شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دانلود فیلم جدید سریال ایرانی و خارجی در مووی لند + تماشای آنلاین

اگر شما تمایل دارید تا یک رسانه ی جامع برای دانلود فیلم داشته باشید می توانید تا انتهای این متن با ما همراه شوید چراکه قصد داریم گزینه ای عالی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

این روزها انسان گزینه های زیادی برای پرکردن اوقات فراغت خود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاصی دارند. در این بین می توان تماشا و دانلود فیلم را یکی از محبوب ترین گزینه ها دانست چرا که قیمت ارزانی دارد و می تواند برای مدت زمان زیادی هم افراد را سرگرم سازد. همین موضوع سبب شده تا تماشای فیلم طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. عموم این افراد، اینترنت را به عنوان مسیر اصلی برای دانلود فیلم انتخاب کرده اند و به همین دلیل این روز ها ترافیک این کلمه به حداکثر میزان خود رسیده است. در کنار این واژه عبارت های مربوط به مهم ترین فیلم های روز نظیر دانلود سریال خارجی ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم جدید و.... هم به ترند روز تبدیل شده اند . اگرچه برای هر یک از این کلمات نتایج زیادی در موتورهای جستجو به چشم می خورد اما کمتر نتیجه ای می تواند مطابق نیاز مخاطب باشد. اگر شما هم تمایل دارید تا یک رسانه ی جامع برای دانلود فیلم داشته باشید می توانید تا انتهای این متن با ما همراه شوید چراکه قصد داریم گزینه ای عالی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

Capture

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم

 

بدیهی است که عاشقان سینما همواره واژه ی دانلود فیلم را در تاریخچه ی سرچ خود دارند . اما کمتر کسی است که توانسته باشد از طریق یک جستجو سریعاً به نتیجه ی دلخواهش رسیده باشد . بیشتر افراد بعد از سرچ این عبارت با انبوهی از نتایج و سایت ها مواجه می شوند که بخش اعظمی از آن ها هیچ گونه ارتباطی با نیاز کاربر ندارند . بیشتر این سایت ها تنها هدفشان جذب مخاطب به داخل سایت و نمایش تبلیغات آزار دهنده ی خود به آن ها است . همین مورد سبب شده تا افراد نتوانند به شیوه ای اصولی و دقیق از این بستر استفاده نمایند . البته این مشکل به سادگی هرچه تمام تر بر طرف می شود به شرطی که شما یک مرجع دائمی و مطمئن برای دانلود فیلم های خود داشته باشید  و هر بار به جای جستجو در سطح اینترنت، مستقیماً به آن مراجعه نمایید . مووی لند یکی از این رسانه های حرفه ای است که به واسطه مزیت هایش توانسته به مرجع دائمی بسیاری از کاربران بدل شود . از جمله ی این مزیت ها می توان به نبود تبلیغات آزار دهنده ، وجود آرشیو گسترده و عظیم، دسته بندی دقیق آثار، بروز بودن ، وجود کیفیت های مختلف از یک اثر و.... اشاره نمود که مجموع آن ها سبب شده است تا این رسانه گزینه ای مناسب جهت دانلود فیلم با لینک مستقیم باشد

 

Capture.JPGل

 

دانلود فیلم ایرانی قورباغه و مروری بر آن

 

سریال قورباغه را می توان از بزرگترین و البته عظیم ترین پروژه های شبکه نمایش خانگی دانست . این سریال در واقع دو سال زمان برد تا به مرحله انتشار برسد و در آن بازیگران مطرحی همچون نوید محمد زاده، هومن سیدی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و امثال آن ها به بازی پرداخته اند . البته هومن سیدی علاوه بر بازیگری در نقش کارگردانی و نویسندگی هم حضور دارد و این اولین تجربه او به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است .

سریال قورباغه جزو آن دسته از آثاری می باشد که جنجال و شایعات زیادی را به پا کرده است. این سریال در واقع یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل روز موجود در جامعه ایران و تاثیر های آن بر روی اشخاص این جامعه می پردازد . در خلاصه داستان این اثر آمده که :" من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم"

اگرچه نمی توان از این خلاصه داستان مطالب زیادی را دریافت اما ترکیب بازیگران این اثر و البته گفته هایی که پیرو آن وجود دارد، خبر از یک سریال پر ستاره می دهد. اگر شما هم تمایل دارید تا به تماشای این اثر بنشینید، می توانید هم اکنون به سایت مووی لند مراجعه کرده و اقدام به دانلود سریال قورباغه نمایید

 

Capture.JPG6

 

دانلود انواع سریالهای خارجی با کیفیت بالا و لینک رایگان + زیرنویس

 

هدف معرفی یک سایت دانلود فیلم و سریال هست که این روزها برای سرگرمی مردم لازمه اونم سایتی کاملا رایگان باشه چون کسی برای فیلم و سریال های خارجی هزینه پرداخت نمیکنه ما سایتی برای شما انتخاب کردیم که روزانه تعداد زیاد فیلم میذاره و همیشه بهترین فیلم و سریال، انیمیشن، مستند هارو میذاره خلاصه براتون بگم از این سایت لذت بردم خودم وقتی پیداش کردم چون همه چی مشخص و ساده نوشته شده نکته اینکه اصلا تبلیغات نداره سایت مووی لند. شما با خیال راحت میتونید به دانلود فیلم خارجی بپردازید.

MovieLand.Cc

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی