شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی بیشتر با کانکس و کاربرد آن در مکان های مختلف

گاهی اوقات که ما در یک مکانی نیاز به اسکان داریم، در این مواقع کانکس بهترین گزینه است. کانکس ها در گذشته نه چندان دور استفاده انچنانی نداشتند ولی امروزه مردم به کارایی آن پی برده اند. در هنگام وقوع زلزله و یا ایجاد یک بیمارستان صحرایی استفاده از کانکس ها حتی از لحاظ هزینه به صرفه تر است. برای آشنایی بیشتردر ادامه به معرفی چند نوع کانکس خواهیم پرداخت.

 

گاهی اوقات که ما در یک مکانی نیاز به اسکان داریم، در این مواقع کانکس بهترین گزینه است. کانکس ها در گذشته نه چندان دور استفاده انچنانی نداشتند ولی امروزه مردم به کارایی آن پی برده اند. در هنگام وقوع زلزله و یا ایجاد یک بیمارستان صحرایی استفاده از کانکس ها حتی از لحاظ هزینه به صرفه تر است. برای آشنایی بیشتردر ادامه به معرفی چند نوع کانکس خواهیم پرداخت.

 

کانکس اداری

 

کارخانجاتی که می خواهند بخش جدیدی به بخش های پیشین ساختمان اضافه کنند ، درصورت داشتن محوطه مورد نیاز خود میتوانند با بهره گیری از این نوع سازه ها، دارای یک بخش مجهز با امکانات کامل شوند که از مقاومت بسیار بالا و هزینه ساخت بسیار کمتری نسبت به ساخت و ساز های سنتی خوردار می باشد. کانکس اداری می تواند بصورت یک یا چند اتاق با ابعاد دلخواه مورد نیاز ساخته شود. این نوع کانکس میتواند با طول ۴ و ۶ و ۸ و ۱۰ و ۱۲ و عرض ۲/۵ و ۳ متر با قابلیت جابه جایی ساخته شود.در صورت درخواست ابعاد بزرگتر کانکس بصورت اجرا در محل ساخته می شود.

 

4

 

کانکس های ویلایی

 

کانکس ویلایی نوعی کانکس مسکونی است. ویلای پیش ساخته می توانند در ابعاد،طرح، معماری و دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی متنوعی باشند. کانکس های ویلایی با توجه به نیاز، خواسته و سفارش مشتری در مدل ها و طرح های گوناگونی ساخته می شوند. کانکس های ویلایی می توانند یک طبقه، دو طبقه، دو اتاقه یا چند اتاقه، دارای امکانات سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه و… باشند. کانکس های ویلایی با امکانات رفاهی مختلف و تنوع در طرح از نمونه های کاربردی سازه های پیش  ساخته محسوب می شود.

 

.8


کانکس های فروشگاهی

 

از کانکس های فروشگاهی می توان در موارد مختلفی استفاده کرد.ازجمله استفاده آن به عنوان مرکز فروش میوه و تره بار  و یا مغازه است.در این صورت اگر در آن منطقه کانکس های فروشگاهی میوه و تره بار کسب و کار خوبی نداشتند می توان آن ها را به راحتی به مکان دیگری انتقال داد.در مدارس نیز می توان از کانکس فروشگاهی به عنوان محلی برای فروش تغذیه ی مناسب برای دانش آموزان استفاده کرد. کانکس های فروشگاهی در بازارچه های موقت به عنوان غرفه ی فروش بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین نوع کانکس ها است. کسانی که به دنبال مکانی برای راه اندازی یک کسب و کار می گردند و پولی برای رهن و اجاره ندارند، قیمت کانکسمناسب است شما می توانید با هزینه ای پایین یک کانکس تهیه کرده و داخل آن را به سلیقه خود تزیین کنید. سپس با کسب اجازه از شهرداری می توانید کانکس خود را در مکان مورد نظر خود قرار دهید. تجربه نشان داده است که گاهی استقبال از کانکس های فروشگاهی فانتزی نسبت به مغازه ها خیلی بالاتر است

 

 

75

یک کانکس قابلیت جای گیری تمامی امکانات را در داخل خود دارد. هیچ گونه محدودیتی برای امکاناتی داخلی کانکس وجود ندارد. در کانکس هایی که شبیه به یک ویلای کوچک شبیه سازی شده اند، شما می توانید آشپزخانه، حمام و دستشویی را داشته باشید. کابینت های شیک و گاه کتابخانه ها نیز در انواعی از کانکس ها دیده می شوند. همچنین می توانید اتاقک های کوچکی را با جداسازی توسط دیوارهایی در داخل کانکس ها داشته باشید.

 

نکات مهم در هنگام خرید کانکس

 

در هنگام خرید کانکس بهتر است ابتدا نیازمندی خود را بشناسید. باید از خود بپرسید این کانکس را برای چه کاری می خواهید؟

امکانات داخلی کانکس شما باید شامل چه مواردی باشد؟

فضای موجود برای جای گیری کانکس چقدر است؟

آیا کانکس معمولی می خواهید یا کانکسی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص؟

 

یکی از مواردی که در هنگام خرید کانکس باید در نظر داشته باشید آن است که کانکس را برای محیطی با چه دمایی نیاز دارید. به عنوان مثال اگر قرار است کانکس دائما در شرایط جوی سرد باشد، باید پوشش داخلی کانکس به گونه ای طراحی شود که از نفوذ هوای سرد به داخل جلوگیری کند.

برای  خرید کانکس بهتر است ابتدا به سوالات بالا پاسخ داده و سپس با مشاورین مامیس کانکس از طریق صفحه ارتباط با ما در تماس باشید. شما می توانید از کانکس های از پیش طراحی شده توسط گروه طراحان ما انتخاب و خرید خود را انجام دهید و یا اگر نیاز به کانکس با طراحی خاص دارید، اینجا کلیک کنید ما به شما بهترین طراحان در این زمینه را معرفی می کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی