شمانیوز
شما نیوز

بهترین تورهای داخلی برای سفر تابستانی کجاست؟

پیشنهاد می کنیم با فرا رسیدن تابستان، فصل سفر و هیجانات متنوع کوله ‌بار خود را ببندید و زمانی را با خانواده به تفریح و خوشگذرانی بگذرانید.

بهترین تورهای داخلی برای سفر تابستانی کجاست؟

پیشنهاد می کنیم با فرا رسیدن تابستان، فصل سفر و هیجانات متنوع کوله ‌بار خود را ببندید و زمانی را با خانواده به تفریح و خوشگذرانی بگذرانید و با توجه به اینکه دقیقا در این روزهایی که در اواخر اردیبهشت ماه هستیم بسیاری از افراد به دنبال مقاصدی ارزان و مناسب برای سفرهای تابستانی خود می گردند و از میان تمامی شهرهای داخلی، معمولا مقاصدی همچون کیش، مشهد و قشم را به عنوان مقاصدی فوق العاده می شناسند و ترجیح می دهند که با یک برآورد مالی درست بهترین انتخاب را داشته باشند و بی شک این مقاصد می تواند انتخاب برتر مسافران ایرانی باشد، به دنبال اینها آژانس های هواپیمایی فرصت های بسیار مناسب و ایده آلی را برای سفر مسافرانشان ایجاد می کنند؛ با این اوصاف شما در این فصل طیف وسیع و متنوعی از تورهای مسافرتی داخلی را در مناسب ترین حالت خود مشاهده خواهید کرد! در ضمن اگر از اطرافیان بپرسید که بهترین زمان برای مسافرت چه فصلی خواهد بود؟ اکثرا می گویند تابستان. چرا که به دلیل تعطیلی مدارس، زیبایی چشم‌ نواز طبیعت و آب ‌و‌هوای گرم و… دلایل قانع ‌کننده و کافی برای سفرشان در کنار خانوادشان است و می بایستی توجه داشته باشید که هر سفری هزینه‌ خاص خودش را می ‌طلبد و انتخاب ‌مقصد شما می تواند منجر به افزایش یا کاهش هزینه‌ های شما در طول سفرتان شود که در زیر به چند مورد از پرطرفدارترین مقاصد تابستانی اشاره می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را جهت گذراندن این تعطیلات هیجان انگیز تابستانی نمایید.

 

75

 

تجربه آرامش مطلق در تور کیش تابستان

 

بی شک تور کیش تابستان یکی از محبوب ترین تورهای داخلی برای ما ایرانی هاست که همیشه در هر زمانی از سال مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و سالانه مسافران زیادی هم از داخل کشور و هم خارج از کشور به این جزیره زیبا سفر می کنند، از علل توریستی بودن جزیره کیش می توان به تفریحات آبی هیجان انگیز موجود در آن، مراکز خرید متعدد و در نهایت به مکان های توریستی و دیدنی کیش اشاره کرد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید در فصل تابستان این جزیره همواره مورد توجه گردشگران خارجی قرار می گیرد و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می آید. اما با وجود گرمای هوا جزیره کیش در فصل تابستان، آمار گردشگرانی که تور کیش تابستان را برای سفر انتخاب می ‌کنند به شدت بالاست؛ اما به راستی دلیل این موضوع چیست؟ خوب با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در فصل تابستان، برای خانواده ‌هایی که دانشجو یا دانش آموز دارند، این فصل فرصت بسیار خوبی است تا تور کیش را برای یک سفر تابستانی به جنوب کشور انتخاب کنند تا هم از تفریحات آبی کیش لذت برند و هم در جشنواره ‌های تابستانی کیش شرکت کنند، چون در فصل تابستان در بازه‌ زمانی 20 تیر لغایت 8 شهریور جشنواره‌ تابستانی کیش بسیاری در جزیره کیش برگزار خواهند شد. در کل اگر بخواهیم بگوییم به قدری تنوع در جاذبه های این مقصد بالاست که مسافران این گرما را تحمل میکنند و سعی میکنند نهایت لذت را از سفرشان ببرند.

 

4

 

مهم است بدانید که سفر با تور کیش در این روزها با پروازهای متنوعی همچون تابان، آسمان و زاگرس برنامه‌ ریزی می ‌شود. این جزیره‌ هیجان انگیز با امکانات گردشگری فوق العاده عالی اش یکی از مراکز تفریحی مهم ایران محسوب می شود که با هتل‌ های معروف 4 و 5 ستاره هر ساله پذیرای توریست ‌های خارجی و ایرانی می باشد. ضمنا انواع خوش گذرانی ‌ها و تفریح ساحلی برای گردشگران فراهم شده، می توانید در آب های خلیج فارس غواصی کنید و پاراسل سواری را تجربه کنید و از غروب زیبای خورشید نهایت لذت را ببرید. کیش برای سفرهای رمانتیک و دو نفره هم گزینه ای مناسب است، مخصوصا که با افتتاح هتل ترنج سوئیت‌ های رویایی روی آب برای شما قابل رزرو هستند.سعی کنید در سفر تابستانی خود به کیش برای تفریح و آب بازی به تم پارک اوشن بروید، این پارک با ایمنی بالا و وسایل بازی که از اتریش آورده شده تفریحاتی همچون سافاری، سرسره‌های آبی و انواع دستگاه ‌های هیجان انگیز را برای شما تعبیه کرده است.

در نهایت با توجه به خلوت بودن جزیره کیش در این فصل، شما فرصت زیادی برای خرید تور کیش تابستان 1400 خود دارید و خوشبختانه می ‌توانید بدون اینکه نگران پر شدن صندلی ‌های هواپیما و اتاق‌ های هتل باشید، برای سفر خود یک تصمیم گیری عالی کنید؛ اما برای اطمینان خاطر بیشتر مجموعه مسافرتی نامی گشت به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کند که 3 تا 5 روز قبل از سفر اقدام به خرید تور تابستانی کیش اقدام کنید؛ چرا که هتل‌ های پرطرفدار همچون ترنج، داریوش و مارینا پارک حتی در این فصل هم احتمال تکمیل بودن ظرفیت ‌شان قطعا وجود دارد.

 

تور مشهد تابستان، مقصدی بی نظیر برای مسافرت داخلی!

 

فصل تابستان فصل شلوغی تور مشهد می باشد، در این فصل، مدارس تعطیل و آب و هوای مشهد متعادل ‌تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان میشود؛ به همین علت تور مشهد تابستان، یکی از محبوب ‌ترین تورهای تابستان 1400 شناخته می شود. خوب نکته مهم در خصوص سفر به این مقصد این است که اگر قصد سفر به مشهد با هواپیما را دارید، به دنبال تهیه بلیط در ساعات ابتدایی صبح و یا بعد از ظهر باشید. برای این منظور نامی گشت پیشنهاد میکند که هواپیمایی ماهان و یا ایران ایر را انتخاب کنید، چرا که بهترین ایرلاین های داخلی بشمار می روند. در ادامه در بالا هم اشاره کردیم که فصل تابستان، فصل شلوغی تور مشهد به حساب می ‌آید و این باعث افزایش نرخ تور مشهد در تابستان، به نسبت سایر فصول سال خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید تور مشهد تابستان، با قیمتی عالی و برای روزهای غیر تعطیل را دارید، بهتر است از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به خرید تور مشهد تابستان خود کنید. اگر هم قصد سفر به مشهد در روزهای تعطیل و شلوغ فصل تابستان را دارید، حداقل 15 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به رزرو و یا خرید تور مشهد نمایید؛ تا حق انتخاب بیشتری برای انتخاب هتل و یا مسیر سفر خود داشته باشید.

 

8

 

اگر در این فصل راهی مشهد میشوید و به دنبال جاذبه های تاریخی آن می گردید، حتما سری به کلیساهای تاریخی، مقبره فردوسی، آرامگاه نادرشاه افشار و یا خانه های تاریخی زیبای مشهد همچون خانه داروغه زاده بزنید. اگر به دنبال طبیعت گردی هستید می توانید سری به روستاها و دشت های اطراف مشهد بزنید که به شدت زیبا و دیدنی اند و یا به پارک ها و باغ های زیبای مشهد همچون پارک وکیل آباد، بند گلستان یا حتی مجموعه کوهسنگی بروید. همچنین شاندیز، پارک علمی پرفسور بازیما و پارک های آبی از دیگر جاذبه های گردشگری و هیجان انگیز شهر مشهد است. اما اگر هم هوای خرید به سرتان زده است علاوه بر بازار زیبا رضا، می توانید سری به مراکز خرید و مال های بزرگ شهر مشهد مثل مرکز خرید پارمیدا و یا مجتمع سپاد و... بزنید و علاوه بر خرید از دیگر امکانات همچون رستوران ها، فودکورت ها و مراکز تفریحی مجتمع های خرید مشهد نیز نهایت بهره را ببرید. ضمنا بهتر است از همین حالا کار رزرو هتل در مشهد را انجام دهید، چرا که استقبال چند میلیون مسافر به دنبال مکانی مناسب جهت اقامت در هتل های این شهر در تعطیلات تابستانی هستند و این موضوع کار شما را کمی دشوار می کند.

 

اگر قصد تهیه تور تابستانی مشهد را دارید، باید این موضوع را بدانید که در این بازه زمانی مشهد بسیار شلوغ می شود و پیشنهاد میکنیم که اول هفته‌ ها را انتخاب کنید، چرا که شرایط مناسب‌ تری برای سفر به مشهد دارید. چون زائرینی که شاغل و محصل هستند، اغلب آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب می ‌کنند، در نتیجه باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید. همین حالت را در نیمه دوم تابستان هم تجربه خواهید کرد، در نیمه دوم تابستان و به خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ و مملو از مسافر میشود و قیمت تور تابستان مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبرو می شود. در آخر برای اطلاع از هزینه به روز تورهای تابستان مشهد، می ‌توانید بر روی صفحه مربوطه در سایت نامی گشت مراجعه کنید. در این صفحه، پکیج‌ های تور مشهد براساس ارزان و کم‌ هزینه، اکونومی و اقتصادی، لوکس خاص و براساس هتل ‌های محبوب و از شهرهای مختلف دسته بندی شده است که انتخاب را برای شما راحت کرده است.

 

سفر به مروارید خلیج ‌فارس با تور قشم تابستان

 

تور مسافرتی قشم را می توان دومین تور داخلی محبوب از نظر گردشگران ایرانی دانست، جزیره قشم مملو از جاذبه های گردشگری بکر و بی مانند، سواحل بکر، مراکز خرید ارزان، تفریحات آبی مهیج و کلی دیدنی های جذاب می باشد و همه ساله با استفاده از همین موارد توانسته نظر گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند، چنانچه از علاقه مندان به جاذبه های بکر و هیجان انگیز در دل طبیعت هستید پیشنهاد ما به شما سفر با تور قشم تابستان می باشد؛ چرا که این روزهای تابستان فرصت خوبی برای سفر ارزان و با کیفیت به این جزیره زیباست، البته در طول روز هوا گرم می شود اما به هر حال مردم در آنجا زندگی و کار می ‌کنند و همه مراکز خرید و مجموعه های تفریحی بسیار خنک هستند.

 

از مزایای سفر در این فصل این است که کلی برنامه های تفریحی شاد تعبیه شده است؛ مثلا جشنواره‌ های تابستانی قشم و همچنین تفریحات آبی جزیره در تابستان به اوج خود می ‌رسند، همچنین یکی از مراسمات تابستانی قشم که در اولین روز مرداد ماه برگزار می ‌شود که با نام " جشن نوروز صیاد " شناخته می شود؛ چون در تابستان دیگر خبری از صید آبزیان نیست و مردم بومی قشم در این روز به جای صید به داخل دریا رفته و شنا می‌ کنند و کلی تفریح کرده و در این روز مردم لباس نو می پوشند و درختان را با خاک سرخ جزیره رنگ می‌ کنند. در ادامه شما برای شفر به این مقصد راه های مختلفی پیش رو دارید، اما یکی از بهترین و ایمن ‌ترین وسایل حمل و نقل، قطار است. بدین منظور شما باید ابتدا با قطار به بندرعباس بروید در آن‌ جا این امکان را دارید که با تاکسی به اسکله شهید حقانی بندرعباس رفته و از آنجا با اتوبوس‌ های دریایی به اسکله ذاکری در جزیره قشم بروید. اما پیشنهاد نامی گشت به گردشگرانی که قصد تهیه تور قشم تابستان را دارند، سفر هوایی به قشم است، چرا که هم اختلاف قیمت چندانی ندارد و هم می ‌توانید از شر گرمای وحشتناک هوا در طول سفر 18 ساعته قطار تهران بندرعباس و سپس قشم در امان باشید.

 

75

 

در خصوص اقامت در قشم باید بدانید که به طور کلی هزینه ‌های اقامت در جزیره قشم در فصل تابستان بسیار کمتر از هزینه‌ های اقامت در این جزیره در دیگر ایام سال می باشد و نیز در این جزیره‌ می ‌توانید سوئیت یا هتل رزرو کنید که هر کدام از آن‌ ها شرایط متفاوتی دارند. اول اینکه این انتخاب به بودجه سفرتان بستگی دارد، اما هتل‌ های این جزیره گزینه بهتری برای تابستان ‌ها می ‌باشند؛ چرا که خدمات بهتر و سیستم سرمایشی مناسب ‌تری دارند. در ادامه شاید سوال خیلی از شما مسافران این باشد که بهترین زمان خرید تور قشم تابستان 1400 کی میباشد؟ خوب خوشبختانه ظرفیت تور قشم در فصل تابستان بطور معمول پر نمی ‌شود و به دلیل استقبال نه چندان زیاد گردشگران، قیمت این تور اصولا پایین تر از حد تصور می شود. در نتیجه شما با تغییر قیمت چندانی روبرو نخواهید شد و حتی یکی دو روز قبل از تاریخ سفرتان نیز می ‌توانید تور قشم تابستان 1400 خود را تهیه کنید.

 

در سفر به قشم از مکان هایی همچون : غار خربس، ساحل طلایی، دره ستاره‌ها، جزایر ناز، جزیره هنگام، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، غار نمکدان، درگهان، درخت لور، حیات ‌وحش دریایی، قلعه‌ قشم، نیایشگاه ناهید، ماهیگری تفریحی و ... نهایت لذت را ببرید. در نهایت شما از 10 تیر تا 10 شهریور که تقریبا می ‌توان گفت گرمترین روزهای این جزیره بشمار می رود، ارزانترین و مناسب ترین تورهای قشم را خریداری کنید درسته که تحمل گرما سخت است اما در عوض هزینه‌ های سفر در این زمان تقریبا نیم ‌بهاست. ضمنا نرخ بلیط پرواز و هزینه اقامت در هتل‌ های قشم در تابستان، نسبت به سایر فصول سال کمتر بوده و خلوت ‌تر بودن مراکز اقامتی قشم در فصل تابستان، خیال مسافرین این جزیره را از بابت محل اقامت خود در این جزیره راحت می‌ کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی