شمانیوز
شما نیوز

پرخوری عصبی | درمان پرخوری عصبی

با پرخوری عصبی چکار کنیم؟ | درمان طب سنتی برای پرخوری عصبی | راهکاری جدید برای درمان پرخوری عصبی

اگر شماهم هنگام عصبانیت دچار پرخوری عصبی میشوید با این راهکار طب سنتی پرخوری عصبی خود را درمان کنید

با پرخوری عصبی چکار کنیم؟ | درمان طب سنتی برای پرخوری عصبی | راهکاری جدید برای درمان پرخوری عصبی

اگر شماهم هنگام عصبانیت دچار پرخوری عصبی میشوید با این راهکار طب سنتی پرخوری عصبی خود را درمان کنید

طب سنتی داروی گیاهی ضد پرخوری عصبی برای بیمار تجویز می‌شود. همچنین در سنین کم افراد به‌سختی می‌توانند داروی شیمیایی مصرف کنند. بنابراین برای آن‌ها داروی گیاهی برای پرخوری کودکان تجویز می‌شود. برای درمان پرخوری به روش‌های خانگی و براساس طب سنتی می‌توانید موارد زیر را در رژیم غذایی خود قرار دهید:

آب پرتقال و پرخوری عصبی

مرکبات یکی از مهم‌ترین موادی بوده که در درمان پرخوری عصبی دکتر خیراندیش نیز بر آن‌ها تاکید شده است. میوه‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند از جمله پرتقال، سرشار از متابولیت‌هایی مثل فلاونوئید، آلکالوئید، روغن‌های ضروری و لیمونوئید هستند. افراد مبتلا به بولیمیا با مصرف یک لیوان آب پرتقال در روز دیگر نگران افزایش وزن خود نخواهند بود و می‌توانند میلشان به پرخوری را کنترل کنند.

۲. ماهی سالمون برای درمان پرخوری عصبی

بیشتر ماهی‌ها منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. امگا ۳ در کاهش چربی خون و بهبود عملکرد قلب نقش مفیدی را دارد. با مصرف این غذا سوء تغذیه شما رفع خواهد شد.

۳. دمنوش رازیانه در رژیم ضد پرخوری عصبی

اگر پیدا کردن دمنوش مناسب پرخوری عصبی برای شما هم جذاب است باید بدانید بسیاری از بیماران که علاقه به مصرف دمنوش برای پرخوری عصبی دارند از دمنوش رازیانه استفاده می‌کنند. مصرف دانه‌های رازیانه تمایل افراد را برای غذا خوردن کاهش می‌دهد. ۲ تا ۴ قاشق رازیانه را پس از خورد کردن در یک فنجان آب داغ دم کرده و میل کنید.

۴. زردچوبه برای درمان پرخوری عصبی

زردچوبه برای درمان بولیمیا بسیار مفید است، زیرا می‌تواند التهاب معده و مری را در بدن کاهش دهد. افراد مبتلا به این عارضه به دلیل استفراغ کردن‌های مکرر فشار زیادی را به معده خود وارد می‌کنند و ممکن است باعث التهاب آن شوند.

اگر پس از استفراغ کردن در معده خود سوزش و درد احساس می‌کنید می‌توانید با ویزیت آنلاین طب سنتی، نسخه طب سنتی برای درمان پرخوری عصبی را دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied