شمانیوز
شما نیوز

موفقیت

کلیپ آموزنده ایی که هر ایرانی باید ببینید

کلیپ زیر تاثیر مثبتی در زندگی شما دارد و باعث تحول در زندگی شما می شود.

کلیپ آموزنده ایی که هر ایرانی باید ببینید

کلیپ زیر تاثیر مثبتی در زندگی شما دارد و باعث تحول در زندگی شما می شود. زندگیتو در انرژی مثبت تغییر بده. در صورتی که کلیپهای زیر مورد پسند شما واقع شد برای دوستان و عزیزان خود به اشتراک بزارید.

راز موفقیت که باید بدانید

1- افکارتان را درست کنید

از اینجا به بعد وارد نقشه موفقیت می‌شویم و می‌خواهیم قدم به قدم رمز و رازهای موفقیت را با هم بررسی کنیم و ببینیم که افراد موفق برای اینکه به این موفقیت ها رسیدند دقیقاً چه کارهایی انجام دادند.

اولین راز موفقیت این است که افکارتان را باید درست کنید. منظور از افکار درست یعنی افکاری که باعث ایجاد احساس خوب در شما می شود و شور و اشتیاق زیادی را درونتان ایجاد می کند. همین شور و اشتیاق و احساس خوب باعث می‌شود که شما در مسیر موفقیت قرار بگیرید. اما ممکن است بپرسید که چگونه افکارمان را درست کنیم؟

همان طور که گفتیم منظور از افکار درست یعنی افکار مثبتی که باعث ایجاد احساس خوب در شما می شود. افکار انسان به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم بندی می شود. برای اینکه ببینید افکارتان درست است یا نه باید به احساسات تان توجه کنید.

اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که افکارتان درست است اما اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که افکارتان منفی است. افکار مثبت باعث می‌شود رسید شما به خواسته‌ها و آرزوهایتان و در نهایت رسیدن تان به موفقیت می شود. و افکار منفی باعث می شود که شما از خواسته ها و آرزوهای تان دور شوید.

اما ممکن است بپرسید که دقیقا افکار چه ربطی به موفقیت دارد؟ یا اینکه چطور افکارمان ما را به موفقیت میرساند؟

اگر از من بپرسند که اصلی ترین راز موفقیت برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها چیست می‌گویم که قانون جذب! خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب واقعیت ندارد. اما اگر می خواهید به موفقیت برسید باید سعی کنید که باور تان را نسبت به قانون جذب زیاد کنید. اما ممکن است ندانید که دقیقاً قانون جذب چیست؟

قانون جذب یا Law of Attraction یک قانون ثابت در جهان است. قانون جذب به زبان ساده یعنی وقتی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می کنید و آن چیز وارد زندگی تان می شود. اما چطور ممکن است که وقتی به چیزی فکر می کنید آن را جذب می کنید؟

بر اساس قانون ارتعاش افکار ما دارای ارتعاش است که این ارتعاش به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. وقتی به هر چیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و کائنات با توجه به اهدافی که از شما دریافت می‌کنند خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کند. به عنوان مثال وقتی به بی‌پولی و نبود کار فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش بی پولی و بیکاری به کائنات هستید. و برعکس وقتی به پول و ثروت فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش پول و ثروت به کائنات هستید و کائنات پول و ثروت فراوانی را وارد زندگی تان می کند.

شاید قانون جذب را باور نداشته باشید. فقط به این نکته توجه کنید که شما همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا بفهمیم در حال فرستادن ارتعاش و خواسته ما به کائنات هستیم؟

با توجه کردن شما ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات می فرستید. اما ممکن است بپرسید که از کجا بفهمیم داریم ارتعاش خواسته و ناخواسته ما را به کائنات می فرستید؟

برای اینکه ببینید ارتعاش مثبت دارید به کائنات می‌فرستید یا ارتعاش منفی به احساسات تان توجه کنید. اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید اما اگر حساس تان بد بود نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید.

اما ممکن است بپرسید که قانون جذب ب چه ربطی به رمز و راز موفقیت دارد؟ یکی از رمز و راز موفقیت تمام افراد موفق دنیا این بود که از قانون جذب برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده می کردند. برای استفاده از قانون جذب در جهت رسیدن به موفقیت شما باید ورودی ذهن تان را کنترل کنید. برای همین است که توصیه می کنم برای رسیدن به موفقیت ذهن تان را کنترل کنید تا در ارتعاش موفقیت قرار بگیرید و به خواسته و اهدافتان برسید.

موفقیت

2- هر روز مراقبه انجام بدین

یکی دیگر از رمز و راز موفقیت این است که هر روز زمانی را برای مراقبه بگذارید. مراقبه و مدیتیشن باعث می شود شما ارتعاش خواسته و هدف تان را قوی تر به کائنات بفرستید. به این نکته توجه کنید که تمام افراد موفق روزانه بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مراقبه و مدیتیشن می‌کنند. مراقبه و مدیتیشن کار سخت و دشواری نیست .

برای مراقبه کردن شما باید در یک مکان ساکت و بی سر صدا قرار بگیرید بدنتان را ریلکس کنید و به تمام خواسته ها و اهدافی که می خواهید به آنها برسید فکر کنید .مراقبه زمانی است که شما بر روی چیزی تمرکز می کنید مثلاً بر روی نفس کشیدن، یکی از احساسات درونی و راحت شی بیرونی. مهمترین نکته در مراقبه کردن این است که به هدف و خواسته هایتان تمرکز کنید .

باید به چیزهایی تمرکز کنید که احساستان را خوب می کند به عنوان مثال می توانید به نفس کشیدن تان تمرکز کنید تا در حالت آرامش قرار بگیرید.

3- برنامه ریزی روزانه طراحی کنید

یکی دیگر از رمز و راز موفقیت این است که برنامه ریزی روزانه و هفتگی داشته باشید. داشتن برنامه ریزی دقیق بسیار مهم است البته اگر برنامه‌ریزی تان را عملی کنید. هر شب قبل از خواب برنامه ریزی روز بعد تان را بنویسید. نوشتن برنامه روزانه و انجام آن باعث می‌شود که شما در مسیر موفقیت قرار بگیرید. اگر کسب و کاری دارید می توانید برای کسب و کارتان برنامه ریزی کنید.

اگر هم هیچ کسب و کاری ندارید می توانید برای انجام کارهای روزانه تان برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال برنامه ریزی کنید که هر روز یک ساعت کتاب بخوانید یا روی بهبود فردی تان کار کنید. برنامه ریزی کنید که روزانه ۳۰ دقیقه برای مراقبه زمان بگذارید و یا روزانه یک ساعت تمرینات قانون جذب را انجام دهیم.

داشتن برنامه باعث می‌شود که شما مسیرتان را مشخص کنید. البته برنامه ریزی به تنهایی کافی نیست. شما علاوه بر اینکه برنامه ریزی می کنید باید فردی عمل گرا باشید. به عنوان مثال اگر برنامه ریزی کرد که امروز می‌خواهید دو ساعت کتاب بخوانید حتماً برنامه های تان را عملی کنید. سعی کنید در انجام برنامه روزانه تا فردی عملگرا باشید و کارتان را درست انجام دادید به سراغ کار بعدی نروید.

موفقیت

4- اهدافتان را مشخص کنید

داشتن هدف یکی دیگر از رمز و راز موفقیت افراد موفق است. برای اینکه به موفقیت برسید باید اهداف تان را کامل مشخص کنید. کامل مشخص کنید که دقیقاً چه چیزی را می‌خواهید. داشتن هدف و مسیر رسیدن به موفقیت است اگر هدفی نداشته باشید هرگز نمی توانید در زندگیتان موفق شوید.

برای اینکه به موفقیت برسید پیشنهاد می کنم همین حالا یک دفتر بردارید و تمام اهداف و خواسته هایتان را با جزئیات کامل در آن بنویسید و مطمئن باشید که به آن خواسته و هدفی که دارید می رسید. وقتی هدفتان را مشخص کنید باعث ایجاد شور و اشتیاق و احساس خوب در شما می شود. البته برای اینکه به هدفتان برسید علاوه بر این که تلاش ذهنی لازم است نیاز به تلاش فیزیکی دارید.

البته وقتی اهدافتان را مشخص کردید باید بر روی این باور کار کنید که من به تمام خواسته ها و اهدافی که دارم می رسند. اصلاً برای کائنات فرقی نمی‌کند که هدف شما چیست و چقدر بزرگ است اگر با استفاده از قانون جذب احساس تان را خوب کنید و با هدف و خواسته تان هم ارتعاش شوید باعث می شود به آن چیزی که می خواهید برسید.

از شما می‌خواهم که اگر به دنبال موفقیت هستید همین حالا تا اینجای مقاله دست نگه دارید و یک دفترچه به نام دفترچه ثبت اهداف برای خودتان بسازید و تمام اهداف و خواسته هایتان را با تمام جزئیات کامل در آن بنویسید. به هیچ وجه به نرسیدن ها فکر نکنید. مطمئن باشید خداوند این قدرت را به شما داده است که با استفاده از قدرت ذهن تان به تمام خواسته ها و اهدافی که داریم برسید.

5- فردی عملگرا باشید

پنجمین رمز و راز موفقیت افراد موفق این است که فردی عملگرا هستند. عملگرایی یکی از مهمترین وظیفه شما برای رسیدن به موفقیت است مخصوصاً افرادی که یک کسب و کار شخصی راه اندازی میکنند و می خواهند در آن موفق شود. برای اینکه در مسیر موفقیت قرار بگیرید باید فردی عملگرا باشید.

شاید با خودتان بپرسید که اصلاً منظور از فرد عملگرا چیست؟ متاسفانه ویژگی عملگرایی یک مقدار سخت است و برای اینکه بتوانید فردی عملگرا باشید و تمام کارهایتان را انجام دهید باید عادت کنید. یعنی عادت عمل گرایی را در خودتان ایجاد کنید.

فرد عملگرا کسی است که تمام کارهایش را همان موقع انجام بدهد و عقب می اندازد. به عنوان مثال اگر قرار است کتابی را مطالعه کنید و در برنامه روزانه تان مطالعه کتاب را نوشتید باید آن کتاب را تا شب مطالعه کنید. باید تمام کارهایتان را انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی