شمانیوز
شما نیوز

آغاز پویش به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم در ۳۱ استان کشور

​فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) از آغاز پویش به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم در ۳۱ استان کشور در راستای بسیج همه جانبه در راستای مشارکت حداکثری خبر داد.

آغاز پویش به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم در ۳۱ استان کشور

به گزارش شمانیوز به نقل از شما و اقتصاد: مهرشاد سهیلی با اشاره به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری  گفت: مردم عزیز، شهید پرور و همیشه در صحنه  ایران اسلامی  بار دیگر با حضور پررنگ خود در این  انتخابات  برگ زرین دیگری را بر افتخارات  نظام مقدس جمهوری اسلامی  خواهند افزود.

 

قاسم-سلیمانی

 

 

وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) تمام تلاش خود را در راستای منویات  رهبر معظم  انقلاب  اسلامی  و فرماندهی کل قوا منبی بر مشارکت حداکثری به کار خواهد بست، خاطرنشان کرد: در همین راستا پویشی به نام سردار بزرگ اسلامی شهید قاسم سلیمانی با عنوان #بهعشقحاجقاسمرأی_می‌دهم در ۳۱  استان کشور  راه اندازی کردیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) از تمام افراد و پایگاه هایی که هر نوع وابستگی به این قرارگاه دارند خواست تا در راستای منویات  حضرت امام  خامنه ای مبنی بر مشارکت حداکثری مردم را به این پویش و حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه قرارگاه حضرت مهدی(عج) از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند تصریح کرد: دغدغه ما و همه دوستانمان بر مشارکت حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری  با لبیک به فرمان  رهبر معظم انقلاب  اسلامی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی