری اسلامی در صدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دینداری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم مسئولیت دارد و نباید مسئولین و مردم کوتاهی کنیم و آمرین به معروف و ناهین از منکر به وظیفه خود عمل کنند.

در ماه مبارک رمضان امسال حوادث خونبار غزه کام مسلمانان را در سراسر جهان تلخ کرد. لعنت خدا بر رژیم غاصب صهیونیست که در این ماه مبارک نه فقط دست از کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع بر نداشت بلکه آن را تشدید هم کرد.

- دولت‌های غربی در حوادث امسال ذات شریر تمدن‌های غربی را نمایان کردند. در حوادث شش ماه گذشته در غزه، خود دولت‌های غربی این ذات شریر را در مقابل چشم دنیا قرار دادند. ما بارها می‌گفتیم که این تمدن بر پایه شرارت و جدایی با معنویت و ارزش‌های معنوی بنا شده است و از آن انتظار خیر نمی‌توانیم داشته باشیم. زورشان به مردان مقاومت نمی‌رسد، به جان کودکان و مظلومان می‌افتند و سی و چند هزار انسان بی گناه را به قتل رساندند. - دولت‌های غربی در طول سالیان متمادی همیشه از رژیم صهیونیستی کمک و پشتیبانی کردند و در محافل جهانی از این رژیم حمایت کردند و انواع و اقسام کمک‌ها را به این رژیم رساندند. حق این بود که در این فاجعه مانع جنایت‌های این رژیم می‌شدند. ولی دولت‌های غربی به وظیفه خود عمل نکردند. برخی زبانی در حمایت از مردم حرفی زدند ولی در عمل نه فقط مانع نشدند بلکه کمک هم کردند به ویژه دولت مستکبر و ظالم آمریکا و انگلیس. - کجا هستند که آهنگ ناهنجارشان درباره حقوق بشر گوش دنیا را کر می‌کند؟ اینها بشر نیستند؟ حقوق ندارند؟

رژیم خبیث صهیونیستی یک خطای دیگری هم به خطاهای خود اضافه کرد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی