شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آینده چاپ دیجیتال

چاپ آرمانی به عنوان یک رهبر بازار جهانی در زمینه تهیه چاپگرهای مرمت شده با کیفیت بالا ، دانش گسترده ای در مورد انواع چاپگرها دارد. جالب است که اگرچه تخصص printarmani.com بیش از 30 سال است ، اما سابقه چاپ دیجیتال نسبتاً جدید است.

 

چاپ آرمانی به عنوان یک رهبر بازار جهانی در زمینه تهیه چاپگرهای مرمت شده با کیفیت بالا ، دانش گسترده ای در مورد انواع چاپگرها دارد. جالب است که اگرچه تخصص printarmani.com بیش از 30 سال است ، اما سابقه چاپ دیجیتال نسبتاً جدید است.

 

15613

 

چاپ در ایران در سال 1439 آغاز شد ، زمانی که یوهانس گوتنبرگ چاپخانه ای اختراع کرد که کتاب چاپ کاتالوگ می کند ، تا تولید انبوه را امکان پذیر کند. در سال 1977 بنی لاندا سریعترین دستگاه فتوکپی جهان را تولید کرد که آن را Indigo نامید و بعداً کشف کرد که جوهر دستگاه کپی ElectroInk می تواند در چاپگرها نیز استفاده شود. ElectroInk دارای ذرات ریزی است که در روغن تصویربرداری معلق است و به آن Isopar گفته می شود. این ذرات یک لایه پلاستیکی نازک روی سطح کاغذ تشکیل می دهند. با استفاده از این جوهر ، در سال 1993 لاندا اولین چاپگرهای دیجیتال رنگی جهان را که نیلی نیز نامیده می شود راه اندازی کرد. چاپگرهای دیجیتالی هر تصویر را با استفاده از اعداد و فرمول های ریاضی جمع می کنند. سپس تصاویر با ثبت آنها از ماتریس نقطه یا پیکسل ، دیجیتالی می شوند. تصاویر دیجیتالی شده برای تولید مثل داده ها ، جوهر ، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی را کنترل می کنند.برای مثال برای خیلی از آژانسهای مسافرتی داشتن یک بنر تور دبی در دفتر کارشان به بهبود فروش کمک می کنند که چاپ دیجیتال این فرایند را با سرعت و کمترین هزینه انجام میدهد

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy - Copy

 

در سال 2000 ، شرکت هیولت پاکارد سرمایه گذاری کلانی در شرکت بنی لاندا انجام داد که مبلغ آن 13٪ از تجارت بود و سهام باقی مانده را در سال بعد خریداری کرد. لاندا گفت ، "چشم انداز ما همیشه هدایت صنعت چاپ به دوران دیجیتال و دیدن فناوری نیلی در بازار تجاری بوده است."

 

ورود چاپگرهای دیجیتالی عصر کاملاً جدیدی از چاپ را نوید می دهد. اکنون مشتریان می توانستند نسخه کوتاه مدت ، شخصی و با کیفیت بالا را بصورت آنلاین سفارش دهند. کریس بیکر ، پنج سال معاون رئیس هیولت پاکارد و نیلی ، پیش بینی کرد که "چاپ دیجیتال در آینده در همه جا وجود خواهد داشت. از چاپ دیجیتال فقط برای چاپ تجاری استفاده نمی شود. از آن برای انتشار و بسته بندی استفاده خواهد شد ... شخصی سازی بسته بندی در آینده بسیار زیاد خواهد بود. امروزه چاپ کارت ویزیت هم دیجیتالی شده است.

 

کاتالوگ چاپ در مقابل کاتالوگ دیجیتال - کدام گزینه بهتر است؟

 

بازاریابی کاتالوگ با نشان دادن تمام آنچه که ارائه می دهید ، راهی موثر برای ایجاد انگیزه در خریداران است! طبق اطلاعات انجمن فرستنده های فروشگاه کاتالوگ آمریکا ، بیش از 90 میلیون نفر برای خرید به کاتالوگ وابسته هستند. اما وقتی از خود می پرسید کدام گزینه بهتر بین کاتالوگ های چاپی در مقابل کاتالوگ های دیجیتال است ، ممکن است هنوز پاسخی نداشته باشید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم این مسئله را مرتب کنید!

در برخی مواقع ، مشتریان ملموس بودن کاتالوگ های چاپی را بهتر و سنتی می دانند. و بعضی اوقات دیگر ، آنها کیفیت قابل مشاهده و به روزرسانی سریع کاتالوگ های دیجیتال را در دسترس تر می یابند. به هر ترتیب ، کاتالوگ ها بخش مهمی از مطالب هستند که با نشان دادن همه پیشنهادات خود با مشخصات برجسته ، مارک ها را قادر می سازند تا با مصرف کنندگان احتمالی خود ارتباط عمیقی برقرار کنند. بیایید بیشتر تحقیق کنیم و در مورد کاتالوگ های چاپی و دیجیتال بیشتر بیاموزیم تا یک انتخاب مناسب برای شما انجام دهیم.

 

چاپ کاتالوگ و هدف آن

 

چه تصمیم به استفاده از کاتالوگ های دیجیتال و چه چاپ داشته باشید ، مزایای هر دو بسیار زیاد است. ابتدا ، بیایید با برخی از بینش های موجود در کاتالوگ های چاپی شروع کنیم. در این جهان که همه چیز به صورت دیجیتالی هدایت می شود ، مشتریان بطور مداوم توسط اطلاعات آنلاین بمباران می شوند. گاهی اوقات کمی زیاد می شود و بسیاری از مطالب عالی توسط خوانندگان صرفاً نادیده گرفته می شوند. حتی برای مارک ها ، برجسته کردن در چنین دنیای پر سر و صدایی کمی دشوار است. فضای دیجیتالی برای قلب ضعف نیست. این یک میدان جنگ است که بسیاری از مارک ها دائماً در تعقیب ، فریاد کشیدن و جلب توجه خوانندگان خود هستند.

از این نظر ، کاتالوگ های چاپی به مشتریان اجازه می دهند از مشاهده تبلیغات فلش تبلیغاتی که محصولات و خدمات تجاری را در هر لحظه به نمایش می گذارند ، منصرف شوند. هیچ کس نمی تواند اهمیت سیستم عامل های دیجیتالی را رد کند. در مجموع ، آینده واقعاً آنلاین است اما این شمشیری است که هر دو راه را قطع می کند. با افزایش و دسترسی آسان به اطلاعات ، رقابت برای جلب توجه بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است. این امر باعث شده تا مردم از صفحه نمایش خود روی برگردانند یا مارک های تبلیغ شده را نادیده بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی