شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اطمینان از سلامتی با تست کرونا در منزل

با فراگیر شدن ویروس کرونا موجی از نگرانی در بین مردم در مورد ابتلا به این بیماری ایجاد شده است. شاید شما نیز مانند بسیاری از اشخاص به دلایل شغلی و رفت و آمدهای روزانه به خارج از منزل در مورد حفظ سلامت خود و خانواده دغدغه داشته باشید. در بسیاری از موارد، آثار آلرژی‌های فصلی به خصوص با آغاز فصل بهار ممکن است با کرونا اشتباه گرفته شود.

اطمینان از سلامتی با تست کرونا در منزل

با فراگیر شدن ویروس کرونا موجی از نگرانی در بین مردم در مورد ابتلا به این بیماری ایجاد شده است. شاید شما نیز مانند بسیاری از اشخاص به دلایل شغلی و رفت و آمدهای روزانه به خارج از منزل در مورد حفظ سلامت خود و خانواده دغدغه داشته باشید. در بسیاری از موارد، آثار آلرژی‌های فصلی به خصوص با آغاز فصل بهار ممکن است با کرونا اشتباه گرفته شود.

بدون تردید همه­ی ما جمله معروف "پیشگیری بهتر از درمان است" را شنیده­ایم. راه های پیشگیری از کرونا که آن را با عنوان پروتکل­های بهداشتی می­شناسیم، بهتزین راه برای عدم درگیری با این ویروس منحوس می­باشد.

 

 

روش های مختلف تست کرونا در منزل

 

مانند هر آزمایش دیگری، روش­های مختلفی برای انجام تست کرونا در منزل وجود دارند. تست pcr و تست آنتی­بادی یا سرولوژیک، مهمترین انواع تست کرونا هستند. هر کدام از این روش­ها، دستورالعمل­ها و نکات مختص خود را دارند که توجه به این نکات، سبب افزایش دقت آزمایش خواهد شد.  

 

تست آنتی بادی

 

در این تست، آنتی بادی ترشح شده در بدن برای تشخیص ابتلا به کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع در زمان ورود ویروس به بدن انسان، سیستم ایمنی آنتی‌بادی به منظور مقابله با ویروس ترشح می‌کند. در این روش که از طریق آزمایش خون انجام می‌شود امکان تشخیص ابتلای شخص در گذشته نیز وجود دارد زیرا آنتی بادی  IgMدر زمان ابتلا و ایجاد عفونت در بدن تولید شده و آنتی بادی  IgGدر زمان بهبود بدن تولید خواهد شد که با مشاهده آن‌ها در بدن می‌توان وضعیت سلامت را بررسی کرد.

 

تست pcr

 

 از این روش برای اشخاصی که می‌خواهند از ابتلا یا عدم ابتلای خود به ویروس کرونا در زمان آزمایش مطلع شوند استفاده می‌شود. در این تست یک سواپ پنبه‌ای وارد حلق یا بینی شده و پرستار از مخاط بینی و گلو نمونه‌برداری می‌‌کند. سپس نمونه به آزمایشگاه منتقل خواهد شد. اگر بقایای ژنتیکی ویروس در نمونه مشاهده شود جواب مثبت خواهد بود. تست پی سی آر قابلیت نشان دادن سابقه ابتلا به بیماری را ندارد بلکه صرفأ وجود ویروس را در زمان انجام آزمایش مورد بررسی قرار می‌دهد و همچنین می‌تواند ناقل بودن متقاضی را مشخص کند.

 

 

مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل

 

  • انجام تست کرونا در منزل یا محل کار می‌توانید خود را از حضور در محیطی خطرناک مانند بیمارستان و سایر مراکز درمانی ایمن کنید. ممکن است شخص متقاضی در زمان انجام تست آلوده به ویروس بشود.
  • به هنگام حضور در مراکز درمانی برای انجام تست کرونا، یافتن جای پارک یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه خواهید شد در حالی که می‌توانید از طریق برقراری تماس با هوم‌کا در خانه یا محل کار خود بدون هیچ گونه نگرانی از سلامت خود مطمئن شوید.
  • هدر رفتن وقت در ترافیک برای انجام تست کرونا در زمان مراجعه به مراکز درمانی علاوه بر خطرات ذکر شده از لحاظ اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه نیست.

 

 

نکاتی در مورد خدمات تست کرونا در منزل

 

اما در صورتی که ملزم به انجام تست کرونا شدیم، می­بایست موارد زیر را رعایت نماییم:

 

  • در زمان حضور پرستار یا تکنسین در منزل برای انجام تست کرونا موارد بهداشتی مانند استفاده از ماسک را فراموش نکنید.
  • بعد از انجام تست دست‌های خود را با آب و صابون بشویید یا از مواد ضدعفونی استفاده کنید.
  • پس از انجام تست سطوحی را که با آن‌ها تماس برقرار شده است  ضدعفونی کنید.
  • در زمان انجام تست پنجره اتاق را برای تهویه هوا باز کنید. 

 

زمان مناسب برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل

 

لازم است به این موضوع توجه کنید که چند بار عطسه یا سرفه در طول یک روز به خصوص در فصل بهار که زمان گرده افشانی گیاهان است نباید موجب استرس و نگرانی در شما بابت ابتلا به کرونا شود. تست کرونا در منزل شهریار، تنها راه تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا به کرونا می­باشد. بنابراین زمانی برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل با هوم‌کا تماس بگیرید که چند علامت ابتلا به بیماری را در خود مشاهده کرده‌اید. این علائم عبارتند از:

 

  • سرفه و عطسه مداوم
  • سر درد
  • حالت تهوع
  • لرزش بدن
  • استفراغ و اسهال
  • تب
  • تنگی نفس

 

اشخاص واجد شرایط برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل

 

اگر در مورد ابتلا به کرونا دچار شک و تردید شده‌اید با انجام تست کرونا از سلامت خود مطمئن شوید. اگر دررابطه با تست کرونا در منزل و محل کار سوالاتی در ذهنتان ایجاد شده است که برای آن‌ها پاسخی ندارید، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان هوم‌کا استفاده نمایید.

 

  • اشخاصی که به دلیل محدودیتُ قادر به حرکت نیستند.
  • سالمندانی که درگیر بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و کلسترول جزء اشخاصی هستند و توصیه می‌شود از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنند.
  • برخی  از کودکان حاضر به انجام آزمایش در مراکز درمانی نیستنددر چنین شرایطی، انجام تست کرونا در منزل، بهترین گزینه برای ارزیابی سلامت کودکان محسوب می‌شود.
  • بیماران مبتلا به سرطان و اشخاصی که در حال شیمی‌درمانی هستند.
  • اشخاصی که به دلیل مسائل شغلی یا به هر دلیل دیگری مجبور به رفت و آمد در مکان‌های شلوغ هستند یا زیاد به سفر می‌روند.
  • اشخاصی که یکی از اعضای خانواده آن‌ها در خانواده به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای مانند سرطان، دیابت یا مشکلات کلیوی مبتلا است.

 

هزینه تست کرونا در منزل

 

جهت اطلاعات لازم در رابطه با هزینه انجام تست کرونا می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید یا به آدرس سایت www.homeca.ir مراجعه کنید.

مجموعه هوم­کا، قیمت انواع تست کرونا در در منزل را بر اساس قیمت­های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اعلام نموده است

 

تست کرونا در منزل با هوم‌کا

 

هوم‌کا مجموعه‌ای است که در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به  شما هموطنان عزیز گام‌های موثری را در سال‌های اخیر برداشته است و سعی دارد نیازهای درمانی متقاضیان را به بهترین شکل، با کیفیت عالی و با به کارگیری کادر مجرب برطرف نماید. ما در هوم‌کا با انجام تست‌های دقیق همراه شما هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • zendegiebartar

    زندگی برتر
    https://zendegiebartar.com/sick-nurse/

تبلیغات متنی