شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اپسون و فناوری آموزش در کنفرانس مجازی ISTE Live 2021

اپسون چاپگرهای جوهر افشان خود را برای آموزش و راه حل های نمایش برای یادگیری متمرکز بر لیزر در ISTE Solutions Hub در صنعت چاپ دیجیتال به نمایش می گذارد ، و همچنین میزبان هشت جلسه Solution Snapshot است: جلسات 30 دقیقه ای زنده از 10:30 صبح تا بعد ظهر ارائه می شود.

اپسون چاپگرهای جوهر افشان خود را برای آموزش و راه حل های نمایش برای یادگیری متمرکز بر لیزر در ISTE Solutions Hub در صنعت چاپ دیجیتال به نمایش می گذارد ، و همچنین میزبان هشت جلسه Solution Snapshot است: جلسات 30 دقیقه ای زنده از 10:30 صبح تا بعد ظهر ارائه می شود.

 

11

 

اپسون ، شرکت ، رهبر جهانی در زمینه چاپ جوهر افشان و راه حل های نمایش ، امروز اعلام کرد که از 26 تا 30 ژوئن 2021 در رویداد مجازی ISTELive 21 شرکت خواهد کرد. اپسون چاپگرهای جوهر افشان خود را برای آموزش و راه حل های نمایش چاپ بروشور دیجیتال را به نمایش می گذارد. یادگیری در ISTE Solutions Hub و همچنین میزبان هشت جلسه Solution Snapshot: جلسات 30 دقیقه ای زنده از 10:30 صبح تا ظهر PDT هر روز از برنامه ارائه می شود.

راه حل های ابتکاری چاپ و نمایش اپسون برای انواع برنامه های آموزشی ، از آموزش عالی تا مدارس K-12 ، مهندسی شده است. راه حل های چاپ جوهر افشان تجاری آن از چاپگرهای Supertank با مخازن جوهر پرشده ، بزرگ و با اندازه های مختلف گرفته تا MFP های تک رنگ و رنگی WorkForce Enterprise شامل چاپگرهای مقرون به صرفه است. از تعاملی تا غیر تعاملی ، راه حل های صفحه نمایش متنوع ، با تعمیر و نگهداری کم و بودجه آگاهانه از نظر هزینه ، اپسون به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای همکاری قدرتمند و تصاویر بسیار بزرگ و درخشان ، جذابیت و خلاقیت دانش آموزان را افزایش دهید تا خوانایی آسان داشته باشد.

 

75

 

آموزش چاپ دیجیتال از زبان اپسون:

 

مارک ماتئو ، معاون رئیس فروش و بازاریابی سایت شرکت برای ارتقاء سئو سایت اپسون در منطقه آمریکای شمالی ، گفت: "در محیط های یادگیری امروز ، داشتن راه حل های متنوع فن آوری که مقرون به صرفه باشد ، ضروری است ، در حالی که ابزارهای آسان برای کمک به افزایش مشارکت و همکاری دانش آموزان ارائه می شود" Epson America، "از تصویربرداری تا نمایش فناوری ، راه حل های ابتکاری آموزش Epson ، مدارس ، معلمان و مدیران را به فناوری پیشرفته ، بصری و پیشرفته مجهز می کند تا به تقویت یادگیری و الهام بخشیدن به صنعت چاپ دیجیتال کمک کند."

 

چاپ دیجیتال و استفاده آن در صنایع گردشگری؟

 

ایده های بازاریابی مستقیم اینترنت نحوه خرید همه چیز از لباس گرفته تا تعطیلات را کاملاً تغییر داده است. همچنین نحوه تجارت شرکت ها تغییر کرده و صنعت مسافرت و جهانگردی تفاوتی ندارد. با این حال ، سفر و جهانگردی فقط یکی از بخشهایی است که به طور فزاینده ای از مزایای استفاده از بازاریابی مستقیم و چاپ در کنار رسانه های دیجیتال آگاه هستند.

 

کمپین بازاریابی مستقیم چیست؟

 

بازاریابی مستقیم به معنای تبلیغ مستقیم تجارت شما به مشتریان بالقوه با استفاده از هر نوع رسانه از جمله چاپ مانند بروشور ، ، جزوه ، کاتالوگ و مجله است. خیلی وقتها در دفاتر گردشگری برای مثال با بروشور و کاتالوگ تور آنتالیا وقت خود را سپری و مطالب ارزشمندی می آموزید

 

15613

 

مزایای بازاریابی مستقیم چیست؟

 

افراد بسیار بیشتر از اطلاعات آنلاین ، ادبیات چاپی را می خوانند و مطالعه می کنند. بازاریابی چاپی در مسافرت و گردشگری به مردم این امکان را می دهد تا دقیقاً آنچه را که از اتاق های هتل گرفته تا جاذبه های محلی یا مناظر زیبا ارائه می شود ، ببینند. منظره ای خیره کننده بسیار جذاب تر به نظر می رسد در صفحات یک مجله ، حتی در بهترین گوشی های هوشمند یا دستگاه های تلفن همراه نیز جذاب تر است.ممکن است یک آژانس کلی هزینه سئو سایتش کند ولی تاثیر بصری دیدن ماتالوگ از نزدیک چیزی دیگری است

 

نحوه استفاده از بازاریابی مستقیم در صنعت مسافرت و جهانگردی

 

اگر در صنعت هتل هستید ، مسافرت و جهانگردی هر جا مشتری بالقوه شما باشد تجارت شما را رونق می بخشد. آیا شما یک رستوران اداره می کنید؟ فروشگاه ها و سایر مشاغل تجاری که احتمالاً مسافران از آنها بازدید می کنند. اگر یک تختخواب و صبحانه دارید ، از کتابچه و جزوه در رستوران ها ، کافه و حتی ایستگاه های خدمات خود استفاده کنید. به این فکر کنید که افراد تازه وارد به این شهر به کجا برای خرید ، غذا خوردن و بازدید می روند. بروشورها به شما این فرصت را می دهد که واقعاً اتاق ها و خدمات و همچنین جاذبه های منطقه را به نمایش بگذارید. اگر رستوران یا هتل شما دارای یک پنجره با نمای ویژه خوب است ، از آن تصویر در بازاریابی مستقیم خود استفاده کنید. از بروشورها ، کاتالوگ استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان بگویید که چه پیشنهادی می دهید و دلیل استقرار شما در سفر آنها ضروری است.

 

چگونه می توان گردشگری را به بازار عرضه کرد

 

به راه های دیگری برای رسیدن به افرادی که سفر می کنند فکر کنید. مجلات مسافرتی اغلب شامل کل مطالب شما هستند در حالی که بسیاری از روزنامه ها و مجلات دارای بخش سفر هستند. بازاریابی مستقیم خود را وارد کنید و مطمئناً به مشتریان ایده آل خود خواهید رسید. می توانید با بنگاه های محلی کرایه اتومبیل تماس بگیرید و ترتیب دهید که بازاریابی شما در محل کار آنها یا حتی در اتومبیلشان به نمایش گذاشته شود. همه افراد دیگری که در صنعت مسافرت و جهانگردی مشارکت دارند ، یک شریک بالقوه (یا حتی مشتری) هستند ، بنابراین فکر کنید و خلاق باشید.

 

بهترین شریک را برای بازاریابی سفر و گردشگری خود انتخاب کنید

 

پس از 30 سال فعالیت در صنعت چاپ آرمانی پرینت از دانش ، تجربه و تخصص لازم برای کمک به شما در زمینه بازاریابی چاپ برخوردار است. ما طیف گسترده ای از محصولات چاپی بازاریابی از جمله جزوه ، بروشور ، مجله ، کارت ویزیت و کارت پستال را به مشتریان تجاری ارائه می دهیم.برای کسب بهترین نتیجه از مبارزات تبلیغاتی مستقیم خود ،  امروز به سایت https://printarmani.com  مراجعه کنید .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی