شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

هزینه بازسازی ویلا

شرکت دکوراسیون داخلی آیریا با استفاده از کادر با تجربه و متخصص خود، با کمترین هزینه، بازسازی و ترمیم ویلا را به بهترین نحو ممکن برای شما عزیزان انجام می دهد.

هزینه بازسازی ویلا

بازسازی ویلا فرایندی است که جدای از طراحی و نوسازی ویلا مطرح و بررسی می شود. بطور کلی در آن به ترمیم و بازسازی ساختار قدیمی یک ویلا می پردازند. با توجه به هزینه های سرسام اور ساخت ویلا امروزه اکثر مالکین، به فکر بازسازی ویلا ی قدیمی خودشان می باشند. در هرصورت بازسازی ویلا  راهکاری بسیار عالی و منطقی است برای بالا بردن و ارتقای کیفی شرایط تفریحی، سکونتی، زیبایی و امنیتی ویلا. این ارتقای کیفیت باعث بالا رفتن ارزش مالی ویلا نیز می شود. شرکت دکوراسیون داخلی آیریا با استفاده از کادر با تجربه و متخصص خود، با کمترین هزینه، بازسازی و ترمیم ویلا را به بهترین نحو ممکن برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

بازسازی ویلا شامل چه مواردی میشود؟

 

به فرایند ترمیم و تغییر بخشهای مختلف یک ویلا، بازسازی ویلا گفته می شود. بازسازی و نوسازی ویلا فرایندی است که قالبا با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند ولی دارای ظرافت های متفاوتی در شرایط و شیوه اجرا می باشند. بازسازی، بیشتر به معنی حفظ کلیت ساختمان ویلا و ترمیم، تعویض و ایجاد تغییر در جزئیات و بخشهای مختلف داخلی و خارجی ویلا می باشد. اما در نوسازی ویلا، بسیار وسیع تر عمل می شود و یک ویلا از ابتدا بعنوان یک ساختمان جدید، طراحی و ساخته می شود. آیتمهایی که در فرآیند بازسازی یک ویلا ممکن است اجرا شود، میتواند شامل تغییر نقشه معماری ویلا، بازسازی محوطه ی ویلا، نماسازی جدید برای ساختمان ویلا و یا افزودن بخش ها و فضاهای جدید به آن می باشد. بازسازی ویلا در واقعیت یک فرصت عالی است برای استفاده از زیر ساخت یک ویلای قدیمی که می شود آن را بهبود بخشید.

 

صرفه جویی در منابع در بازسازی ویلا

 

ساختمان ویلایی که از قبل آماده شده است دارای تاسسیسات معماری و زیر بنای اصلی سازه می باشد. از این رو هزینه های مربوط به این بخش از همان ابتدا برای شما کمتر و بهتر می شود و دیگر لازم نیست همانند کسانی که می خواهند ویلای نو بسازند این هزینه ها را متقبل شوید. در واقع می شود گفت که برای زندگی در یک ویلای خوب و زیبا لازم نیست تمامی کارهای زیرساختی و طراحی آن را دوباره انجام دهید. بلکه می شود یک ویلای قدیمی پیدا کرد و خواسته های خود را با استفاده از بازسازی، در آن اجرا نمود که باعث می شود هزینه بازسازی ویلا نسبت به نوسازی یک ویلا به مقدار زیادی کمتر باشد.

 

بازسازی و عدم نیاز به مجوز ساخت

 

یکی از دردسر های موجود در ساخت ویلا گرفتن مجوز های مربوط به آن است که میتواند بسیار سخت و زمان بر و گاهاً هزینه بر باشد. امروزه قوانینی بسیار سخت برای تغییر کاربری جهت ساخت ویلا وضع شده است. که اگر حتی بتوانید مجوز را بگیرید مساحت بسیار کمی برای ساخت در اختیار شما قرار می دهند. از این رو داشتن یک ویلا و خانه ی قدیمی در زمین ویلای شما، یک امتیاز و مزیت عالی می باشد. بطور مثال، بازسازی ویلا در لواسان تهران، معمولاً در مقایسه با ساخت ویلا جدید در املاک این منطقه، بسیار بصرفه تر خواهد بود چرا که مجوزهای جدید، متراژ مجاز برای ساخت ساختمان در املاک این مناطق را بسیار محدودتر از گذشته میکند.

 

جلوگیری از هدر رفتن منابع طبیعی در بازسازی

 

درتمامی پروژه های ساخت و سازی موجود، حتی ویلاسازی شما باید از منابع طبیعی برای تهیه مواد ساختاری و همچنین تولید مواد مصنوعی و شیمیایی استفاده کنید. این مواد دارای تاثیرات مخرب و بسیار مضری برای محیط زیست ما می باشند. پس بهتر است تا جایی که می شود از بناها و زیرساخت های موجود در این زمینه استفاده کرد و به خانه ها و ساختمانهای ویلایی که قابلیت ترمیم دارند توجه کرد.

 

طراحی داخلی ویلا در بازسازی

 

بازسازی نمای ویلا و خود ویلا با این هدف انجام می شود که روحی تازه و جدید به ظاهر ساختمان داده شود‌. در بسیاری از موارد، حفظ سبک طراحی ویلا قدیمی از نمای خارجی و چیدمان های داخلی بسیار مهم می باشد که در این شرایط تنها هدف از بازسازی ترمیم بخشهای مختلف به همان شکل و طرح قدیمی خواهد بود. اما اگر هدف تغییر طراحی نمای ویلا و یا طراحی داخلی ویلا باشد، طراحی های جدیدی برای این بخشها انجام خواهد شد. شرکت دکوراسیون داخلی آیریا با استفاده از کادر مجرب و متخصص و طراحان متخصص خود می تواند طراحی ویلا در تهران و سایر مناطق کشور را با بهترین کیفیت و مطابق با سلیقه و پسند شما، انجام می دهد.

 

هزینه بازسازی ویلا

 

هزینه ی بازسازی ویلا بستگی به اندازه و ابعاد ویلای قدیمی، کیفیت ساختمان قدیمی آن ، استحکام سازه، شرایط تأسیسات و فضای داخلی ویلا دارد. از طرف دیگر، انتظار مالک ویلا از کیفیت بازسازی ویلا و مصالح مصرفی در روند بازسازی، برای مالکین متفاوت کاملاً متفاوت است. بنابراین، برای تعیین هزینه بازسازی ویلا بایستی یک متخصص باتجربه در حوزه بازسازی، براساس نظر و خواست کارفرما و شرایط موجود ویلا، لیست آیتمهای بازسازی مورد نظر را تعیین نموده و در نهایت برآورد قیمت نماید. اگر قصد بازسازی ویلای قدیمی خود را دارید، میتوانید با تماس با مجموعه آیریا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان شرکت معماری آیریا پس از بررسی پروژه شما، هزینه دقیق بازسازی ویلا شما را برآورد کرده و در اختیارتان قرار دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی