شمانیوز
شما نیوز

رئیس شورای مرکزی و سیاست گذاری نهضت هرخانه یک ستاد سید ابراهیم رئیسی :

دولت آینده بدون شک حامی کارآفرینان و صنعتگران جهادی خواهدبود/ کارآفرینان نهضت هر خانه یک شغل ایجاد کنند

رئیس شورای مرکزی و سیاست گذاری: امروز حضرت آیت الله رییسی دولت آینده را متعهد کرده تا سالانه 1 میلیون شغل و 4 میلیون شغل تا پایان کار 4 ساله دولت مهیا کند.

دولت آینده بدون شک حامی کارآفرینان و صنعتگران جهادی خواهدبود/ کارآفرینان نهضت هر خانه یک شغل ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری شمانیوز: علیرضا احمدی رئیس شورای مرکزی و سیاست گذاری نهضت هرخانه یک ستاد سید ابراهیم رئیسی در  همایشی که با حضور بیش از ۳۰۰ کارآفرین و فعال اقتصادی به همراه جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت:

امروز حضرت آیت الله رییسی دولت آینده   را متعهد کرده تا سالانه 1 میلیون شغل و 4 میلیون شغل تا پایان کار 4 ساله دولت مهیا کند.

لذا کارآفرینان حامی ایشان باید به صورت جهادی وارد میدان شوند وباهمکاری با دولت مردمی پیش رو، اشتغال جوانان رادرکشور رقم بزنند ،این کارآفرینان و فعالان اقتصادی هستند که می‌توانند با زمینه سازی و مانع زدایی توسط دولت،  اشتغال زدایی رادرکشوربه حد مطلوب برسانند  و دولت آینده بدون شک حامی کارآفرینان و صنعتگران جهادی خواهدبود. همانگونه که نهضت هر خانه یک ستاد تشکیل شد، شما کارآفرینان نیز باید نهضت هر خانه یک شغل ایجاد کنید.

وی درادامه گفت:امروز برای حل مشکلات کشور یک هم گرایی وهم افزایی بین آحاد مردم ومسوولین نیاز است که باتوجه به ائتلاف آیت الله رییسی با مردم پس ازروی کارآمدن دولت مردمی شاهد پیشرفت چشمگیرکشور وحل مشکلات مردم خواهیم بود. 

 امروز در همین نشست کمیته ملی کارآفرینان و فعالان اقتصادی نهضت هرخانه یک ستاد، کارآفرینان اذعان داشتند اگر موانع تولید از سر راه آنها برداشته شود می‌توانند در مدت 4 سال ایجاد ۴میلیون شغل را تضمین کنندو این نشان می‌دهد که دولت آینده  باید موانع را از سر راه بخش خصوصی بردارد تا آنها توسعه اقتصادی کشور را رقم بزنند.

این همایش با قرائت بیانیه کمیته ملی کارآفرینان و فعالان اقتصادی در 13 بند و امضاء آن در جهت حمایت از برنامه‌های اقتصادی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی