شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

آشنایی با بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه

این روزها روش های مختلف و متفاوتی برای مهاجرت وجود دارد. یکی از این روش ها خرید خانه در کشور مقصد می باشد. ترکیه یکی از کشورهایی است که به واسطه ی خرید ملک به مهاجرانش اجازه ی اقامت می دهد. در این مقاله به موضوع بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه می پردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه

خرید خانه در ترکیه ، می تواند یک هدف، یک تصمیم و یا حتی یک آرزو باشد.به احتمال زیاد شما هم جزء افرادی بوده اید که دست کم یک بار به مهاجرت فکر کرده اید. مهاجرت به کشور همسایه یعنی کشور ترکیه یکی از گزینه هایی است که شاید به ذهن شما خطور کرده باشد. خرید ملک در کشور ترکیه یکی از معدود دروازه هایی است که مسیر عبور به کشور ترکیه را آسان میکند. در این مقاله با همین موضوع یعنی آشنایی با بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه با شما همراهیم و در نهایت به معرفی بهترین مناطق در شهر استانبول خواهیم پرداخت. ممنون که این مطلب را مطالعه میکنید.

شهرهای آلانیا، آنتالیا، سیده، بلک، کمر، بودورم، فتحیه و... از جمله بهترین شهر های ترکیه برای خرید خانه به حساب می آیند. لذا اگر قصد سرمایه گذاری دارید و میخواهید سرمایه تان را به ملک تبدیل کنید باید به شما بگوییم که خرید خانه در کشور ترکیه و مخصوصا خرید خانه در استانبول یک سرمایه گذاری موفق است. همچنین چنانچه که ملک مورد نظر شما ارزشی معادل یا بیشتر از 250 هزار دلار داشته باشد شما میتوانید علاوه بر سرمایه گذاری، موفق به دریافت پاسپورت ترکیه شویدید. چرا که با داشتن چنین ملکی، کشور ترکیه به شما حق شهروندی اعطا میکند و حق شهروندی ترکیه تمام آن چیزی است که شما برای شروع آینده ای روشن به آن نیاز دارید.

شما با داشتن حق شهروندی ترکیه میتوانید از حق رای، حق تحصیل در کشور مقصد، بیمه درمانی، حقوق بازنشستگی، و حق تحصیل رایگان نیز بهره ببرید.

خرید خانه در استانبول

آشنایی با بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و دریافت حق شهروندی

دارا بودن حق شهروندی یعنی دریافت پاسپورت کشور ترکیه، در اینباره لازم به ذکر است که شما میتوانید با خرید ملک در یکی از شهر های کشور ترکیه، پاسپورت ترکیه را دریافت و بدین واسطه به بیش از 100 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید و این مهم میسر نیست مگر به واسطه ی خرید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار در کشور ترکیه.

چگونه می توان به واسطه ی خرید ملک در کشور ترکیه ویزای دائمی دریافت کرد؟ لازم به ذکر است که به واسطه ی خرید یک ملک به ارزش کمتر از 250 هزار دلار، یک کارت اقامت بصورت یکساله برای خریداران صادر شده و این کارت بعد از گذشت 5 سال به یک ویزای دائمی تبدیل میشود. در طول این زمان شما نیازی به حضور دائمی در کشور ترکیه نخواهید داشت و میتوانید هر زمان که مایل بودید به این کشور رفت و آمد کنید.

شاید در نگاه اول این مبلغ خیلی کلان بنظر برسد اما لازم به ذکر است که 250 هزار دلار به صرفه ترین مبلغی است که در حال حاضر می توان در میان تمامی کشورهای جهان در مدت کوتاه 3 ماهه پلسپورت دریافت کرد.

شاید برای شما پرسش ایجاد شود که در کشور ترکیه چه فاکتورهایی بر ارزش یک ملک تاثیر می گذارند؟ متراژ منزل، شهر و محله ای که ملک در آن قرار دارد، سال ساخت منزل، دسترسی به خدمات شهری از جمله مترو و مراکز خرید و مراکز درمانی و... از جمله فاکتورهایی هستند که در این کشور قیمت یک ملک را تعیین کرده و بر ارزش نهایی آن تاثیر می گذارند. لذا لازم است که پیش از هر اقدامی افراد نیازهای خوشان را شناخته و بر همان اساس، اقدام به خرید ملک نمایند.

حال که فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت خانه در این کشور را شناختیم، لازم است تا با بعضی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه بیشتر آشنا شویم.

شهر آلانیا: این شهر ساحلی که منظره ی غروب آفتاب در آن بسیار دل انگیز می باشد مقصد بسیاری از افراد خوش ذوقی است که دوست دارند دور از هیاهوی زندگی در مرکز شهر، صبح چشمانشان را با طلوع آفتاب باز و شب را با منظره ی غروب آفتاب آغاز کنند. آپارتمان ها و سوئیت های مدرن در این شهر، می تواند ملک مورد نظر بسیاری از این افراد خوش ذوق محسوب شود. با این توصیفات دیگر هیچ شک و شبهه ای باقی نمی ماند که شهر آلانیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه محسوب می شود.

شهر آنتالیا: این شهر معروف در کشور ترکیه احتمالا مقصد بسیاری از افرادی بوده که برای اهداف توریستی به کشور ترکیه سفر کرده اند. در توصیف این شهر زیبا همین بس که تلاقی آسمان و دریای آبی رنگ در طول سال میتواند مقصد مناسبی برای افرادی باشد که زیبایی های طبیعت را بیشتر از مناطق شهری دوست دارند.

شهر استانبول: استانبول شهری است که جمعیتی قریب به 15 میلیون نفر را در خودش جا میدهد. افراد در این شهر در 39 منطقه متمرکز شده اند که این خود نشانگر جمعیت بالا و بزرگی این شهر خوش آب و هوا و توریستی می باشد.

استانبول شهری است که تمام اقشار را در خودش جای داده است و زندگی مسالمت آمیز تمام اقشار در یک مجموعه می تواند به بسط فرهنگ های گوناگون دامن بزند که این موضوع به خودی ِ خود میتواند جالب و هیجان انگیز باشد. همچنین این شهر به دلیل نزدیکی به کشور ایران، مقاربت فرهنگی زیادی با کشور خودمان دارد.

خرید خانه در استانبول

بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه و آشنایی با بهترین مناطق به منظور خرید خانه در استانبول

در ادامه بعضی از معروف ترین مناطق شهر استانبول را با هم بررسی میکنیم.

محله خان والده: این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق در منطقه فاتیح استانبول است که جمعیت مسلمان زیادی را به همراه آثار تاریخی مانند کاروانسرا و مسجد والده خان در خودش جای داده است. همچنین تعداد ایرانی های مهاجر به این منطقه آنقدر زیاد است که چه بسا به هنگام قدم زدن در این منطقه آوای شیرین زبان فارسی به گوش شما برسد و شما را شگفت زده کند.

منطقه آکسارای: آکسارای در زبان ترکی به معنای کاخ می باشد. این محله بافتی قدیمی دارد و آثار تاریخی مانند مسجد ایا صوفیه و مسحد سلطان احمد را در خود جای داده است. گفته شده که قیمت خانه در این منطقه پایین بوده و چنانچه که شما قصد خرید ملک در منطقه ی ارزان شهر استانبول را دارید، به هیچ عنوان از منطقه ی آکسارای غافل نشوید.

منطقه فاتیح: این منطقه قدیمی با داشتن بناهای تاریخی همچون کاخ توپکاپی و مسجد فاتیح در لیست یونسکو قرار گرفته است. این منطقه از سالهای دور مورد استقبال گردشکران بوده است.

کلام آخر اینکه خرید ملک در کشور ترکیه مزایای فراوانی دارد که ما سعی کردیم در این مقاله به اختصار به توضیح آن بپردازیم و بعضی  از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه را برای شما معرفی کنیم. امید است که این موضوع برای شما جالب و کاربردی بوده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی