شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چرا به بانکوک برویم

مسافران به سختی می توانند یک یادگاری در شخصیت بانکوک بگذارند. بیشتر وقت اولی ها این شهر را به عنوان گذشته و حال می بینند. معابد باستانی و مراکز خرید مدرن پایتخت تور تایلند را تشکیل می دهند و راهبان بودایی و نظم دهندگان پاتپونگ (منطقه چراغ قرمز بانکوک) در خیابان های شهر مشترک هستند. کنتراست می تواند منجر به یک محیط نشاط آور و در عین حال آشفته در تور بانکوک شود.

چرا به بانکوک برویم

 

مسافران به سختی می توانند یک یادگاری در شخصیت بانکوک بگذارند. بیشتر وقت اولی ها این شهر را به عنوان گذشته و حال می بینند. معابد باستانی و مراکز خرید مدرن پایتخت تور تایلند را تشکیل می دهند و راهبان بودایی و نظم دهندگان پاتپونگ (منطقه چراغ قرمز بانکوک) در خیابان های شهر مشترک هستند. کنتراست می تواند منجر به یک محیط نشاط آور و در عین حال آشفته در تور بانکوک شود.

 

f

 

با این اوصاف ، محیط پویای بانکوک به انرژی زیادی نیاز دارد. هوای گرم مداوم و جمعیت مداوم انتظار بازدیدکنندگان ناآماده را می کشد. بله ، به نظر می رسد این شهر با رطوبت گرفته تا انسانیت در حال جوشیدن است ، اما این بیش از حد عجیب و غریب است که مسافران را مانند تور پوکت مجذوب خود می کند. در اینجا بزرگترین بازار فضای باز جهان ، یک آکواریوم کلاس جهانی را که در یک مرکز خرید هشت طبقه قرار دارد ، یک مجسمه بودای طلایی 150 فوت و بسیاری موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. این شهر شگفتی های بزرگی است ، بنابراین ناسازگاری لذت بخش آن شما را خوشایند میکند.

 

بهترین ماهها برای بازدید

 

اگر در اینترنت در سایت های بهینه سازی سایت و سئو سایت دنبال زمان رفتن به تایلند و شهر بانکوک هستید نگران نباشید ما آنرا دقیقا در اینجا به شما می گوئیم بهترین زمان سفر به بانکوک نوامبر تا مارس است که گرما و رطوبت در کمترین حد خود قرار دارد. هنوز هم ، آب و هوای گرمسیری تایلند می تواند در هر روز بدون توجه به زمان سال ، دما را تا 40 درجه برساند. برای یافتن معاملات نرخ بلیط هواپیما و هتل ، سفری بین آوریل و اکتبر ، گرمترین و بارانی ترین زمان سال را در نظر بگیرید. در این مدت نه تنها احتمال یافتن هتل بیشتر است ، بلکه در مقایسه با "زمستان" که اوج فصل سفر بانکوک است ، ازدحام جمعیت نیز کمتر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که فصل موسمی رسماً از ماه مه آغاز می شود و به طور کلی تا اواخر سپتامبر و اوایل نوامبر ادامه دارد.

 

Capture

 

چگونه در بانکوک پس انداز کنیم

 

به غذاهای خیابانی پایبند باشید مقرون به صرفه ترین و معتبرترین غذای تایلندی را از فروشندگان خیابانی خواهید یافت. و با بیش از 300000 فروشنده خیابانی در بانکوک ، دیگر مجبور نخواهید شد که به یک رستوران در اینجا بنشینید.خرید مهمترین بازدید از بانکوک است. برای بهترین قیمت کالاهای محلی ، به جای مراکز خرید ، بازارهای خیابانی مانند Chatuchak را انتخاب کنید .لباس در شهر قدیمی در بانکوک بسیار ارزان است. حتی هتل های لوکس نیز در اینجا مقرون به صرفه هستند. هنوز هم می توانید با رزرو خواص بوتیک کوچکتر در شهر قدیمی مقداری بات پس انداز کنید.

 

چه چیزی میخواهید بدانید

 

همیشه گرم است:دمای بالا در بانکوک همیشه در دمای 40 درجه است (اگر از آن بالاتر نرود). با آب بطری ، ضد آفتاب و لباس سبک آماده شوید.لباس مناسب بیاورید: بیشتر جاذبه های مهم بانکوک   اماکن مقدس هستند که به یک کد لباس خاص نیاز دارند. یک شلوار مناسب بلند برای پوشاندن زانوها و یک پیراهن بلند یا پشمینا برای پوشاندن شانه ها و بازوها به همراه داشته باشید.شما خرید خواهید کرد : این شهر در زمینه لباس های خیاطی ، سنگ های قیمتی ، ابریشم و غیره تخصص دارد. این موارد را با برچسب قیمت پیدا خواهید کرد که باعث خجالت نرخ گران در جاهای دیگر می شود واقعا خرید در بانکوک ارزان است.

 

Capture.JPGe

 

فرهنگ و آداب و رسوم

 

در اینجا زبان تایلندی زبان رسمی است ، اگرچه انگلیسی زبانان را در هتل های بزرگ و مناطق بسیار توریستی پیدا خواهید کرد. اگر از مسیر ضرب و شتم خارج شوید ، به احتمال زیاد با مشکلات ارتباطی روبرو خواهید شد. برای جلوگیری از هرگونه سو ارتباط در هنگام حمل و نقل ، قبل از شروع کار ، آدرس مقصد خود را یادداشت کنید. با این حال ، در بیشتر جاذبه های دیدنی شهر و همچنین Skytrain و Metro ، علائمی به زبان انگلیسی وجود دارد.

 

آیین غالب در تایلند آیین بودا است و شما می توانید معابد و مجسمه هایی را با تصویر بودا در سراسر شهر پیدا کنید. در بیشتر معابد ، خواهید دید بات تایلند واحد پول رسمی این کشور است. یک دلار آمریکا معادل 33 ​​بات است ، اما نرخ ارز نوسان دارد ، بنابراین قبل از رفتن حتماً آن را بررسی کنید . 

 

تمام تلاش خود را برای مودب بودن انجام دهید. تایلندی ها برای مهربانی و اخلاق بسیار ارزش قائل هستند ، بنابراین مراقب باشید. یکی از راه های انجام این کار ، تمرین "wai" یا تبریک تایلندی است کف دستان خود را به هم بپیوندید و دستهای متصل را به سینه خود لمس کنید تا راهی برای احترام گفتن "سلام" باشد.

 

چی بخورم

 

این شهر به دلایل مختلف به عنوان یک مقصد برتر غذایی شناخته می شود ، اما کارت اصلی آن غذای خیابانی آن است. بیش از 300000 فروشنده غذای خیابانی در این شهر وجود دارد ، به این معنی که شما احتمالاً می توانید کل اقامت خود را در بانکوک سپری کنید و قدم در یک رستوران نشسته نگذارید. شما می توانید غذاهای خیابانی را در سراسر شهر پیدا کنید ، اما این کار را باید از محله چینی ها آغاز کنید ، به ویژه در جاده های Yaowarat معبر اصلی محله، جاده های Khao San و Sukhumvit. در اینجا فروشندگان خیابانی را می بینید که به صورت دسته جمعی در کنار هم قرار گرفته اند و انواع غذاهای های دلپذیر تایلندی را ارائه می دهند.سیب زمینی سرخ شده ، برنج سرخ شده ، کاری ، گوشت کبابی و سیخ ماهی ، پد را ببینید ، و سایر غذاهای رشته فرنگی ، هم چنین سالاد پاپایا ، یا سام تام فلفل قرمز ، سیر و تعداد زیادی ادویه جات ترشی جات است. این مخلوط کردن موارد متضاد ، مانند شیرین و خوش طعم یا شیرین و تند ، همان چیزی است که غذاهای تایلندی به آن اهمیت می دهند. این ترکیب را می توان در سایر غذاهای محبوب تایلندی نیز پیدا کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی