شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خدمات مربوط به چاپ و تبلیغات

آیا شما هم به دنبال معتبرترین شرکت در زمینه چاپ و تبلیغات هستین؟ می دانین که شرکت چاپ و تبلیغات کوثر پرینت چه خدماتی را برای مشتریان خود ارائه می دهد؟

امروزه بسیاری از مدیران در حوزه های مختلف به دنبال بهره مندی از باکیفیت ترین و بی نظیرترین خدمات مربوط به چاپ و تبلیغات هستنن تا بتواننن محصولات و خدمات تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن، برای مشتریان بالفعل و بالقوه ی خود معرفی کنین. افراد برای معرفی و شناساندن محصولات خود از انواع ابزارهای تبلیغاتی استفاده می کنن که یکی از مهمترین این ابزارها را بروشور ها شکل داده است. شرکت کوثر پرینت نیز تجربه و سابقه ی درخشانی را در زمینه طراحی انواع بروشورها دارد. از مهمترین انواع بروشورهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

چاپ بروشور

https://kosarprint.com/category/1701/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%88%D8%B1

 

-         بروشورهای منگنه دار: این مدل از بروشورها به شکل دفترچه طراحی میشن که تعداد صفحات آن زوج بوده و معمولا نیز کمتر از بیست صفحه هستن. توجه کنین که جنس مربوط به این مدل از بروشورها از کاغذ و مقوا هست. 

-         بروشورهای تاشو: یکی دیگر از انواع بروشورهای تبلیغاتی را، بروشورها تاشو شکل داده که این مدل از بروشورها هیچ گونه منگنه و صحافی ندارن و به کمک خطوط عمودی و افقی، صفحات آن را از یکدیگر جدا کردن. امروزه بسیاری از مدیران استفاده از این مدل بروشورها را در اولویت خود قرار بدین.

در نظر داشته باشین که بروشورهای تبلیغاتی از لحاظ ابعاد و سایز نیز به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشن که شما می تونین با توجه به سلیقه ی خود، بهترین و مناسب ترین انواع این بروشورهای تبلیغاتی را انتخاب کرده و درخواست چاپ آنها را از همین وب سایت پیش رویتان به ثبت برسانین. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص چاپ دیجیتال و چاپ بوم توضیحات مفصل تری را برای شما ارائه دهیم. با ما همراه باشین. 

 

4 - Copy

چاپ و تبلیغات

 

چاپ دیجیتال چیست: چاپ و تبلیغات

 

اطلاعات کامل از چاپ دیجیتال با لمس لینک

 

همانطور که در قسمت قبلی هم به این امر اشاره کردیم، صنعت چاپ و تبلیغات، یکی از مهمترین صنایع موجود در جهان هستش که اگر بتوانین به بهترین شکل ممکن از خدمات مربوط به این صنعت بهره مند شوین، قطعا به موفقیت بسیار بالایی دست پیدا خواهین کرد. از مهمترین شاخه های مربوط به صنعت چاپ و تبلیغات، می توان به چاپ دیجیتال اشاره نمود. چاپ دیجیتال یکی از مرسوم ترین و جدیدترین راه های تبدیل کردن تصویرهای دیجیتالی به شکل محصولات چاپی هست. چاپ های دیجیتالی در تیراژ های بسیار پایین انجام میشه. توجه کنین که استفاده از چاپ دیجیتال می تونه یک سری از مهمترین مزیت ها را نیز به دنبال داشته باشه که از مهمترین این مزیت ها می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

-         هزینه های مربوط به چاپ دیجیتال در تیراژهای پایین بسیار کم بوده و مقرون به صرفه هستش

-         سرعت مربوط به چاپ دیجیتال بسیار بالا هستش

-         در چاپ های دیجیتالی می تونین قسمتی از داده های مدنظر خود را به راحتی تغییر بدین.

-         در چاپ های دیجیتالی نیاز به نیروی انسانی کمتری بوده که این موضوع از مهمترین مزیت های مربوط به استفاده از چاپ مذکور هستش.

 

چاپ افست چیست؟

 

شما می تونین برای بهره مندی از باکیفیت ترین و ارزان ترین چاپ دیجیتالی، با شرکت کوثر پرینت، تماس لازم را برقرار کرده و درخواست خود را با متخصصان ما در میان بگذارین. همچنین می تونین در خصوص هزینه های مربوط به چاپ های دیجیتالی در تیراژه های مختلف، نیز دقیق ترین اطلاعات را اخذ کنین.

 

4

انواع چاپ و تبلیغات

 

چاپ بوم: چاپ و تبلیغات

 

حال که به دنبال استفاده از بهترین انواع چاپ و تبلیغات هستین، می تونید چاپ بومی یا هما چاپ کنواس را نیز در اولویت های خود قرار بدین. بوم یا کنواس به نوعی از پارچه گفته میشه که شما می تونین تصاویر مد نظرتان را بر روی آن به چاپ برسانین. شرکت چاپ و تبلیغات ما برای چاپ بوم از باکیفیت ترین انواع پارچه های بومی استفاده می کنه تا بتونه باشکوه ترین چاپ را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

 

از مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به استفاده از چاپ بوم می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

-         کیفیت مربوط به چاپ های بوم بسیار بالا هستش و همچنین این مدل از چاپ ها ماندگاری بالایی را دارن

-         چاپ های بوم دارای تنوع بسیار بالایی هستش و شما می تونین بهترین طرح آن را انتخاب کنین.

-         چاپ های بوم مقاومت بسیار فوق العاده ای را در خصوص گرما، نور، رطوبت و عوامل محیطی داشته

-         هیچ گونه محدودیتی را در چاپ های بومی مشاهده نمی کنین 

-         چاپ های بومی قابلیت شستشو دارن

-         قیمت مربوط به چاپ های کنواس بسیار پایین بوده به طوری که مشتریان و مخاطبان این مدل از چاپ ها می تونن با کمترین هزینه های ممکن، از باکیفیت ترین چاپ بهره مند باشن.

-         چاپ های بوم را می تونین بدون نیاز به روکش در هر سطحی به راحتی نصب کنین

-         ضخامت مربوط به چاپ های بومی بسیار بالا بوده و از بافت تمیزی برخوردار هستش.

-         تنوع مربوط به انواع چاپ بوم بالا می باشه.

-         کاربرد و کارایی مربوط به چاپ های بومی بسیار بالا هستش

 

8

صنعت چاپ و تبلیغات

 


*این مطلب رپرتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید یا رد نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی