شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک دکتر احمدی رئیس شورای عالی استانها به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی

متن پیام تبریک دکتر احمدی رئیس شورای عالی استانها به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی بدین شرح است:

 پیام تبریک دکتر احمدی رئیس شورای عالی استانها به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی

در پیام تبریک دکتر علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استانها آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال 1400 هجری شمسی را که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است را  خدمت همه هموطنان عزیزم، ملت شریف ایران اسلامی و همچنین همکاران عزیز خودم در شوراهای اسلامی شهر و روستا که در اقصی نقاط کشور در حال خدمت گذاری به مردم عزیز و گرامی ایران اسلامی هستند تبریک عرض می نمایم.

 

 

 

سال 1400 هجری شمسی به گونه ای در حال آغاز شدن است که از ابتدای آن خیر و برکت ساری و جاری است. در ماه شعبان قرار داریم که نهم فروردین ماه مصادف است با نیمه شعبان و روز میلاد امام زمان (عجل الله و تعالی فرجه الشریف).

استغاثه و استعانت می جویم از امام زمان (عج) تا برای ما دست به دعا بردارند و دعا کنند برای اینکه بتوانیم توفیقات روزافزون در زندگی خودمان و در پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی های پی در پی در مقابل دشمنان اسلام داشته باشیم.

امسال انتخابات سرنوشت سازی در پیش داریم. در این انتخابات؛ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم.

نباید در تعیین سرنوشت خودمان غفلت کنیم. آیا افرادی که خارج نشین هستند و نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی معارض بوده و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند به فکر ما هستند. ما باید خودمان سرنوشت خودمان را رقم بزنیم.

جوانان مومن و انقلابی و کارآمد روستاها را دست کم نگیرند. جوانانی که در روستاها زندگی می کنند باید وارد عرصه انتخابات شوند و سرنوشت روستای خودشان را به نحوی رقم بزنند که برای کشور توسعه و آبادنی و پیشرفت در بر داشته باشد.

عملکرد ضعیف برخی از مدیران، برخی از اعضای شوراهای شهر و روستا و برخی مدیران شهری غیرقابل پذیرش است. نمی شود گفت مدیران ضعف ندارند. این به انتخاب ما بر می گردد. بارها مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مردم نسبت به سرنوشت خودشان بی تفاوت نباشند.

معظم له بارها تاکید کرده اند که مدیران نسبت به خدمت گذاری صادفانه غفلت نکنند. مردم امروز اگر می بینند که مدیری نتوانسته است به مردم خوب خدمت کند منشا آن به رای هایی بر میگردد که پای صندوق ریخته ایم و باید در انتخابات پیش رو به افراد اصلح رای بدهیم و افرادی وارد عرصه مدیریتی شوند که دلسوز مردم باشند.

باید یادمان باشد که منصب هایی که امروز در اختیار ماست مدیون خون شهدایی است که چه قبل از انقلاب چه در جریان دفاع مقدس و چه بعد از آن در دفاع از حریم اهل بیت شهید شده اند. نباید نسبت به این موضوعات غفلت کرد.

همه ما روزی از دنیا خواهیم رفت و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم. اگر امروز نسبت به سرنوشت خودمان غفلت کنیم باید فردا پاسخگوی نسل های آینده و همچنین پاسخگوی اعمال خود در پیشگاه خداوند متعال و رسول آل الله باشیم.

در سال نو از خداوند متعال می خواهیم که حول حالنا الی احسن الحال باشد. خداوند متعال دعای ما را مستجاب خواهد کرد و استجابت دعای ما هم به این موضوع بر میگردد که خودمان اهتمام داشته باشیم و اهتمام ما رقم زدن انتخاباتی پر شور و اثرگذار در کشور عزیزمان ایران اسلامی خواهد بود که ان شاالله همه ما بتوانیم در این مسیر موفق موید باشیم.

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی