شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و آیین اختتامیه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی به صورت آنلاین

​مراسم بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی و نخستین پویش تولید و انتشار محتوای رضوی در فضای مجازی فردا سه شنبه ۲۱ بهمن ماه به صورت زنده از طریق تارنمای آپارات پخش خواهد شد.

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و آیین اختتامیه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی به صورت آنلاین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، دکتر محمد صادق افراسیابی؛ معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مصطفی خاکسار قهرودی؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن مهدوی مهر؛ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و محمودرضا برازش؛ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

 

پیروزی انقلاب اسلامی

 

وی افزود: در این مراسم شاهد حضور و هنرنمایی هنرمندان استان قزوین و ارائه گزارش محمد حسین اسماعیلی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و رئیس هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی از روند برگزاری این جشنواره با همکاری سایر استان های کشور و ۸ سامانه و سکوی به اشتراک گذاری و انتشار محتوا در فضای مجازی خواهیم بود.

افراسیابی ضمن اعلام آمار شرکت کنندگان در این جشنواره تاکید کرد: ارسال ۱۶ هزار و ۶۷۰ اثر مردمی بیانگر استقبال مردم از هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی است.

وی افزود: افزایش تعداد آثار پذیرش شده در دبیرخانه ی جشنواره نسبت به سال های گذشته، ناشی از تمایل مردم به اظهار علاقه و ارادت به ساحت امام رضا (ع) خصوصا در روزهایی که زیارت حضوری برای همه مقدور نیست و همین طور همکاری مناسب سامانه ها و سکوهای به اشتراک گذاری و انتشار محتوا در فضای مجازی و مشارکت آستان قدس رضوی در هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی است.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در خصوص جزئیات آثار ارسال شده از سوی عموم مردم گفت: مدیران برنامه کاربردی و سامانه ی آخرین خبر، بخش ویژه ای برای دریافت آثار مردمی هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در برنامه ی آخرین خبر ایجاد کردند و موفق به دریافت هزاران اثر از سوی کاربران فضای مجازی شدند.

وی افزود: ۳ هزار اثر از مجموع آثار دریافتی از طریق آپارات بوده است، ۸۵۲۰ اثر مردمی از طریق سامانه ها، سکوها و برنامه های کاربردی دیگر نظیر روبیکا، آخرین خبر، نماشا، تماشا، چارخونه و شنوتو دریافت شده است و ۲۱۵۰ اثر هم از سوی هنرمندان حرفه ای و شناخته ی شده کشور از طریق تارنمای جشنواره و سایر شیوه های دریافت آثار جشنواره ثبت شده است.

افراسیابی با اشاره به فراهم شدن امکان حضور تمام علاقه مندان به شرکت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و آیین اختتامیه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی به صورت آنلاین گفت: تمام علاقه مندان میتوانند از طریق مراجعه به نشانی https://www.aparat.com/Qazvin.Ershad این مراسم را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه به صورت زنده مشاهده کنند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پایان خاطر نشان ساخت: هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شده و تا پایان سال بیش از ۲۳ پویش تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی به صورت ملی، منطقه ای و استانی با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی