شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

کشور هلند برای مهاجرت

هلند یکی از کشورهای اروپای غربی است که در دنیا به عنوان سرزمین گل ها و آسیاب های بادی شناخته می شود.

کشور هلند برای مهاجرت

 

هلند یکی از کشورهای اروپای غربی است که در دنیا به عنوان سرزمین گل ها و آسیاب های بادی شناخته می شود. زیبایی های ظاهری این کشور در کنار سطح رفاه اجتماعی و امنیت بالا، سبب شده است که بسیاری از افراد کشور هنلد را برای مهاجرت انتخاب کنند. کشور هلند برای مهاجرت روش های مختلفی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد؛ مهم ترین راه های مهاجرت به این کشور شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل در هلند و سرمایه گذاری در این کشور است.

قوانین کشور هلند برای مهاجرت از طریق کار، متقاضیان را ملزم به داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرما در این کشور می داند. بنابراین شما پیش از اقدام برای دریافت ویزای کار این کشور باید از طریق مکاتبه با کارفرمایان یا موسسات کاریابی از این کشور پیشنهاد کار دریافت کرده باشید. هلندیان به طور گسترده به زبان انگلیسی صحبت می کنند و شرکت های بین المللی زیادی در این کشور فعال هستند، بنابراین با دانش زبان انگلیسی می توانید در این کشور به کار بپردازید. با این حال دانستن زبان هلندی امتیاز ویژه ای برای کارجویان محسوب می شود و شانس کاریابی را به طور چشمگیری افزایش می دهد. اگر کشور هلند را برای مهاجرت از طریق کار انتخاب کرده اید باید علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی یا هلندی، در زمینه شغلی خود نیز تخصص و سابقه کار داشته باشید. همچنین ارائه مدرک تحصیلی مرتبط با سابقه کار، عامل مهم دیگر در یافتن کار در این کشور است. با توجه به اینکه نرخ بیکاری در هلند در سال های اخیر کمتر از 4 درصد بوده است، موقعیت های شغلی فراوانی می توان در این کشور یافت.

کشور هلند برای مهاجرت از طریق تحصیل نیز گزینه های مناسبی برای متقاضیان دارد. دانشگاه های هلند در سطح اروپا و دنیا معتبر هستند و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها می توانند در تمامی کشورهای برتر دنیا مشغول به کار شوند. امکان تحصیل در هلند به زبان انگلیسی وجود دارد و نیازی به یادگیری زبان هلندی ندارید. تحصیل در دانشگاه های هلند می تواند راه مناسبی باشد برای افرادی که مدرک تحصیلی یا سابقه کار مورد نیاز را برای مهاجرت از طریق کار ندارند. پس از پایان تحصیل در این کشور به مدت یک سال به شما فرصت داده می شود، تا در هلند به جستجوی کار بپردازید و اقامت خود را به نوع کاری تغییر دهید. هزینه تحصیل در هلند به زبان انگلیسی در مقطع لیسانس بین 8 تا 10 هزار یورو و در مقطع فوق لیسانس بین 12 تا 16 هزار یورو می باشد. در مقطع دکترا دانشجویان شانس بالایی برای دریافت بورسیه و در نتیجه تحصیل رایگان دارند.

سرمایه گذاری یکی دیگر از راه های مهاجرت به هلند است. کشور هلند برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، راه های مختلفی دارد. تاسیس استارت آپ یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور است که به سرمایه اولیه کمتری نسبت به روش های دیگر نیاز دارد. برای تاسیس استارتاپ باید ایده نوآورانه ای داشته باشید که قبلا در کشور هلند اجرا نشده باشد. روش دیگر برای سرمایه گذاری در این کشور، تاسیس یک شرکت است. برای ثبت شرکت نیز باید یک بیزنس پلن یا طرح تجاری ارائه دهید و نشان دهید که تجارت شما برای این کشور سود آور است.

 

اپلای ایتالیا

ایتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است. این کشور هر ساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی است. ایتالیا دانشگاه هایی با قدمت تاریخی دارد که توانسته اند در سطح بین المللی رتبه مناسبی کسب کنند. علاوه بر سطح علمی مناسب در دانشگاه های این کشور، وجود بورسیه های تحصیلی فراوان نیز سبب شده است که اپلای ایتالیا و تحصیل در این کشور محبوبیت زیادی داشته باشد. شما می توانید در دانشگاه های ایتالیا به زبان ایتالیایی یا انگلیسی تحصیل کنید و بورسیه نیز دریافت کنید. بورسیه های تحصیلی برای اپلای ایتالیا بسیار متنوع هستند؛ برخی از بورسیه ها تمامی هزینه های تحصیل و زندگی شما را پوشش می دهند و برخی دیگر تنها شهریه را می پردازند یا بخشی از هزینه را تامین می کنند. شهریه دانشگاه های دولتی برای اپلای ایتالیا پایین است و در سال حدود 1،000 یورو یا کمی بالاتر است و دانشگاه های خصوصی معمولا بین 6 تا 20 هزار یورو هزینه دارند. پس از پایان تحصیل در این کشور می توانید در ایتالیا به جستجوی کار بپزدارید و اقامت خود را به نوع کاری تغییر دهید.

 

 

ویزای انگلستان ملک پور

ایرانیان برای سفر یا مهاجرت به انگلستان نیاز به دریافت ویزا دارند. ویزای انگلستان ملک پور، با توجه به هدف سفر انواع مختلفی دارد. اگر قصد سفر کوتاه مدت به انگلستان را دارید و برای بازدید و گردشگری به این کشور سفر می کنید باید ویزای توریستی انگلستان را دریافت کنید. اما برای مهاجرت به این کشور و اقامت دائمی در انگلستان باید ویزای تحصیلی، ویزای کاری یا ویزای سرمایه گذاری انگلستان را دریافت کنید.

برای دریافت ویزای انگلستان از نوع تحصیلی باید از یکی از مدارس یا دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. برای دریافت پذیرش تحصیلی باید مدارک تحصیلی مقاطع قبلی، مدرک زبان، مدارک هویتی و ... را به دانشگاه یا مدرسه مورد نظر خود ارسال کنید. پس از دریافت نامه پذیرش به همراه سایر مدارک به سفارت این کشور مراجعه می کنید و برای ویزای انگلستان ملک پور از نوع تحصیلی درخواست می دهید. افراد زیر 18 سال برای تحصیل در مدارس این کشور می توانند اقدام کنند. تحصیل در مدارس انگلستان این شانس را به دانش آموزان می دهد تا از بهترین دانشگاه های انگلیس و دنیا پذیرش بگیرند. پس از پایان تحصیل می توانید در صورت یافتن کار، ویزای انگلستان را به نوع کاری تبدیل کنید.

ویزای انگلستان از نوع کار برای افرادی قابل کسب است که از کارفرمایی در این کشور پیشنهاد کار دریافت کرده باشند. برای گرفتن پیشنهاد کار از انگلستان باید به زبان انگلیسی تسط داشته باشید، مدرک تحصیلی معتبر ارائه دهید و سابقه کار و تخصص مورد نیاز برای شغل مورد نظر را داشته باشید. پس از دریافت پیشنهاد کار با مراجعه به سفارت این کشور می توانید ویزای انگلستان ملک پور، از نوع کاری را دریافت کنید.

ویزای سرمایه گذاری انگلستان برای افراد سرمایه داری که تمایل به برپایی بیزنس در این کشور دارند مناسب است. ویزای انگلستان برای افرادی که ایده تجاری نوآورانه دارند نیز قابل کسب است و این افراد بدون داشتن سرمایه یا با داشتن سرمایه کمتر می توانند بیزنس خود را در این کشور راه اندازی کنند. از طریق خرید اوراق قرضه به ارزش 2 میلیون پوند نیز می توان ویزای انگلستان از نوع سرمایه گذاری را کسب نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی