شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

از کجا قرص لاغری بخرم ؟

از کجا قرص لاغری بخرم ؟

آیا تاکنون این تجربه تلخ را داشته‌اید که کمد خود را باز کنید، پیراهن دلخواه خود را بااشتیاق بپوشید و در کمال ناباوری متوجه شوید که آن لباس دیگر اندازه شما نیست؟ اگر چنین است باید بدانید که اصلا تنها نیستید؛ چاقی مشکل بزرگ قرن حاضر است و هر روز به آمار مبتلایان به چاقی در سراسر جهان افزوده می‌شود. راه حل درمان چاقی در کلام ساده است: کمتر غذا خوردن و بیشتر ورزش کردن؛ اما چگونگی انجام این راهکارهاست که کار را دشوار می‌کند. در این مطلب در مورد قرص لاغری به عنوان یک محصول کمکی برای کاهش وزن اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

انواع قرص لاغری

 

آیا می‌دانید اولین قرص لاغری در جهان چه زمانی ساخته شد؟ چنانچه در تاریخ ثبت شده است نخستین تلاش‌ها برای ساخت یک محصول لاغری توسط یک حکیم یونانی بوده و به قرن دوم پس از میلاد برمی‌گردد. اما تا همین چند دهه اخیر هیچ‌یک از قرص‌های لاغری از سازمان‌های معتبر دارای تائیدیه نبودند. خوشبختانه امروزه مکمل‌هایی در بازار وجود دارند که با اطمینان خاطر با هدف کاهش وزن می‌توان از آنها بهره گرفت. به طور کلی قرص‌های لاغری در 2 دسته قرار می‌گیرند:

  • قرص‌های لاغری بدون نیاز به نسخه پزشک: که شامل قرص‌های لاغری گیاهی و قرص‌های چربی‌سوز ورزشی می‌شوند.
  • قرص‌های لاغری با نسخه پزشک: که شامل 4 دارو به نام‌های ارلیستات (ونوستات)، بوپروپیون-نالترکسون، لیراگلوتاید (ساکسندا) و ﻓﻨﺘﺮﻣﻴﻦ-ﺗﻮﭘﻴﺮﺍﻣﺎﺕ شده و تائیدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را دارند.

 

15613

 

بهترین قرص لاغری را از کجا بخریم ؟

 

بدون شک بهترین مکانی که برای خرید قرص لاغری می‌توانید به آنجا مراجعه کنید، داروخانه‌های سراسر کشور است. وقتی یک محصول دارویی در داخل کشور تولید می‌شود یا از خارج از کشور وارد می‌شود، تا زمانی که از استانداردهای کافی جهت ارائه به عموم برخوردار نباشد و از لحاظ ترکیبات و عوارض احتمالی مورد بررسی قرار نگرفته باشد، قابلیت فروش در داروخانه را ندارد. پس هر نوع فرآورده‌ای را که در داروخانه می‌بینید می‌توانید به اصل بودن آن مطمئن باشید. اما امروزه برای خرید قرص لاغری و بسیاری دیگر از داروهای بدون نسخه یک راه کاربردی دیگر نیز وجود دارد که از بسیاری جهات کار را برای شما ساده می‌کند. این راهکار خرید از داروخانه‌های آنلاین است که در ادامه به توضیح در مورد یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین آنها می‌پردازیم.

 

خرید قرص لاغری از داروخانه آنلاین

 

 اگر جزو افرادی هستید که خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهید ما به شما داروخانه های آنلاین را برای خرید پیشنهاد می‌دهیم. از آغاز به کار داروخانه‌های اینترنتی در کشور کمتر از یک دهه می‌گذرد اما در همین زمان کوتاه، برخی از این داروخانه‌ها آنقدر توانسته‌اند در میان مشتریان جا باز کنند که گویی همیشه وجود داشته‌اند. با کمی پرس و جو به راحتی می‌توان متوجه شد که داروخانه آنلاین مثبت سبز و داروکده در حال حاضر از موفق‌ترین داروخانه‌های اینترنتی در سراسر کشور محسوب می شوند. لازم به ذکر است این داروخانه های معتبراز دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت مجوز فروش کسب کرده‌اند و موفق به دریافت اینماد نیز شده‌اند. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید قرص لاغری از داروخانه آنلاین مثبت سبز ، داروکده یا سایر داروخانه های آنلاین (که از اعتبار آنها مطمعن هستید) نمایید.

 

برترین و پرفروش ترین قرص های لاغری موجود در داروخانه

 

اگر به دنبال بهترین قرص لاغری هستید، در اینجا ما کار را برای شما آسان می‌کنیم. بر اساس گزارش مصرف‌کنندگان موثرترین قرص‌های کاهش وزن گیاهی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، به شرح زیرند:

 

  • کپسول لاغری سلنداکر طبیعت زنده
  • قرص لاغری هزال
  • کپسول اسلیم مکس قائم دارو
  • کپسول کربو اسلیم هلث اید
  • کپسول اسلیم ونس بادی دینامیکس
     

قرص‌ها و کپسول‌های نام‌برده شده از 3 طریق مختلف می‌توانند در کاهش وزن موثر واقع شوند: 1- کاهش اشتها، 2- کاهش جذب و 3- افزایش چربی‌سوزی.

در این میان در داروخانه‌ها محصولاتی نیز وجود دارند که مخصوص کاهش وزن ورزشکاران فرموله شده‌اند. اگر بخواهیم چند مورد از بهترین آنها را نام ببریم، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

 

  • پودر اسلیم لست 1 کارن
  • محلول خوراکی ال کارنیتین بی اس کی
  • انواع قرص‌های ال-کارنیتین
  • انواع قرص‌های CLA
  • کپسول چربی سوز لیپو تروپین مردانه و زنانه
     

با مصرف قرص لاغری چند کیلو وزن می توان کم کرد ؟
 

پاسخ این پرسش به طور دقیق بستگی به سن، میزان اضافه وزن، مقدار فعالیت و شرایط فیزیکی شما دارد. بنابراین هرگز نمی‌توان یک عدد مشخص را تعیین کرد و گفت که شما پس از مصرف قرص لاغری به این وزن خواهید رسید. به طور کلی پزشکان متخصص کاهش وزن بیشتر از 1 کیلوگرم در هفته را مجاز نمی‌دانند؛ یعنی بهتر است هر فرد در طی یک ماه 4 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. در این حالت ثبات بیشتری نیز برای وزن از دست رفته وجود خواهد داشت.

به این نکته بسیار مهم حتما توجه داشته باشید که بسیاری از قرص‌های لاغری اگر در کنار رژیم لاغری و افزایش فعالیت بدنی مورد استفاده قرار نگیرند، احتمالا بی‌تاثیر خواهند بود. اما اگر در کنار مصرف قرص لاغری، طبق یک رژیم اصولی پیش بروید و حداقل روزی 30 دقیقه ورزش با شدت متوسط انجام دهید می‌توانید روند کاهش وزن را تسریع نموده و به بیش از 4 کیلو در ماه برسانید. با این حال متخصصان هرگز توصیه نمی‌کنند که برای لاغر شدن به سمت رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا بروید. هرچه روند کاهش وزن منطقی‌تر باشد، وزن کاهش یافته بهتر حفظ خواهد شد.
 

بهترین زمان مصرف قرص لاغری
 

همان‌طور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، قرص‌های لاغری انواع گوناگونی دارند؛ بنابراین بهتر است برای آگاهی از بهترین زمان مصرف آنها دستور روی بسته‌بندی محصول را مطالعه کرده و یا نظر پزشک را جویا شوید. به طور کلی بهترین زمان مصرف قرص لاغری 30 دقیقه قبل از وعده‌های غذایی است اما با این حال بعضی از قرص‌ها نیز باید همراه با غذا یا قبل از شروع فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند.

 

11

 

عوارض قرص لاغری چیست ؟
 

عوارض قرص‌های لاغری کاملا بستگی به ترکیبات بکار رفته در آنها دارد. قطعا قرص‌های لاغری بدون عوارض نیستند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از قرص‌های لاغری گیاهی استفاده کنند. فرآورده‌های گیاهی معمولا اگر فرد به اجزای تشکیل‌دهنده آنها حساسیت نداشته باشد، بدون عارضه هستند. برخی از عوارضی که با خوردن قرص لاغری ممکن است حاصل شود، شامل موارد زیر است:
 

  • آسیب به کبد
  • افزایش فشار خون
  • تغییرات خلقی
  • ضربان قلب نامنظم
  • اختلالات کلیوی
  • مشکلات گوارشی مثل حالت تهوع، استفراغ یا درد معده
  • سردرد و سرگیجه
     

عوارض یاد شده اغلب زمانی اتفاق می‌افتند که فرد بدون توجه به دستور مصرف، دوز داروی خود را افزایش دهد یا طولانی مدت از قرص‌های لاغری استفاده نماید.
 

مصرف قرص لاغری را تا چه مدت باید ادامه داد ؟
 

طبق توصیه سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) هرگز نباید بیش از 3 ماه (12 هفته) از قرص لاغری استفاده کنید؛ مگر آنکه به دلایلی پزشک ادامه مصرف را برای شما ضروری دانسته باشد. بنابراین حتی اگر با خوردن قرص لاغری به نتیجه دلخواه خود نرسیدید، نباید بیش از 3 ماه مصرف را ادامه دهید. در این شرایط به پزشک مراجعه نموده و اجازه دهید تا به صورت اصولی بررسی شود که چرا شما وزن کم نکرده‌اید! ممکن است لازم باشد روش دیگری را در پیش گرفته و یا از قرص دیگری استفاده نمایید.
 

چرا قرص لاغری را فقط از داروخانه بخریم ؟
 

چنانچه به دنبال کاهش وزن هستید، احتمالا اسم قرص لاغری گلوریا را شنیده‌اید. این قرص که تبلیغات زیادی در مورد اثرگذاری آن صورت می‌گیرد، در داروخانه یافت نمی‌شود زیرا دارای استانداردهای لازم نبوده و مجوز فروش در داروخانه را ندارد. تحقیقات نشان داده است که قرص گلوریا حاوی ماده روانگردان شیشه است و از این طریق روی کاهش وزن تاثیر می‌گذارد. بنابراین وقتی شما از مراکز نامعتبر اقدام به خرید قرص لاغری می‌کنید، به طور دقیق نمی‌دانید چه ترکیباتی دارد و چه عوارضی را برای شما به وجود خواهد آورد. خرید قرص لاغری از داروخانه این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که از عوارض نامطلوب داروهای تقلبی در امان بمانید.

نامک: when to go to buy weight loss supplement

متا: خرید قرص لاغری از داروخانه شما را از عوارض نامطلوب قرص‌های جعلی و تقلبی که با هدف کاهش وزن در مراکز نامعتبر به فروش می رسند، دور نگه خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی