شمانیوز
شما نیوز

آدام مرادی: لازمه موفقیت در بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال، آموزش صحیح است

امروز در این مقاله سعی داریم نگاهی به زندگی پر فراز و نشیب آدام مرادی بندازیم و ببینیم که آیا برای موفقیت در بازار ارزها دیجیتال باید آموزش ببینیم یا خیر؟ آقای آدادم مرادی می گوید: در این سال ها دفعات متعددی شخصیت من مورد تهاجم قرار گرفتم و همیشه سعی داشتم که آینده نامفهموم پیش رویم را تغییر دهم.

آدام مرادی: لازمه موفقیت در بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال، آموزش صحیح است

به گزارش شمانیوز، امروز در این مقاله سعی داریم نگاهی به زندگی پر فراز و نشیب آدام مرادی بندازیم و ببینیم که آیا برای موفقیت در بازار ارزها دیجیتال باید آموزش ببینیم یا خیر؟ آقای آدام مرادی می گوید: در این سال ها دفعات متعددی شخصیت من مورد تهاجم قرار گرفت و همیشه سعی داشتم که آینده نامفهوم پیش رویم را تغییر دهم. در این سالها با سرمایه گذاری بر روی راه اندازی کافی نت، بورس و بازار طلا شکست های زیادی را تجربه کردم تا اینکه با ارز دیجیتال آشنا شدم.

مدت ها بود که حرف بیت کوین را همه جا می­شنیدم اما بسیاری از اطرافیانم بدون داشتن دانش کافی رمز ارز خریده بودند و خوشحال بودند که بدون دانستن نکته خاصی در حال بدست آوردن سود هنگفتی هستند اما بعد از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد که از ارزهای دیجیتال برای خرید خودروهای تسلا پشتیبانی نمی کند و یک سری حوادث دیگر، ورق ها برگشت! حالا افرادی که بدون داشتن دانش خاصی وارد این بازار شده بودند ناگهان بیشتر سرمایه یا تمام سرمایه خود را از دست داده بودند. در این هنگام بود که متوجه شدم بازار کریپتوکارنسی هم مانند بازارهای دیگر نیازمند دانش و تجربه فراوان است. آدام مرادی در ادامه می­گوید: به سراغ یادگیری این بازار رفتم و بعد از سال ها تجربه آموزش رمز ارزها را در سایت اوآموز شروع کردم.

 

آدام مرادی: یادگیری صحیح ترید ارزهای دیجیتال، کلید موفقیت هر معامله گر این بازار است

 

Capture

 

 

ترید

آدام مرادی می­گوید که فرقی ندارد که می­خواهید در کدام یک از بازارهای مالی شروع به سرمایه گذاری کنید. اگر به دنبال چند برابر کردن سود خود هستید باید در قدم اول تشخیص دهید که چه زمانی مناسب خرید و فروش است. با تحلیل نمودار ها و سیگنال های بدست آمده شما می­توانید به طور صحیح مشغول ترید ارزهای دیجیتال شوید و سود کسب کنید. بازار ارزهای دیجیتال هنوز بازار جوانی محسوب می شود و اگر معامله گری به دنبال موفقیت در این بازار است باید دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال را بگذراند. در غیر اینصورت، او نیز به جمع اکثریت بازنده می پیوندد و بعد از مدت کوتاهی سرمایه اولیه خود را بر باد می­دهد. همچنین آموزش رمز ارزها کار هر کسی نیست و باید به دنبال آموزش های افرادی رفت که علاوه بر دانش تجربه بسیار خوبی در این بازار دارند. آدام مرادی در ادامه گفت: افراد زیادی را در شبکه های اجتماعی می­بینیم که بدون داشتن دانش کافی اقدام به ارائه پکیج های آموزشی ارزهای دیجیتال می­کنند، پکیج هایی که فاقد پشتوانه علمی هستند و شخص تنها برای جذب مخاطب و جیب بری آنها را ارائه کرده است. این افراد هیچ اهمیتی به سرمایه معامله گران نمی­دهند و فقط به دنبال منفعت جویی هستند. آنها حتی تجربه کافی حضور در این بازار را ندارند و بسیاری از حرف های آنها هیچ منطق و اساسی ندارد.

 

انواع ترید ارزهای دیجیتال

 

2

 

 

بیت کوین

آدام مرادی می­گوید که به طور کلی سه نوع ترید در بازار ارزهای دیجیتال داریم. در ادامه به هر کدام از آنها بطور خلاصه می­پردازیم.

ترید روزانه

همان طور که از اسم این نوع معامله مشخص است. شما همه­ی خرید و فروش های خود را روزانه انجام می­دهید. یعنی شما در همان روزی که ارز دیجیتال می­خرید، در همان روز هم آن را می­فروشید. معامله گرانی که ترید روزانه انجام می­دهند معمولا مدت زیادی را جلوی مانیتور می نشینند و باید به طور مداوم تغییر بازار و نمودارها را رصد کنند.

ترید اسکالپینگ

این نوع ترید بسیار کوتاه مدت تر از ترید روزانه می­باشد. در این نوع ترید شما چندین مرتبه در یک روز خرید و فروش انجام می­دهید. معمولا معامله گرانی به ترید اسکالپینگ روی می آورند که بر این باور هستند که سود کمتر بهتر از دست دادن سرمایه است. برای این نوع ترید باید حسابی آموزش ببینید و به هیچ عنوان کار افراد تازه وارد نیست.

ترید سویینگ

آدام مرادی بر این باور است که این نوع ترید مطمئن ترین روش ترید ارزهای دیجیتال است. البته قبل از ترید سویینگ شما باید اطلاعات کاملی درباره روش های تحلیل بنیادی و تاکتیکال داشته باشید. اگر آشنایی ­ای با این روش­ها نداشته باشید نمی توانید نمودار تغییر قیمت ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را رسم کنید. در این روش انجام معامله در مدت زمان طولانی تری صورت می­گیرد. در این استراتژی به جای اینکه معامله گر تمام روز پشت مانیتور بنشیند، با استفاده از تحلیل های بنیادی و تاکتیکال قدم به بازار می گذارد و خرید و فروش می­کند. معمولا تحلیل در این روش با استفاده از اطلاعات روز گذشته بازار، حجم معاملات روز گذشته و پیش بینی درباره قیمت ارزهای دیجیتال انجام می­شود. البته پیش بینی هایی که در این نوع ترید انجام می­شوند معمولا به طور کامل دقیق نیستند اما اگر به طور اصولی و با استفاده از ابزارهای مناسب انجام شوند قطعا به معامله گر کمک های شایانی می­کنند. با استفاده از دوره های آموزشی هر معامله گری می تواند به طور موفقیت آمیز ترید سویینگ انجام دهد.

 

آدام مرادی در کجا تحصیل کرده است؟

 

___-3

 

 

معامله گر

آدام مرادی از سال 2008 میلادی تا سال 2012 در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل در کارشناسی ادبیات انگلیسی بوده است. او بعد از تجربه شکست های فراوان و پشت سر گذاشتن مشکلاتی که بر سر راه او بوجود آمدند به دانشگاه UPM مالزی رفت و از سال 2016 تا 2020 مشغول به تحصیل در کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی فناوری اطلاعات بود و بالاخره بعد از ده سال موفق به تاسیس شرکت خود شد. آدام مرادی در حال حاضر در سایت اوآموز مشغول به تدریس دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال است. ترید با آدام قطعا تجربه دلنشینی برای علاقه مندان رقم خواهد زد. آدام مرادی یکی از تحلیل­گران حرفه­ای بازار ارزهای دیجیتال محسوب می­شود و با استفاده از پکیج های آموزشی ارزهای دیجیتال ایشان هرکسی می­تواند تبدیل به معامله گری موفق در این بازار پر تلاطم شود. همان طور که آدام مرادی در اول متن اشاره کرد، برای موفقیت در این بازار علاوه بر تجربه و آزمون و خطا نیازمند دانش هم هستید و کسانی که بدون دانش وارد این بازار می شوند قطعا محکوم به شکست خواهند بود. سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال در عین سودآور بودن، اگر بدون دانش کافی انجام شود قطعا ضررهای مالی جبران ناپذیری را بوجود می ­آورد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی