شمانیوز
شما نیوز

مازیار لرستانی | ازدواج مازیار لرستانی | مازیار لرستانی و همسرش

مازیار لرستانی عصبانی شد | خشم مازیار لرستانی از ماجرای تغییر جنسیتش

مازیار لرستانی در واکنش به منتقدان خود و کسانی که حرف و حدیث‌هایی درباره تغییر جنسیت او دارند، یک استوری منتشر کرد.

خبرملت: مازیار لرستانی با نام قبلی شهره لرستانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است. مازیار لرستانی تیرماه سال 1401 اعلام کرد که با انجام پروسه تطبیق جنسیت می‌خواهد با هویتی مردانه شناخته شود. مازیار لرستانی می‌گوید 56 سال در زندان تن اسیر بوده است. مازیار لرستانی پس از تطبیق جنسیت می‌خواهد بار دیگر فعالیت‌های هنری را از سر بگیرد. مازیار لرستانی اخیرا تولد 57 سالگی خود را جشن گرفت.

مازیار لرستانی در واکنش به منتقدان خود و کسانی که حرف و حدیث‌هایی درباره تغییر جنسیت او دارند، یک استوری منتشر کرد. 

مازیار لرستانی این استوری را در واکنش به برخی شایعات مبنی بر پشیمانی او از تطبیق جنسیت منتشر کرده است. برخی رسانه‌ها نوشته بودند که مازیار لرستانی از مرد شدن پشیمان شده و می‌خواهد دوباره زن شود؛ شایعه‌ای عجیب که از همان ابتدا معلوم بود صحت ندارد.

 

 

مازیار لرستانی شناسنامه جدید گرفت

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که شناسنامه و هویت قانونی و شرعی و عرفی‌اش تأیید شده است و به‌زودی به بازیگری بر خواهد گشت.

او ابراز امیدواری کرد که بتواند با ارائه کارهای هنری‌اش به آگاهی‌بخشی و شاد کردن دل مردم و فضای عمومی جامعه بپردازد.

لرستانی همچنین تأکید کرد: هیچ وقت قصد نداشتم کشورم را ترک کنم، ایران را دوست دارم و تا پای جان برای شادی مردمش و بودنم در این کشور تلاش می‌کنم.

این بازیگر میان صحبت‌هایش این نکته را هم مطرح کرد: امیدوارم راه‌ها باز شود و به صحنه بازیگری برگردم اگرچه نویدش را دوستان وزارت ارشاد داده‌اند که من کار کنم.

چندی پیش او یک فیلم سینمایی تحت عنوان «رهایی از شاوشنک» را ویژه نابینایان، توضیح‌دار کرد.

بارها درباره این بازیگر سینما و تلویزیون شایعات و حواشی‌ای ایجاد شد؛ درست چند روز بعد از اعلام رسمی خبر تغییر هویت او، شایعاتی از بایگانی شدن آثارش در تلویزیون مطرح شد که در جریان پیگیری‌های صورت‌گرفته از تلویزیون مشخص شد که این اخبار از اساس کذب است و تصمیمی برای بایگانی شدن آثار لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.

اتفاقاً در همان زمان شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» را با نقش‌آفرینی او روی آنتن داشت، حتی چند روز گذشته فیلم «حلقه‌های ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون هم از شبکه نمایش پخش شد.

 

گلایه مازیار لرستانی از آنچه بر او گذشت

۲۲ تیر ۱۴۰۱ بود که شهره لرستانی از انجام عمل تطبیق جنسیت خبر داد و گفت نام مازیار را برای خود برگزیده‌ است. او اکنون با انتشار عکسی تازه‌ای از خود از سالی گفته است که در آن از فقر فرهنگی آماج کلام تلخ و راه‌های بسته قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، شهره لرستانی، بازیگر شناخته‌شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایران که ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از انجام عمل تطبیق جنسیت خبر داد و گفت نام مازیار را برای خود برگزیده‌ است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«خوش عالمی است، نیستی... که هرجا ایستی هیچکس از تو نپرسد کیستی؟ یک سال تلخ بر من و ما گذشت و با سیلی شرافت و اصالت، صورت‌هامان را سرخ نگه داشتیم... این منم... آماج کلام تلخ و راه‌های بسته، از فقر فرهنگی... اما پس از گذار از آتش روزگاران... بیدار و مصمم چرا که رسم دیرینه چنین است: بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر.»

 

واکنش مازیار لرستانی به شایعه ازدواجش

بازیگر و کارگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون، این روزها مراحل قانونی و حقوقیِ تغییر هویتش را می‌گذراند اما یک اتفاق قدری این مسیر را برای او سخت کرده است. مازیار لرستانی به خبرنگار تسنیم می‌گوید: "رفتار برخی از همکاران خانم در فضای مجازی باعث شده است سوءتفاهم‌هایی ایجاد شود. من قویاً هرگونه ازدواج و رابطه‌ای را تکذیب می‌کنم؛ دوستان با این شایعه‌پراکنی‌ها بیشتر به‌دنبال آن‌اند خودشان را نشان دهند."

او ضمن گلایه نسبت به انتشار خبرهای زرد و رفتارهای دم‌دستی و سطحی برخی در فضای مجازی، برای پیگیری این اتفاق نیز به مراجع ذی‌ربط در پلیس فتا مراجعه کرده است.

درست چند روز بعد از اعلام رسمی خبر تغییر هویت او، شایعاتی از بایگانی شدن آثارش در تلویزیون مطرح شد که در جریان پیگیری‌های صورت‌گرفته از تلویزیون مشخص شد که این اخبار از اساس کذب است و تصمیمی برای بایگانی شدن آثار لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.

 

اتفاقاً در همان زمان شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» را با نقش‌آفرینی او روی آنتن داشت، حتی چند روز گذشته فیلم «حلقه‌های ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون هم از شبکه نمایش پخش شد.

حتی زمزمه‌های حضور او در فضای هنر هفتم هم مطرح است. او چندی پیش درباره بازگشتش به سینما و تلویزیون با هویت جدید گفته بود: هیچ ممنوعیت و منع قانونی برای ادامه کار ندارم و منتظر احراز قانونی هویت جدید هستم و به‌محض گرفتن مجوز، ان‌شاءالله دوباره کار خواهم کرد، هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied