شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

بهترین رستوران های قشم در سفر با تور قشم

مسافران و گردش‌‍‌گران زیادی هر‌ساله قشم را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. اگر قصد سفر به قشم را دارید، باید زمان زیادی را برای برنامه‌ریزی سفر در‌نظر بگیرید؛ زیرا دیدنی‌‌ها، مراکز خرید و امکانات تفریحی قشم به‌حدی زیاد هستند که با یک سفر چند‌روزه نمی‌توان همه آن‌ها را از نزدیک دید. یکی از راه‌هایی که می‌تواند شما را در برنامه‌ریزی کمک کند، انتخاب یک تور قشم معتبر و خوب است. با انتخاب توری مطمئن تنها وظیفه شما در سفر لذت از زیبایی‌های قشم خواهد بود.

بهترین رستوران های قشم در سفر با تور قشم

 

مسافران و گردش‌‍‌گران زیادی هر‌ساله قشم را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. اگر قصد سفر به قشم را دارید، باید زمان زیادی را برای برنامه‌ریزی سفر در‌نظر بگیرید؛ زیرا دیدنی‌‌ها، مراکز خرید و امکانات تفریحی قشم به‌حدی زیاد هستند که با یک سفر چند‌روزه نمی‌توان همه آن‌ها را از نزدیک دید. یکی از راه‌هایی که می‌تواند شما را در برنامه‌ریزی کمک کند، انتخاب یک تور قشم معتبر و خوب است. با انتخاب توری مطمئن تنها وظیفه شما در سفر لذت از زیبایی‌های قشم خواهد بود.

سایت علی بابا تور قشم را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند. قشم رستوران‌های فراوانی دارد که حین سفر خود می‌توانید سری به آن‌ها بزنید؛ اما قطعا در یک سفر چند‌روزه پیدا کردن رستوران‌های خوب جزیره کار آسانی نخواهد بود. به همین‌ علت در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های قشم را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به‌راحتی رستوران مورد‌نظر خود را انتخاب کنید. تعدادی از بهترین رستوران‌های قشم که می‌توانید هنگام سفر با تور قشم سری به آن‌ها بزنید و از غذا‌های آن‌ها لذت ببرید را نام می‌بریم.

 

رستوران نعیم قشم

 

یکی از رستوران‌های لوکس و خاص جزیره قشم که بسیاری از تور‌های قشم مسافران خود را به این‌ رستوران راهنمایی می‌کنند، رستوران نعیم است. در این ‌رستوران انواع غذا‌های محلی با بهترین کیفیت برای مسافران سرو می‌شود. سلف بودن رستوران این ‌امکان را برای مراجعان فراهم می‌کند تا بتوانند از انواع خوراکی‌های آن بچشند و تجربه‌ای بی‌نظیر از وعده غذایی خود در رستوران داشته باشند. جوجه‌کباب و میگو‌پفکی‌های رستوران نعیم بسیار معروف هستند و اگر قرار است یک‌بار به این ‌رستوران بروید، بهتر است حتما از این‌ دو غذای رستوران نعیم سفارش دهید. رستوران نعیم در شرق جزیره قشم قرار دارد و همیشه یکی از پر‌طرفدار‌ترین رستوران‌های جزیره به‌شمار می‌رود.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy

رستوران قلعه

 

یکی از رستوران‌های قشم که غذا‌های دریایی متنوعی را سرو می‌کند، رستوران قلعه نزدیک هتل قشم است. اگر به قشم سفر می‌کنید حتما برای یکی از وعده‌های غذایی خود در این‌ رستوران برنامه‌ریزی داشته باشید. اگر با تور سفر می‌کنید می‌توانید چک کنید که آیا برای این‌ رستوران زیبا برنامه‌ای در‌نظر گرفته شده یا خیر. رستوران قلعه، در جنوب قلعه پرتقالی‌ها قرار گرفته و خود رستوران هم شبیه قلعه ساخته شده که در ‌نوع خود معماری و ظاهری بی‌نظیر دارد. یکی از ویژگی‌های خوب رستوران قلعه، تازه بودن مواد اولیه‌ای است که در پخت غذا‌ها به‌کار می‌برند. حتی رستوران منوی ثابتی ندارد و با توجه به صید همان ‌روز منویی شفاهی به شما ارائه خواهند کرد که این‌موضوع اطمینان و شگفتی خاصی را برای میهمانان به‌وجود می‌آورد.

 

رستوران الوند

 

رستوران هتل الوند برای بسیاری از مسافران که به‌صورت شخصی یا با تور قشم به این‌ جزیره سفر می‌کنند، شناخته شده است. غذا‌های دریایی این‌ رستوران معروف هستند و طعم آن‌ها سفر شما به قشم را تکمیل خواهد کرد. هتل الوند در جنوب‌غربی میدان شهدا و بلوار آزادگان جزیره قشم قرار دارد. اگر با ماشین شخصی سفر کرده‌اید، هنگام مراجعه به رستوران می‌توانید از پارکینگ آن استفاده کنید و با خیالی راحت از زیبایی رستوران و غذای خود لذت ببرید. اگر به رستوران الوند رفتید، در منوی آن نگاهی به بوفه سلف‌سرویس هم بیندازید؛ احتمالا نظر شما را به خود جلب کند.

 

رستوران آبشار قشم

 

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های جزیره کیش رستوران آبشار است که با منوی غذا‌های رنگارنگ خود میزبان بسیاری از مسافران قشم می‌شود. اگر سری به مرکز تجاری بین‌المللی مرجان زدید و پس از گشت‌و‌گذار در آن دوست داشتید که به رستورانی زیبا بروید، با کمی پیاده‌روی به آبشار می‌رسید. در این‌رستوران غذا‌های متنوعی سرو می‌شود و غذا‌های جنوبی و دریایی آن، توجه افراد زیادی را به‌خود جذب می‌کنند.

 

رستوران امیران قشم

 

یکی از رستوران‌های شیک و لاکچری قشم رستوران امیران است. مسافرانی که با تور‌های قشم به این‌جزیره سفر می‌کنند، علاقه زیادی به آن دارند. منوی کامل این رستوران باعث شده تا همه افراد، با هر‌سلیقه‌ای بتوانند غذا‌یی را میل کنند که انتظار دارند. ظاهر رستوران هم به‌حدی زیبا و لوکس است که تا قبل از رسیدن غذا می‌توانید چند عکس یادگاری در محیط آن داشته باشید. این ‌رستوران با فاصله کم از جاهای دیدنی قشم در طبقه دوم هتل سیتی‌سنتر1 قرار دارد. حتما اگر به قشم سفر کردید، سری به رستوران امیران بزنید و مطمئن باشید شبی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

رستوران‌های زیبا و پر‌طرفدار دیگری هم در قشم وجود دارند که می‌توانید در سفر‌های بعدی خود سری به آن‌ها بزنید. برای مثال می‌توان به رستوران‌های زیر اشاره کرد:

 

  • رستوران سنتی سیتی‌سنتر قشم
  • رستوران شب های جزیره قشم
  • رستوران بادیل قشم
  • رستوران شاورما دان تیلا قشم
  • رستوران سنتی ناخدا علی صالح قشم
  • فیش اند چیس پی بابز قشم
  • رستوران  زاگرس درگهان قشم
  • کبابی سنتی جی جیان قشم
  • باغ و رستوران علی بابا قشم

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy (2)

 

کلام آخر

 

پس از یک روز گشت‌و‌گذار میان در دیدنی‌ها و تفریحات کیش و سر‌زدن به مراکز خرید متنوع این‌جزیره زیبا، یک وعده غذایی مناسب در یکی از رستوران‌های فوق‌العاده قشم در آرامشی بی‌نظیر می‌تواند به تجدید قوای شما کمک کند. یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های سفر داشتن وعده‌های غذایی سالم است و اعتماد به هر‌رستورانی برای مسافران کار سختی خواهد بود.

اگر با تور قشم به این‌جزیره زیبا سفر می‌کنید، می‌توانید از راهنما‌های تور درباره رستوران‌های جزیره سوال کنید و حتی می‌توانید رستوران‌هایی را که درباره آن‌ها صحبت کردیم به‌دیگران هم معرفی کنید. البته انتخاب رستوران می‌تواند کاملا سلیقه‌ای باشد و هر‌فردی متناسب با خواسته‌های خود انتخابی متفاوت از دیگران داشته باشد. پس حتما قبل از انتخاب، فاکتور‌های مورد‌نظر خود را در‌نظر بگیرید تا بتوانید در ایام سفر خود بهترین رستوران‌ها را تجربه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی