شمانیوز
شما نیوز

مدل مانتو | مدل مانتو برای عید

راهی به سوی استایل شیک و بی‌نظیر | آخرین ترندهای مانتو عید 1403 انتخاب شدند

در خبر زیر چند ایده و مدل مانتو ترند شده برای سال 1403 را برای شما جمع آوری کرده ایم.

راهی به سوی استایل شیک و بی‌نظیر |  آخرین ترندهای مانتو عید 1403 انتخاب شدند

به گزارش شمانیوز :انتخاب مدل مانتو، به شما امکان می‌دهد تا با توجه به فصل، مناسبت و سلیقه خود، بهترین استایل را برای خود انتخاب کنید و با اعتماد بنفس و زیبایی بی‌نظیری در میان دیگران برتری بگیرید.همچنین، با انتخاب مدل مانتو مناسب، می‌توانید قوام و شیکی خود را به نمایش بگذارید و به این حساب سلیقه‌ای خاص و منحصر به فرد داشته باشید که همگان را مجذوب خواهد کرد.مدل مانتوهای با فرم‌ها و قلاب‌های مختلف، به شما انتخاب‌های بیشتری برای ظاهر خود می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تا همچنان زیبا و شیک باشید حتی در مدل‌های روزانه یا رسمی.انتخاب مدل مانتو، تجربه جدیدی از خرید لباس را برای شما به ارمغان می‌آورد، جایی که می‌توانید با انواع طرح‌ها و جنس‌ها آزادانه بازی کنید و نتیجه‌ای زیبا و به‌روز را به دست بیاورید.در این خبرچندین مدل مانتو ترند شده برای عید امسال را به شما معرفی میکنیم.

مدل مانتو

مانتوی مجلسی سوزن‌دوزی

مانتوهای سوزن‌دوزی شده و گل‌دوزی شده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید مانتو زنانه شیک هستند. هنر سوزن‌دوزی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که به ویژه در استان سیستان و بلوچستان رونق خاصی دارد و به عنوان یکی از زیباترین و شیک‌ترین هنرهای دستی در جهان شناخته می‌شود.

اگر برای شرکت در میهمانی‌ها و دورهمی‌های نوروزی به دنبال جدیدترین مدل مانتوی عید ۱۴۰۳ می‌گردید این مانتوی سوزن‌دوزی شده و گل‌دوزی شده از مزون فاطمه شهرتی یکی از پیشنهادهای جذاب ما برای شما خواهد بود. یقه‌ی این مانتو انگلیسی است و جنسی از تافته دارد که با گل‌دوزی‌ها و پولک‌دوزی‌های بسیار زیبا تزیین شده است؛ دور یقه، آستین و پشت مانتو هم با استفاده از نوار خرج کار طرح‌دار هندی تزیین شده‌اند که جلوه‌ی بسیار خاصی به مانتو داده است.

مدل مانتو

 مانتو کتی زنانه 

استایل نوروزی با رنگ سال یکی از ایده‌های ترندی و جذابی است که می‌توانید برای خرید مدل مانتوهای عید ۱۴۰۳ در نظر بگیرید. شرکت پنتون پاییز امسال رنگ peach Fuzz یا «هلویی مخملی» را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است. رنگ صورتی هلویی رنگی بسیار لطیف و دوست‌داشتنی است که برای انتخاب رنگ مانتوی عید ۱۴۰۳ می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد. مانتوی کتی السانا مدل دیلا به رنگ صورتی هلویی دیگر پیشنهاد ما برای انتخاب مدل مانتوی عید ۱۴۰۳ است. مانتوهای کتی هم جزو مدل مانتوهای کاربردی محسوب می‌شوند که هم برای استایل کژوال و هم برای استایل مجلسی می‌توانند مناسب باشند.

مدل مانتو

مانتو مدل حریر مجلسی

برای خرید مانتو زنانه‌ی شیک مانتوهای مجلسی حریر گزینه‌های بسیار کاربردی و جذابی هستند. پارچه‌های حریر جزو جذاب‌ترین و بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های مجلسی محسوب می‌شوند. مانتوهای حریری معمولا حالتی افتاده دارند و با توجه به این که حالت شق‌ورق ندارند برای خانم‌های پلاس سایز هم انتخاب خوبی محسوب می‌شوند به ویژه اگر به سراغ رنگ‌های تیره بروید.

مدل مانتو

مانتوی زنانه‌ی چومس مدل راشین کوبیسم

اگر برای استایل مجلسی نوروزی به دنبال یک مدل مانتوی خاص هستید این مدل مانتوی خاص از برند چومس دیگر پیشنهاد ما برای شما خواهد بود. این مانتو از پارچه‌ی ژاکارد طرح‌دار دوخته شده است که رنگی آبی فیروزه‌ای و بسیار جذاب دارد. مدل مانتو حالتی کیمونویی و جلوباز دارد و برای استایل مجلسی بسیار ایده‌آل خواهد بود. مانتوهایی شبیه به این مدل مانتو که استایلی تقریباً اورسایز دارند را با شلوارهای پارچه‌ای راسته و جذب زنانه می‌توان استایل کرد تا فرم متعادل‌تری در بدن داشته باشند. کفش‌های مجلسی پاشنه‌بلند، انواع نیم‌بوت‌های شیک و ظریف زنانه با این مانتوی شیک مجلسی به زیبایی ست می‌شوند.

مدل مانتو

مانتوی شومیزی کتان 

اگر برای خرید مانتوی عید ۱۴۰۳ به دنبال مدل‌های اسپرت ترندی می‌گردید بهتر است به سراغ مانتوهای شومیزی بروید که امسال هم مانند سال گذشته جزو ترندهای استایل خیابانی هستند. مانتوی شومیزی کتان به رنگ سبز ارتشی از برند آر ان اس یکی از پیشنهادات ما برای خرید مانتوی عید است. پارچه‌های کتان جزو بهترین پارچه‌ها برای استفاده در فصل بهار هستند و مانتوهای شومیزی کتان می‌توانند در این فصل بسیار کاربردی و مناسب باشند.

مدل مانتو
مانتوی جین

اگر به دنبال مدل مانتوی عید ۱۴۰۳ زنانه‌ی جدید می‌گردید و به استایل‌های کژوال و اسپرت علاقه‌مندید این مدل مانتوی جین جذاب را به شما توصیه می‌کنیم. شومیزها، مانتوها و کت‌های جین یکی از آیتم‌های ترند سال ۲۰۲۴ هستند و انتخاب یک مانتوی جین زیبا به عنوان مانتوی عید می‌تواند یک انتخاب کاربردی و در عین حال مد روز برای شما باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب مانتوهای جین این است که در استایل کژوال با بسیاری از رنگ‌ها و آیتم‌ها به زیبایی ست می‌شوند. به عنوان مثال مانتوی جین به همراه انواع شلوارهای جین و کتان در هر رنگ و مدلی ترکیبی دوست‌داشتنی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی