شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مجموعه فعالیت های ما در خدمات طراحی و پشتیبانی سایت چیست؟

باید بدانیم که آگاهی از بخش های مختلف یک سایت ما را به دقت نظر بالایی در انتخاب های اینترنتی میرساند. به همین علت بخش های خدمات طراحی و پشتیبانی سایت، طراحی سایت فروشگاهی آنلاین و پشتیبانی و نگهداری وب سایت را برای تان ذکر کرده ایم تا با فعالیت های ما بهتر آشنا شوید.

مجموعه فعالیت های شرکت طراحی سایت رابسانا در خدمات طراحی و پشتیبانی سایت چیست؟

 

برای ایجاد کردن وبسایت ، به مولفه هایی نیاز است که هر کدام با میزان اعتبار و رتبه سایت، ارتباطی مستقیم دارند. به طور کلی اقداماتی که در این حوزه وجود دارند در سه دسته قرار می گیرند که عبارتند از: خدمات طراحی و پشتیبانی سایت، طراحی سایت فروشگاهی آنلاین، پشتیبانی و نگهداری وب سایت. این سه بخش، اساسی ترین فعالیت های شرکت رابسانا می باشند. البته هر کدام نیز به زیر شاخه های خاص خود تقسیم می شوند که هر کدام را مشاهده خواهیم کرد. هدف ما از ارائه این مطالب آگاهی شما از نوع کارکرد و خدماتی است که توسط مجموعه رابسانا در حال ارائه می باشد.

11

خدمات طراحی و پشتیبانی سایت

 

فعالیت ما در بخش خدمات طراحی و پشتیبانی سایت شامل چه مواردی می شود؟

 

مهمترین خدماتی که در این بخش، توسط ما به شما ارائه می شود، در عناوین زیر خلاصه می شوند، که هر کدام را معرفی و بررسی خواهیم کرد :

اگر بتوانید سایت خود را به برندی معتبر تبدیل کنید، می توانید به داشتن مشتریان داخلی و خارجی آن هم به صورت دائمی فکر کنید. با کسب رتبه مناسب در صفحه نتایج موتورهای جستجو میتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید

این کار با افزایش رتبه سایت و تگ های درجه بندی شده سئو انجام می گیرد. این مورد مهمترین بخش خدمات طراحی و پشتیبانی سایت ها محسوب می شود.

 

جهت کسب رضایت بازدید کنندگان و مشتریان مختلف، سرور وب سایت باید از سرعت و امنیت مناسبی برخوردار باشد.

مجموعه رابسانا با ارائه سیستم عاملی بر پایه لینوکس که در آلمان قرار دارد، با دسته بندی های مناسب با نوع فعالیت و خدمات شما از سخت افزارهای قوی و ایمن برای سایت یا سایت های شما استفاده می کند که می تواند امنیت وتجربه کاربران شما را تضمین کند.

 

  • تولید محتوا :

محتوا، انواع و اقسام متنوعی دارد که شامل: متنی، تصویری، صوتی، اینفوگرافیک و ... می شود، محتوای مناسب تاثیر مستقیمی بر میزان بازدید از سایت و جلب اعتماد مشتری دارد. به هر میزانی که محتواهای تولید شده با نیاز کاربران و نوع فعالیت سایت شما مطابقت داشته باشد، در الگوریتم گوگل اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد. البته باید بدانید که به خاطر همین دقت علمی و ارزش محتواها نگاه مخاطبان اینترنتی نیز مستقیماً به سایت شما خواهد بود. این مورد هم از مهمترین بخش های خدمات طراحی و پشتیبانی سایت ها محسوب می شود.

 

75

خدمات طراحی و پشتیبانی سایت

 

 

طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با چه کسب و کارهایی مرتبط است؟

 

در شرایط فعلی با توجه به فعالیت های گسترده ویروس کرونا در سطح جهان و پیش بینی ادامه دار بودن حیات این ویروس در بسیاری از کشورهای دنیا، بسیاری از صاحبان کسب و کارها را مجاب به راه اندازی سایت فروشگاهی آنلاین کرده است. به همین دلیل، خدمات طراحی و پشتیبانی سایت شرکت رابسانا که در این بخش شامل دو مورد زیر به صورت تخصصی است را مشاهده می کنید.

 

معرفی اسکریپت های فروشگاهی شرکت رابسانا

 

  1. اسکریپت های دیجی مارکت، جهت راه اندازی سایت اینترنتی فروشگاهی :

این محصول رابسانا جهت راه اندازی سایت های فروشگاهی و کسب و کار هایی می شود که اجناسی برای فروش دارند و میخواهند با استفاده از سامانه های اینترنتی کالاهای خود را معرفی و در نهایت آنها را به فروش برسانند طراحی و پیاده سازی شده است. در این بخش، سفارشی سازی و دسته بندی محصولات، متناسب با طراحی های مرتبط با کالا انجام خواهد گرفت. و شما به عنوان صاحب فروشگاه نیز می توانید با استفاده از این مورد، به صورت شبانه روزی اجناس خود را به فروش برسانید. همچنین، تعطیلات مکرر دیگر تاثیری بر میزان فروش و یا ارائه خدمات شما نخواهد داشت.

 

  1. اسکریپت حراجستان جهت راه اندازی سایت های آنلاین حراجی :

همیشه مزایده ها هیجان خاص خود را داشته و دارند. حال فرض کنید که این مزایده ها مربوط به سایت های اینترنتی باشد. سایت هایی که برای معامله کردن و نشان دادن وب سایت های مختلف باشد، این موضوعی جذاب، فوق العاده و هیجان انگیز خواهد بود. این سایت ها همان بنگاه های اینترنتی برای به فروش رساندن سایت های مختلف هستند. این سایت ها همیشه پر مخاطب می باشند و در لیست علاقه مندی کاربران اینترنتی قرار دارند.

15613

خدمات طراحی و پشتیبانی سایت

 

 

پشتیبانی و نگهداری وب سایت توسط شرکت رابسانا چگونه انجام می شود؟

 

مجموعه اقداماتی که جهت بر طرف کردن ایرادات سایت و اضافه کردن ویژگی های جدید صورت می گیرد در دسته پشتیبانی سایت قرار می گیرند. به این معنی که کارشناسان رابسانا با بررسی دقیق وبسایت شما تمامی اشکالاتی که باعث عدم کارایی صحیح می شوند را بهبود می بخشند و یک وبسایت کاربرپسند را به شما تحویل می دهند.

 اهمیت این موضوع در جایی مشخص می شود که کاربران به راحتی بتوانند به درگاه های پرداخت یا کالاهای موجود در سایت دسترسی آسان و سریعی داشته باشند. در این بخش همچون سایر قسمت های سایت، برای رفاه حال شما و ایجاد تنوع برای کسب و کارهای مختلف، بسته های پشتیبانی گوناگونی برای شما در نظر گرفته شده است، تا به راحتی بتوانید گزینه مورد نظر خود را یافته و از آن استفاده نمایید.

 اگر نسبت به خطاهایی که در صفحه سایتتان رخ می دهد، بی اهمیت باشید، به مرور زمان اعتماد و اطمینان مخاطبان تان را از دست می دهید و نمی توانید در بازار های رقابتی به سود قابل توجهی دست یابید؛ لذا میزان اهمیت شما به سرعت و دسترسی های آسان و ایمن به بخش های مختلف سایت، نشان دهنده رویکرد شما جهت رقابت یا سایرین در جهت جلب مخاطب و تبدیل آن به مشتری می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی