شمانیوز
شما نیوز

تبلیغات ویدیویی (Video Ads)

رشد کسب و کار با بازاریابی ویدیویی و چرا شما به تبلیغات ویدیویی نیاز دارید؟

در سالهای اخیر، بخش اعظم بازاریابی محتوا به جریان فیلمبرداری تغییر یافت. در سال ۲۰۰۵، یوتیوب وارد صحنه آنلاین شد و بیان ویدیویی را برای بازار ها باز کرد و با بزرگ شدن این شرکت، شرکت های بیشتری پروفایل های خود را ساختند.

رشد کسب و کار با بازاریابی ویدیویی و چرا شما به تبلیغات ویدیویی نیاز دارید؟

در سالهای اخیر، بخش اعظم بازاریابی محتوا به جریان فیلمبرداری تغییر یافت. در سال ۲۰۰۵، یوتیوب وارد صحنه آنلاین شد و بیان ویدیویی را برای بازار ها باز کرد و با بزرگ شدن این شرکت، شرکت های بیشتری پروفایل های خود را ساختند.

 

از fashionistas گرفته تا خوانندگان ، ستاره ها در YouTube حساب کاربری ایجاد کردند. سیستم عامل های دیگر از بدو ورود تبلیغات ویدیویی Snapchat و Vine وارد دنیای دیجیتال شدند. داستانهای فیس بوک و اینستاگرام باعث می شوند کلیپ های ویدیویی بیشتردر معرض دید باشند و به مخاطبان اجازه دهند تجربه خود را به اشتراک بگذارند.

 

در سال های اخیر، فیلم ها در بازاریابی دیجیتالی بیشتر از پیش رشد داشته اند و به عنوان ابزار تبلیغی قدرتمند برای مشاغل ظاهر می شوند تا کالاها را به روشی هیجان انگیز و جذاب تبلیغ کنند. خوشبختانه، اگر شغلی دارید که می خواهید یک استراتژی بازاریابی موثر ویدیویی را برایش شروع کنید، ما به شما در این کار کمک می کنیم و برای شما تبلیغات ویدیویی با کیفیت تولید می کنیم.

 

مخاطب خود را پیدا کنید، مخاطبین شما کجا هستند؟

 

اگرچه ویدیو تبلیغاتی به صورت نمایی رشد می کند و با تکنیک ها و سؤالات بازاریابی کلاسیک مرتبط هستند، اما مشتریان شما از کجا به صورت آنلاین شما را پیدا کنند؟ کدام پلتفرم به شما امکان می دهد تا به بهترین شکل از طریق ویدیو تبلیغاتی دیده شوید؟ آیا بیزینس شما از طریق استوری در اینستاگرام و ساخت ویدیو تبلیغاتی از یک محصول جدید رشد خواهد کرد؟

 

داستان وار درباره محصول توضیح دهید

 

یک فیلم موثر به جای اینکه تنها به فروش متکی باشد باید داستانی را برای مخاطب توضیح دهد تا مخاطب بیشتر به موضوع تبلیغ جذب شوند، مشاغل باید به نیازها و خواسته های مشتری خود، از قدرت عاطفی برای تولید ویدیو تبلیغاتی استفاده کنند.

 

عنوان جذب کننده استفاده کنید

 

عنوان ویدیوی شما برای جلب توجه بیننده باید جذب کننده و چشم نواز باشد. علاوه بر این، با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در یک عنوان، احتمالاً هنگام مشاهده تبلیغ شما، این ویدیو در موتورهای جستجو نیز ظاهر می شود.

 

xx

 

ویدیوی عالی (ROI) تولید کنید

 

۸۳٪ از مشاغل می گویند که این فیلم بازده خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم می کند. حتی اگر تولید فیلم هنوز ساده ترین و ارزانترین کار نیست، اما زمان زیادی را از شما می گیرد. علاوه بر این، ابزارهای ویرایش آنلاین فیلم نیز دائما در حال بهبود و مقرون به صرفه تر شدن هستند. و حتی تلفن های هوشمند شما هم می توانند ویدیو تبلیغاتی بسیار مناسبی را تهیه کنند.

 

خبر خوب دیگر این است که فیلم های شما لازم نیست که طولانی باشند، زیرا محتوای ویدیو تبلیغاتی مهم است! آخرین تحقیقات نشان می دهد که کاربران اکثراً ویدیوهایی که برای محصول یا خدمات خود آماده می کنند به طور واضح خدمات خود را توضیح نمی دهند.

 

ایجاد اعتماد با دادن خدمات متفاوت

 

اعتماد پایه و اساس بیزینس و تبدیل  به فروش است. اما ایجاد اعتماد باید به خودی خود یک هدف باشد. کل مفهوم بازاریابی محتوا مبتنی بر اعتماد و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری است.  باید تمرکز بر روی فروش را کمتر کنید و با ارائه اطلاعات جالب و مفید به مردم اجازه دهید به شما مراجعه کنند.

 

فیلم های تبلیغاتی نیز می توانند اعتماد شما را به محصول بیشتر کنند. برخی از مصرف کنندگان و افرادی هستند که همچنان به دلیل ترس از تقلب در خرید محصولات و خدمات در اینترنت تردید دارند و نگران هستند. اما فیلم های بازاریابی موثر محصولات شما را به صورت کامل به مصرف کننده ارائه می دهند. به همین دلیل ۵۷٪ از مصرف کنندگان می گویند که فیلم ها به آنها اطمینان بیشتری برای خرید آنلاین دادند.

 

xxzv

 

تولید ویدیو تبلیغاتی برای گوگل

 

فیلم ها به شما امکان می دهند زمان سپری شده توسط بازدید کنندگان در سایت خود را افزایش دهید.  بنابراین، قرار گرفتن طولانی در جستجوی گوگل باعث ایجاد اعتماد می شود و به موتورهای جستجوگر سیگنال می دهد که سایت شما از محتوای خوبی برخوردار است.

 

سیستم moovly به تبلیغ کننده آمار و ارقامی شگفت انگیز را می دهد، اگر ۵۳ ویدیو منتشر شده در وب سایت خود دارید ، ۵۳ بار بیشتر از همه در Google ظاهر می شوید. از آنجا که Google اکنون صاحب YouTube است، افزایش قابل توجهی در میزان تأثیرگذاری فیلم ها بر موتور جستجو وجود دارد.

 

تبلیغات ویدیویی برای کاربران تلفن همراه

 

فیلم از طریق موبایل با هم دست به دست می شوند. ۹۰٪ از بینندگان ویدیوها را از طریق تلفن همراه خود مشاهده می کنند. از سال ۲۰۱۳، نماهای ویدیوی تلفن همراه بیش از ۲۳۳ درصد رشد داشته است. گزارش های یوتیوب نشان می دهد که هر ساله تماشای ویدیوی تلفن همراه ۱۰۰٪ افزایش می یابد.

از آنجایی که مردم دوست دارند فیلم ها را در حال انجام کارهای خود مشاهده کنند، و تعداد کاربران تلفن های هوشمند روز به روز در حال افزایش است مخاطبان ویدیوی شما بیشتر و بیشتر می شوند.

 

11

چرا محتوای ویدیویی؟ قدرت تولید محتوای ویدیویی

 

ویدیوها همه افراد را نیز درگیر می کند زیرا سریع تر به موضوع تبلیغ می رسند، زیرا ویدیو ابزاری عالی برای یادگیری است و استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

 

تولید ویدیو تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی

 

در هشتمین گزارش سالانه صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی، مایکل استلزنر اظهار داشت که ۶۰٪ از بازاریابان شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۵ از محتوای ویدیویی استفاده کرده اند و ۷۳٪ بازدهی بیشتری مشاهده کرده اند.

شبکه های اجتماعی همچنین محتوای ویدیویی را با ویژگی های جدید خود، افراد را به استفاده از این روش ترغیب می کنند. فیس بوک ۳۶۰۰ ویدیو، فیلم زنده (یک برنامه ویدیویی محور برای نوجوانان) راه اندازی کرده است. اینستاگرام فیلم ها و داستان های اینستاگرام ۶۰ ثانیه ای را به نمایش گذاشت، توییتر Periscope دارد و یوتیوب دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است.

با این حال، در زمینه رسانه های اجتماعی، بازاریابان ویدیو باید به خاطر داشته باشند که مردم محتوای ویدیویی که با آن احساساتی شوند و بر روی احساسات آن ها تاثیر بگذارند را بیشتر به اشتراک می گذارند. ۷۶٪ از کاربران می گویند اگر ویدیو سرگرم کننده باشد، یک ویدیو را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

بنابراین برای تشویق مخاطبان خود از شبکه های اجتماعی، فیلم های سرگرم کننده تولید کنید. شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزایش ترافیک به سایت شما شود و شما می توانید نتیجه یک فروش خوب را در کسب و کار خود ببینید.

 

12

 

نکته مهم درباره تبلیغات ویدیو

 

میانگین کلیک تبلیغات در ویدیو ۱.۸۴٪ است. این بالاترین آمار CTR از همه قالبهای تبلیغاتی دیجیتال است و برای تبلیغ ویدیویی YouTube  غیرقابل رد ۱۵ ثانیه، نرخ تکمیل ۹۲٪ است. برای تبلیغات ویدیویی، نرخ بازدید آن ۹٪ است.

*Ctr: درصد کلیک های صورت گرفته بر روی صفحه وب سایت شما به نسبت تعداد نمایش در نتایج جستجو (در اصطلاح نرخ کلیک کاربران)

 

استفاده از شبکه های اجتماعی درتبلیغات ویدیویی

 

تبلیغات ویدیویی در سیستم رسانه های اجتماعی نیز بسیار مؤثر است. در سال های پیش فیس بوک با تبلیغات ویدیویی بر روی سکوی اول قرار داشته است. مشتریان باید بدانند که ۷۴٪ از کل آگهی فراخوان را می توان در ۱۰ ثانیه اول فیلم نمایش داد.  بنابراین، در عوض با ایجاد تبلیغات ویدیویی فروش خود را چندین برابر بیشتر کنید و نتیجه را دنبال نمایید.

 

مستند صنعتی

 

یک فیلم تجاری یا مستند صنعتی ، فیلمی است که مخاطبان “صنعت” یا تجارت را هدف قرار می دهد. به طور خاص ، فیلم های صنعتی فقط برای استفاده در پخش نیست؛ فیلم های آموزش منابع انسانی، پروسه ساخت ساختمان ها، فیلم های ارتش و نیروهای مسلح، فیلم های خط تولید کارخانه ها، فیلم های آموزشی و … جزء مستند های صنعتی یا فیلم های تجاری می باشند. در تولید مستند صنعتی تمرکز در به تصویر کشیدن وضوح روند اجرا یا تولید و عمل گرایی است.

 

ax

 

مستند تبلیغاتی

 

فیلم تبلیغاتی به سبک مستند یا مستند تبلیغاتی، ویدیویی است که بیشتر از مصاحبه تشکیل شده است. در برخی از صحنه ها افراد مربوط به آن تجارت چیزی راجع به آن کسب و کار می گویند و برخی دیگر نیز در رابطه با محیطشان یا شغلی که انجام می دهند توضیح می دهند.

مواردی که افراد در این مصاحبه ها راجع به کسب و کار خود می گویند جنبه واقعی دارد. افراد در مستند تبلیغاتی توضیح می دهد که چگونه می خواهند در صنعت خود تغییر ایجاد کنند. . به این ترتیب می توان پیام تبلیغاتی یک کسب و کار را در قالب یک فیلم تبلیغاتی به سبک مستند به مخاطبان هدف رساند.

 

uuxx

 

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

 

تیزرهای تبلیغاتی شبکه های اجتماعی، کلیپ های ویدیویی کوتاهی هستند که فقط برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، مخصوصا اینستاگرام و موارد دیگر ایجاد شده اند.

این موارد معمولاً سرگرم کننده، جذاب و برای به اشتراک گذاشته شدن طراحی شده اند. اگر تبلیغاتی را در تلویزیون ندیده اید، قطعاً ویدیویی را در شبکه های اجتماعی دیده اید. تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام هر روز و معمولاً در طول مسیر خریدار در گوشی های هوشمند

نمایش داده می شوند. به دلیل سرگرم کننده بودن، ماهیت جذاب و طول کمتری که دارند، اغلب به جذب مشتریان بالقوه و فعلی کمک می کنند.

 

استراتژی ویدیو مارکتینگ

 

بدون انجام مطالعه بازار و ایجاد یک برنامه، نباید یک ویدیو تبلیغاتی تولید کنید. استراتژی بازاریابی ویدیویی شما در نهایت همان چیزی است که شما را راهنمایی می کند.

بودجه، جدول زمانی، فرآیندهای تولید و … از آیتم های مهم استراتژی ویدیو مارکتینگ می باشد. . بنابراین نوشتن و نهایی شدن این مرحله باید مرحله اول فرایند تولید ویدیو شما باشد.

قبل از اینکه ما به جزئیات بپردازیم، در اینجا به مرور کلی مراحل تدوین استراتژی ویدیو مارکتینگ می پردازیم:

 

 

ax

 

چگونه می توان استراتژی بازاریابی ویدیویی ایجاد کرد؟

 

  • اهداف ویدیو خود را مشخص کنید.
  • مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.
  • پیام تبلیغاتی خود را تعریف کنید.
  • خلاقیت را در تولید ویدیو مد نظر قرار دهید.
  • به جدول زمانی خود پایبند باشید.
  • بودجه واقعی خود را لحاظ کنید.

 

ویدیو معرفی شرکت

 

برای معرفی شرکت و یا کسب و کار خود یک نمایش ویدیویی پویا تولید کنید که توسط همه به خاطر سپرده شود و به شما کمک کند از بقیه متمایز شوید.

در ویدئو معرفی شرکت باید به معرفی خدمات یا محصولات ارائه شده، اهداف شرکت، نقاط قوت شرکت، اتاق فکر، تیم های فنی و اجرایی،برخی از همکاران و یا مشتریان، تقدیرنامه ها و … اشاره کرد.

 

ooi

 

تیزر تبلیغاتی خلاقانه

 

 برای تولید یک ایده خلاقانه و روش اجرای ایده جهت ساخت یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه ابتدا باید روی مشکلات خود تمرکز کنید؛ اطمینان حاصل کنید که تیزر تبلیغاتی شما چه مسئله ای را در ذهن مخاطب هدف حل خواهد کرد.

سپس با تیم ایده پرداز خود با استفاده از طوفان فکری تمام ایده ها را یادداشت کنید. پس از آن روی ایده های مطرح شده بحث و تبادل نظر کنید، در بررسی آنها واقع بین و انتقاد پذیر باشید.

در مرحله بعد بین ایده های مطرح شده خلاقانه ترین ایده را انتخاب کنید، این مرحله سخت ترین مرحله به نظر می رسد اما پس از انتخاب به آن متعهد شوید.

تصمیم گیری درباره هر یک از ایده ها بسیار مهمتر از تلاش برای انتخاب ایده ایده آل است. یک ایده فقط نیمی از راه شما برای رسیدن به یک مفهوم خلاقانه عالی است. در آخر به اجرای ایده انتخاب شده بپردازید تا یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه تولید کرده باشید.

 

استراتژی تولید محتوا

 

یک استراتژی تولید محتوا، برنامه ریزی و توسعه و مدیریت محتوای نوشتاری و بصری را ترسیم می کند. هر شخصی که با شرکت شما درگیر شود، چه خریدار و چه یک متخصص و یا یک کاربر نهایی به مطالب مختلف نیاز دارد.

استراتژی تولید محتوا فرایند مداوم طرحی است که از محتوا به عنوان وسیله اصلی دستیابی به اهداف استفاده می کند. هر جنبه دیگر از استراتژی محتوا از اینجا شروع می شود.

استراتژی تولید محتوا راهنمای ایجاد، تحویل و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده است. به زبان ساده، استراتژی تولید محتوا این است که چه محتوایی باید تولید شود و چرا؟

 

درباره ما مجموعه تبلیغاتی مثلث

 

فعالیت خود را در زمینه های:

  • مشاوره تبلیغاتی
  • بازاریابی و برندینگ
  • دیجیتال مارکتینگ
  • برنامه ریزی و مدیریت کمپین
  • تولید محتوا وپروموشن
     

جهت تامین نیازهای تخصصی درحوزه صنعت ساختمان ، از سال نود و هفت آغاز نموده است.

 

مثلث

با توان مهندسی و هنری اعضایش که هریک از آنها بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مستمر در تخصص خود را داشته اند،  برای اثر بخش کردن تبلیغات و تخصص گرایی در این حوزه گام برداشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی