شمانیوز
شما نیوز

طرز تهیه سالا ماکارونی مجلسی، سالاد سزار و سالاد اندونزی رستورانی

سالاد ها یکی از پیش غذاها می باشند که در سراسر دنیا تهیه می شوند و پای ثابت سفره ها می باشند. سالاد ها کنار دیگر غذاها خورده می شوند ولی خودشان می توانند به تنهایی یک وعده غذایی باشند. اصل لغت سالاد از واژه فرانسوی که خود ریشه لاتینی دارد، معمولا سالاد ها از مخلوط سبزیجات مختلف به همراه سس های گوناگون می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید از سبزیجات دلخواه در سالادها استفاده کنید و یک غذای خوشمزه و سالم تهیه کنید. در گذشته مردم در قرون وسطا در زمستان و پاییز که فقط ترشی و سبزیجات می خوردند در فصل بهار همزمان سبزیجات تازه و میوه های گوناگون از راه می رسد و آنها به دلیل مقرون به صرفه بودن آن سالادها را ابداع کردند.امروز تصمیم گرفتیم سه نوع سالاد پر طرفدار را به شما آموزش دهیم که عبارت است از سالاد ماکارونی، سالاد سزار، سالاد اندونزی همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی یکی از سالاد های محبوب ما ایرانی ها که از ترکیب پاستا به همراه سبزیجات و مرغ یا ژامبون تهیه می شود و بسیار خوشمزه و مجلسی و ما برای بیشتری مهمانی و مجالس خود این سالاد خوشمزه را تهیه کنید. سالاد ماکارونی از آن دسته سالادهای می باشد که به تنهایی خود یک وعده کامل می باشد و شما می توانید برای شام یا نهار آن را تهیه کنید اما تهیه سس سالاد ماکارونی یکی از رازهای خوشمزه بودن آن می باشد که شما می توانید دستور تهیه سالاد ماکارونی به همراه یک سس خوشمزه را در سایت پارسی دی دنبال کنید.

طرز تهیه سالاد سزار 

سالاد سزار یکی از محبوب ترین سالادها در دنیا هستند که با ترکیب و سس فوق العاده یک سالاد بی نظیر را تشکیل داده است اما سالاد سزار از کاهو و مرغ گریل شده و نان تست گریل شده تهیه می شود و ترکیب سسی از تخم مرغ و سس ورچستر که فوق العاده خوشمزه می شود اما سالاد سزار مربوط به رستورانی به نام سزار کاردینی می رسد وی مهاجری از ایتالیا بود که از مکزیک و ایالات متحده مشغول رستورانی داری بوده است و تنوانست در 4 جولای سال 1924 این سالاد سزار خوشمزه را به طور تصادفی در آشپزخانه خانه خود تهیه کند اما شما می توانید برای مشاهده دستور سالاد سزار  به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

طرز تهیه سالاد اندونزی

سالاد اندونزی یکی دیگر از سالاد ها می باشد که شباهت زیادی به سالاد کلم برگ دارد و فوق العاده خوشمزه است و شما می توانید برای مهمانی و مجالس این سالاد خوشمزه را تهیه کنید. ترکیبات این سالاد فوق العاده با ذائقه ما ایرانی ها جور می باشد و شما می توانید هرکدام از سبزیجات دلخواه را به این سالاد اضافه و با تهیه یک سس فوق العاده آن را در کنار دیگر غذاهای خود سرو کنید این سالاد از سبزیجات مختلفی تهیه شده و برای بدن بسیار مفید است زیرا سالاد منبع خوبی از ویتامین ها می باشند. اما برای مشاهده دستور این سالاد اندونزی به سایت پارسی دی مراجعه کنید. 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied