شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پایاپروژه، مرجع اصلی انجام پروژه های داده کاوی، آمار و SPSS با عالی ترین کیفیت

طبق آخرین آمار و تحقیقات ارائه شده، تعداد دانشجویان و پژوهشگران ایرانی 3.4 میلیون است. و افرادی که تحصیلات آکادمیک دارند می‌دانند که پروژه ها همیشه از واحدهای درسی سختی است که هر دانشجو را به زحمت می‌اندازد. علاوه بر آن حتی با وجود اینکه ممکن است دانش انجام پروژه را داشته باشید، به سیستمی که بتواند برنامه های سنگینی مانند متلب را اجرا کند نیاز دارید. در ادامه با پایاپروژه؛ راه حل انجام پروژه ها بیشتر آشنا می‌شوید.

پایاپروژه، مرجع اصلی انجام پروژه های داده کاوی، آمار و SPSS با عالی ترین کیفیت

 

آمار بالای دانشجویان و پژوهشگران ایرانی؛ 3.4 میلیون

 

طبق آخرین آمار و تحقیقات ارائه شده، تعداد دانشجویان و پژوهشگران ایرانی 3.4 میلیون است. و افرادی که تحصیلات آکادمیک دارند می‌دانند که پروژه ها همیشه از واحدهای درسی سختی است که هر دانشجو را به زحمت می‌اندازد. علاوه بر آن حتی با وجود اینکه ممکن است دانش انجام پروژه را داشته باشید، به سیستمی که بتواند برنامه های سنگینی مانند متلب را اجرا کند نیاز دارید.  در ادامه با  پایاپروژه؛ راه حل انجام پروژه ها بیشتر آشنا می‌شوید.

به هر حال آنچه باید بدانید این است که به عنوان دانشجو و یا پژوهشگر و یا فردی که بر روی پروژه پایانی خود کار می‌کنید به انجام محاسبات فراوان و پروژه های مختلف نیاز پیدا خواهید کرد و با اعتماد به ما و تیم تخصصی و برنامه نویسان خبره ما، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و با مناسب ترین هزینه، پروژه های خود را دریافت خواهید کرد. اما قبل از آن قرار است با چندین اصطلاح و نرم‌افزار بیشتر آشنا شویم.

 

ضرورت و اهمیت داده کاوی در چیست؟

 

زندگی ما در عصر تکنولوژی به دیتا وابسته است. اما دیتا(Data) یا به اصطلاح داده خام کاربردی برای ما ندارد و تا پردازش(process) مناسب بر روی آنها صورت نگیرد و تبدیل به اطلاعات (Information) و دانش(Knowledge) نگردند کاربردی جز پر کردن دیتابیس های ما نخواهند داشت.

فرایندی که با انجام پروژه داده کاوی صورت می‌پذیرد نیز همین است؛ دسته ای از اطلاعات خام و بی معنی را دریافت می‌کند و به دانش و اطلاعات مفید تبدیل می‌کند. با اتخاذ سیاست صحیح و با استفاده از نرم‌افزارهای مناسب می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره مشتری های خود و یا ضعف های و نقاط قوت خود به دست بیاورید و یا اینکه به سادگی روابط میان اعداد را به آسانی پیدا کنید.

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که شرکت تولید محصولات بهداشتی در نظر دارد محصولی مشابه یکی از محصولات خود را روانه بازار کند، با تجزیه و تحلیل داده های آن محصول مشابه، زمان عرضه، شیوه، حجم و شیوه تبلیغات و سایر موارد دیگر به دست می‌آید.

در واقع مثال بالا نمونه ای از بی شمار موردی است که با انجام پروژه داده کاوی باعث ظهور نتایج بهتر می‌شود. از داده کاوی برای مدیریت ریسک، تجزیه و تحلیل پایگاه داده، کشف تقلب، فیلتر کردن ایمیل های spam و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌شود.

داده کاوی معمولا شامل پنج مرحله است، اما شما با اعتماد به تیم پایاپروژه، اطلاعات خام را تحویل دهید و داده ها را در یک قالب آسان مانند نمودار یا جدول تحویل بگیرید و در کسب و کار خود پیشرفت کنید و خود را از مشکلات فراوان کار کردن با دیتاهای بزرگ نجات دهید.

 

 

 

SPSS، انتخاب اول برای انجام تحلیل آماری عمیق

 

نرم‌افزارهای مختلفی برای گزارش گیری و انجام پروژه های آماری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل آماری عمیق و دقیق شود، اکثر محققان به اینکه SPSS اولین و آخرین انتخاب است تاکید می‌کنند.

SPSS مخفف عبارت Statistical Package for the Social Sciences و به معنی بسته آماری خاص علوم اجتماعی است. و همانطور که حدس زده اید انجام پروژه های آمار و SPSS به منظور تجزیه و تحلیل داده های آماری پیچیده توسط محققان مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

8

 

افراد متخصص در حوزه بازاریابی، بهداشت، نظرسنجی، آموزش و سایر نهاد های دولتی، داده کاوی و بسیاری از موارد دیگر برای دستیابی به نتایج بهتر از نرم‌افزار SPSS استفاده می‌کنند.

برای بیشتر آژانس هایی که در حوزه تجزیه و تحلیل داده ها فعالیت می‌کنند، استفاده از این نرم‌افزار مزیتی برتر و عالی است. تیم پایاپروژه علاوه بر استفاده از SPSS تیمی متخصص و با دانش فنی بالا دارد که نتایج را در قالبی مناسب و در کمترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

متلب چیست؟

 

یکی از عناوینی که برای انجام آن باید ما را انتخاب کنید،  انجام پروژه های متلب است. اما اساسا متلب چیست و چه کاربردی دارد. دانشجویان کامپیوتر احتمالا کمتر و فقط برای شبیه سازی شبکه های عصبی از آن استفاده کرده اند. اما دانشجویان رشته مکانیک و عمران آشنایی بیشتری با این نرم‌افزار دارند.

متلب، یک زبان برنامه نویسی سطح بالاست که کدهای آن در محیطی به همین نام اجرا می‌شوند. متلب زبانی است که برای محاسبات پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارایی بالایی نیز دارد. به این نرم‌افزار، برنامه نویسی و شبیه سازی را در محیطی کاربر پسند و آشنا عرضه می‌کند و در بسیاری از موارد کاربرد دارد. موارد استفاده از آن شامل، ساخت رابط گرافیکی قدرتمند، انجام محاسبات ریاضی پیچیده، توسعه الگوریتم های خاص، ایجاد مدل های گرافیکی علمی و مهندسی، مدل سازی و شبیه سازی، تجزیه و تحلیل داده ها و دسته بندی نتایج آنها و بسیاری از موارد دیگر است.

متلب به دلیل ویژگی ساختاری خود و شیوه شکل گیری قادر است بسیاری از برنامه نویسی ها و شبیه سازی ها را انجام دهد و یا اینکه نتایج مربوط به مباحث شبکه های عصبی را نیز شبیه سازی کند. در واقع این نرم‌افزار در صنعت، ابزار دقیق و عالی برای تحقیق، توسعه و تجزیه و تحلیل با بهره وری و کارایی بالا است. در ضمن در محیط های دانشگاهی نیز کاربرد بالایی دارد و به طور عمده توسط دانشجویان ریاضیات، علوم اجتماعی و مهندسی برای شبیه سازی ها مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

75

 

 

پایاپروژه، بهترین انتخاب برای انجام پروژه های مختلف

 

پایاپروژه، مرجع اصلی انجام پروژه های متلب است و برای این کار ابزاری متشکل از تیم تخصصی و برنامه نویسان عالی دارد. کافی است جزئیات پروژه و یا تحقیق خود را با در میان بگذارید و عالی ترین نتیجه را دریافت کنید. ما حساسیت های شما را درک می‌کنیم، کافی است آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

فقط کافی است وارد سایت شوید و حجم پروژه هایی که انجام می‌دهیم را ببینید. ما برای انجام کلیه پروژه های شما متخصص و برنامه نویس داریم. این را به پاسخگویی گسترده ما اضافه کنید. هر روز از ساعت 8 صبح تا 9 شب برای دریافت درخواست های شما حاضر و آماده ایم. در ضمن تمام پروژه هایی که انجام می‌دهیم، شامل پشتیبانی پس از تحویل هستند و به این معنی است که نتیجه ای که دریافت می‌کنید برابر با آن چیزی است که درخواست کرده اید.

در انتخاب پایاپروژه برای انجام پروژه های خود تردید نکنید. همین الان با 09108760286 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ ارتباط بگیرید و یا اینکه به آیدی @paya001 در تلگرام مراجعه نمایید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی