شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل یک شرکت دانش:

فعالیت شرکت دانش‌بنیان پارت در طرح مهارت‌افزایی وزارت علوم

​مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت گفت: این شرکت دانش‌بنیان در طرح کوآپ (مهارت‌افزایی دانشجویان) که از سوی وزارت علوم برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه شکل گرفته است با دانشگاه‌های مختلف همکاری دارد.

فعالیت شرکت دانش‌بنیان پارت در طرح مهارت‌افزایی وزارت علوم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان پارت، دکتر علی رسولی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرکت دانش‌بنیان پارت دارای 700 نیروی متخصص است که پس از هفت سال فعالیت در سال جاری توانست به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت با بیان اینکه حوزه هوش مصنوعی تمرکز بسیار زیادی بر زندگی مردم دارد، تاکید کرد: مرکز تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت موفق به تولید سامانه احراز هویت غیرحضوری شد که تاکنون 4.5 میلیون نفر از طریق این سامانه در بازار سرمایه و اکنون نیز در قوه قضائیه احراز هویت شده‌اند که استفاده از این سامانه در دیگر نهادها و ارگان‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

رسولی زاده اظهار داشت: این شرکت اهتمام ویژه‌ای برای ارتباط با دانشگاه دارد که در این راستا اقدام به راه‌اندازی دو کالج نرم‌افزاری پارت و کالج هوش مصنوعی پارت کرده است که در این مراکز به صورت مستمر دوره‌های علمی و فنی برای دانشجویان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دانشجویان و دانش‌آموختگانی که با موفقیت این دوره‌ها را طی کنند می‌توانند به مرکز هوش مصنوعی پارت وارد شوند یا از طریق این آموزش‌ها به دیگر شرکت‌ها و مراکز نیز ورود پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت اظهار داشت: طرح کوآپ (مهارت افزایی دانشجویان) با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه‌ها در وزارت علوم شکل گرفته است که شرکت دانش‌بنیان پارت در این طرح مشارکت فعال با دانشگاه‌های مختلف دارد و دانشجویان متعددی از طریق این طرح در این شرکت حضور پیدا کرده‌اند.

دکتر رسولی زاده عنوان کرد: این شرکت دانش‌بنیان سعی کرده است تا حمایت‌های ویژه از رخدادهای علمی و ایونت‌های علمی در حوزه هوش مصنوعی داشته باشد که در سال گذشته این شرکت از تمامی کنفرانس‌ها و رخدادهای علمی در این حوزه حمایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت به صورت عملیاتی با دانشگاه‌های مختلف کشور وارد همکاری شده که انعقاد قرارداد با دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در حوزه هوش مصنوعی در این راستا بوده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت گفت: صندوق جسورانه پارتیان این شرکت نیز بستری برای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان، اساتید و متخصصان است که تاکنون 100 طرح به این صندوق ارسال و پس از داوری‌های صورت گرفته 10 طرح مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

دکتر رسولی زاده اظهار داشت: دانشجویان، اساتید و متخصصان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی صندوق جسورانه پارتیان طرح‌های خود را به این صندوق ارسال کنند و پس از طی مراحل داوری طرح‌های منتخب مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: این شرکت دانش بنیان در حوزه معرفی هوش مصنوعی و تکنولوژی های مرتبط با آن برنامه‌‌های متعددی برای رسانه‌ها دارد که در سال آینده این برنامه‌ها عملیاتی خواهند شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی