شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

"بزرگترین قاب عکس جهان" در دبی

دبی دومین کشور پرجمعیت و دومین ایالت بزرگ فدراسیون امارات (مساحت 3900 کیلومتر مربع) ، تقریباً مستطیل شکل است و در خلیج فارس حدود 45 مایل (72 کیلومتر) پیشروی دارد . پایتخت آن امارت نیز نامگذاری شده است دبی ، بزرگترین شهر امارتن متحده عربی است. این شهر در نهر کوچکی در قسمت شمال شرقی امارات واقع شده است.

دبی دومین کشور پرجمعیت و دومین ایالت بزرگ فدراسیون امارات (مساحت 3900 کیلومتر مربع) ، تقریباً مستطیل شکل است و در خلیج فارس حدود 45 مایل (72 کیلومتر) پیشروی دارد . پایتخت آن امارت نیز نامگذاری شده است دبی ، بزرگترین شهر امارتن متحده عربی است. این شهر در نهر کوچکی در قسمت شمال شرقی امارات واقع شده است.

 

بیش از نه دهم از جمعیت امارت در پایتخت و بخشهای ساخته شده مجاور آن زندگی می کنند. دبی در جنوب و غرب با امارت ابوظبی و از شرق و شمال شرقی با امارت الشوریقه احاطه شده است . علاوه بر این ، بخش کوچک الجاجراین (بخش جدا) در وادی شاتا ، بیش از 40 مایل (40 کیلومتری) از نزدیکترین سرزمین دبی ، متعلق به امارات است که میتوانید در تور دبی از آن بازدید کنید.

 

شهر دبی از سال 1799 شناخته شده است. اما این مطقه ظاهراً تا سال 1833 به ابوظبی وابسته بود. در آن سال ، گروهی از خانواده های بنی یوس ، صیادان مروارید ، ابوظبی را در یک جدال رقابت آسان و شهر دبی را بدون مقاومت تصرف کردند. از آن پس ، طبق استانداردهای محلی ، دبی به کشوری قدرتمند تبدیل شد و اغلب با حاکمان سابق خود در تضاد بود.این مطالب توسط تیم سئو ورد تهیه شده است و تماما ارگانیگ است و جدا از سئو دارای بار آگاهی و شناخت کشورها است.

 

Capture

 

از جزایر نخلی شکل و روبوکوپ گرفته تا کلوپ های ورزشی و باغ های گیاهان ، دبی ، امارات متحده عربی ، مکانی واقعاً بی نظیر است.در طی بیش از نیم قرن ، این بندر از بندر کویری به یک کلانشهر پر رونق با سومین آسمان خراش در جهان تبدیل شده است ، از جمله بلندترین ساختمان جهان - برج خلیفه با ارتفاع 2716.5 فوت (828 متر) .اولین شهر خاورمیانه که در لیست شهرهای خلاق طراحی یونسکو قرار گرفته است ، بافت دبی هنوز هم غنی از فرهنگ و سنت است. و با برنامه ریزی بیشتر برای رشد و توسعه ، پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی بدون ترس آینده را در آغوش می کشد و صنعت آن با تور ارزان دبی هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد.

 

"بزرگترین قاب عکس جهان" در دبی افتتاح می شود

 

"بزرگترین قاب عکس جهان" که 150 متر از پارک زابل دبی فاصله دارد ، رسماً در امارات افتتاح شده است . این سازه که به عنوان فریم دبی شناخته می شود ، آخرین سازه در ردیف مگاپروژه های چشم نواز این شهر است که با ایجاد منظره ای از بناهای برجسته مانند برج خلیفه ، برای بازدیدکنندگان و ساکنان سراسر شهر ، منظره ای پانوراما از خط افق را ارائه می دهد.

اگر زیاد سفر رفته باشید در تور استانبول صحنه ای از این نما را در خیابان استقلال دیده اید.

 

دبی FRAME یک ساختار نمادین که "قاب" دیدگاه های موثر از شهر قدیم و جدید دبی ارایه می دهد بزرگترین قاب جهان ، این پل به عنوان پلی عظیم و استعاره ای عمل می کند که گذشته امارت را با حال و هوای مجلل خود متصل می کند.

 

Capture.JPGt

 

این بنای تاریخی تاریخ دبی را از آغاز فروتنانه تا زرق و برق و اعتبار کنونی اش جشن می گیرد. به شمال نگاه کنید ، محله های قدیمی تر و تاریخی دبی را می بینید که در یک ساختار براق عالی قرار گرفته اند. به جنوب نگاه کنید ، ساختمانهای مدرن و پر زرق و برق و آسمان خراش های پر زرق و برق که شهر برای آنها بسیار مشهور است را خواهید دید.شما می توانید کارهای بیشتری از نگاه کردن به قاب عظیم انجام دهید. ساختار شیشه ، آلومینیوم ، فولاد و بتن آرمه همچنین به عنوان یک برج مشاهده که دارای چشم اندازهای چشمگیر پانوراما است دو برابر می شود. ارتفاع آن 492 فوت (150 متر) است ، در واقع یک مرکز شلوغ شهری را که در زیر آن پراکنده شده است ، به شما نشان می دهد.

 

متأسفانه ، قاب به همان اندازه جنجالی است که چشمگیر است. طراحی آن ایده معمار فرناندو دونیس بود که در یک مسابقه بین المللی که توسط دولت دبی برگزار شد ، برنده شد. گرچه ایده او (با چند تغییر و تحول) برای این بنای تاریخی که اکنون نمادین انتخاب شده است ، دونیس معتقد است که وی برای کار خود قرارداد یا مبلغی دریافت نکرده و از شهرداری به دلیل سرقت مالکیت معنوی خود شکایت کرده است.

 

تقریباً یک دهه پس از اولین پیشنهاد ، بازدیدکنندگان اکنون می توانند از سازه خود به پل دیدنی 93 متری آن صعود کنند ، که دارای یک راهپیمایی با کف شیشه و نمای تمام قد به سمت شهر قدیمی دیرا در شمال و آسمان خراش ها است. جاده شیخ زاید به سمت جنوب. سپس یک تونل "گرداب" نئون بازدیدکنندگان را به یک نمایشگاه تعاملی ، واقعیت افزوده در مورد تاریخ و آینده شهر سوق می دهد. این پروژه بدون هیچ بحث و مجادله ای ارائه نشده است - سال گذشته مشخص شد که این طرح بدون رضایت معمار اصلی آن استفاده شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی