شمانیوز
شما نیوز

نیکزاد: ما دنبال دولت کارگزار و خدمتگزار به مردم هستیم

رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفت: ما دنبال دولتی هستیم که خدمت را نصب‌العین خودش قرار داده و مردم را باور داشته باشد و به آن عمل کند زیرا ظرفیت‌های زیادی برای توسعه در کشور وجود دارد که از آن به خوبی استفاده نشده است.

نیکزاد: ما دنبال دولت کارگزار و خدمتگزار به مردم هستیم

به گزارش شمانیوز: علی نیکزاد روز سه‌شنبه در جمع هواداران حامیان سید ابراهیم رئیسی در ارومیه اظهار داشت: خدمت باید جزو ویژگی‌های کارگزاران مردمی باشد، زیرا ایران فقط تهران نیست و توزیع عادلانه اجتماعی و خدمت باید در اولویت باشد. 

وی با اشاره به اینکه دولتی باید از خود مردم باشد، افزود: باید دولتی انتخاب گردد که خدمت به مردم را با پاک دستی در اولویت داشته باشد و حکمت و خرد ورزی جزو اصول آن باشد. 

رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفت: تعامل با کشورهای دیگر نیز باید در اولویت باشد. 

نیکزاد با اعلام اینکه عدالت اجتماعی در کشور باید رعایت شود، بیان کرد: اصل ۴۴ قانون اساسی باید به درستی رعایت  و منابع در کشور  بر اساس توانمندی‌های بومی و منطقه‌ای توزیع شود.

نیکزاد با اعلام اینکه در سیاست خارجی دنبال حکمت و خردورزی هستیم، بیان کرد: می‌گویند رئیسی با سیاست خارجی مخالف است، بله رئیسی با سیاست خارجی که اقتدار ایران اسلامی زیر سوال برود مخالف بود، زیرا دولت در مذاکرات دست خودش را خالی کرد و امتیاز داد.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌گویند منابع وجود ندارد، حرف درستی نیست، اضافه کرد: کسی که رییس بانک مرکزی شد قرار بود ارزش پول ملی را حفظ کند و ارز را برای خرید دارو اختصاص دهند اما خلاف آنچه که گفتند عمل کردند.

وی با اعلام اینکه در دولت آینده باید فردی خادم، عادل و پاک دست در سمت‌های اجرایی بکارگیری شوند، گفت: کسانی که طهارت اقتصادی ندارند نباید به عنوان مسوول به‌کارگیری شوند.

نایب رئیس مجلس و رئیس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفت: دولت مردمی باید مردمی و خدمتگزار باشد و از ولایت پیروی کند و دسیسه دشمن را بشناسد. 

وی تاکید کرد: آذربایجان‌غربی نماد غیرت و شجاعت است و مردم این منطقه با تقدیم ١٢ هزار شهید برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران، سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام گرفته است. 

وی بیان کرد: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های نادر در کشور بوده که با سه کشور خارجی همسایه است و بیش از ١۶ درصد مرزهای خشکی کشور در این استان قرار دارد.

مدیحه سرایی و جشن مردمی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی