شمانیوز
شما نیوز

اقدامی در راستای تخریب چهره شهردار تهران؛

​تعطیلی یکی از شعب بانک صادرات توسط عوامل حناچی در شهرداری تهران

با توجه به اینکه آقای «علیرضا زاکانی» مدت کوتاهی است سکاندار شهرداری تهران شده است؛ برخی از عوامل شهرداری پایتخت با یک اقدام مشهود، سعی در تخریب عملکرد شهرداری در اذهان عمومی دارند و باعث تعطیلی یکی از شعب بانک صادرات شده اند.

​تعطیلی یکی از شعب بانک صادرات توسط عوامل حناچی در شهرداری تهران

به گزارش شمانیوز: شعب بانک صادرات ایران در چند سال اخیر، عوارض خود را به شهرداری تهران، پرداخت کرده اند ولی در چند ماه اخیر، شهرداری منطقه 6 تهران به بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی اعلام کرده است که این بانک، مبلغ بیشتری بابت عوارض به شهرداری تهران بدهکار است.

گفتنی است، عوامل شهرداری به مسوولان بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی اعلام کرده اند که نحوه محاسبه نرخ عوارض در سال جدید تغییر کرده است و این شعبه، مبلغی معادل 8 میلیارد تومان به شهرداری تهران بابت عوارض بدهکار است.  

بانک صادرات

بانک صادرات

لازم به ذکر است، مبلغ 8 میلیارد تومان که میزان بدهکاری بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی بابت عوارض به شهرداری تهران است از ارزش ملک این بانک، بیشتر است و این در حالی است که این بانک هر ساله، عوارض خود را به شهرداری تهران پرداخت کرده است. 

شایان ذکر است، این اقدام شهرداری منطقه 6 تهران، باعث ایجاد اختلاف بین مسوولان بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی و شهرداری منطقه 6 تهران شده است.

لازم به ذکر است، متاسفانه در یک ماه گذشته، چندین بار، عوامل شهرداری منطقه 6 تهران، اقدام به مسدود کردن درب ورودی این بانک، کرده اند و از ارائه خدمات بانکی به مردم جلوگیری به عمل آمده است.

بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی هر بار که مسیر ورودی بانک توسط عوامل شهرداری منطقه 6 تهران مسدود شده است و برای اینکه بتواند به مردم خدمات ارائه بدهد با متحمل شدن هزینه ای بلوک های سیمانی سد معبر را جابجا کرده است تا مردم بتوانند وارد شعبه شوند و این موضوع با اعتراض شدید مشتریان مواجه شده است. 

بانک صادرات

گفتنی است، شب گذشته (دوشنبه شب) عوامل شهرداری منطقه 6 تهران 2 بلوک بزرگ سیمانی را جلوی درب ورودی بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی قرار داده بودند و صبح امروز (سه شنبه 23 شهریورماه) مسوولان بانک صادرات سعی در برداشتن بلوک های سیمانی از جلوی درب ورودی این بانک داشتند و عوامل شهرداری منطقه 6 تهران با حضور ماموران نیروی انتظامی در محل از برداشتن بلوک های سیمانی از جلوی درب بانک جلوگیری کردند و نگذاشتند که مشتریان این بانک وارد شعبه شوند و در واقع، این شعبه، عملا تعطیل شده است. 

با توجه به این اقدام شهرداری منطقه 6 تهران، جای سوال دارد که آیا یک بانک که کار آن خدماتی است و در پرداخت عوارض با شهرداری به مشکل برخورده است می توان آن را تعطیل کرد؟

به نظر می رسد با حضور «علیرضا زاکانی» بعنوان شهردار در شهرداری تهران، این موضوع، باب میل برخی از افراد نبوده و آنها با انجام چنین اقداماتی، شروع به تخریب چهره شهردار تهران در اذهان عمومی کرده اند که جا دارد آقای زاکانی به این موضوع، ورود کند و امکان خدمات رسانی بانک صادرات شعبه جمالزاده شمالی را به مردم تسریع ببخشند.

بانک صادرات

شنیده های خبرنگار شمانیوز حاکی از آن است که عوامل شهرداری در جهت ایجاد نارضایتی در حال برنامه ریزی برای تعطیلی یکی از شعب بانک ملت هم می باشند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ميثم

    مردم چه گناهي دارند كه در اين دعواهاي زرگري اسيب ميبينند در ضمن مسير پياده رو نيز مسدود شده است و مانع عبور و مرور مردم شده ، شهرداري اينهمه پول ميگيره بازم دست بردار مردم نيست

تبلیغات متنی