شمانیوز
شما نیوز

بیژن مرتضوی و همسرش | اجرای بیژن مرتضوی و همسرش | اجرای بیژن مرتضوی و همسر مرحومش

اجرای آهنگ بسیار احساسی توسط بیژن مرتضوی و همسر مرحومش | اجرایشان اشکتان را در میاورد!

در ادامه اجرای بیژن مرتضوی و همسرش که به تازگی بعد از عمل جراحی دیگر بهوش نیامد و دار فانی را وداع گفت، را ببینید. اجرای بیژن مرتضوی و همسرش با موزیک کوچه لر را ببینید.

اجرای آهنگ بسیار احساسی توسط بیژن مرتضوی و همسر مرحومش | اجرایشان اشکتان را در میاورد!

به گزارش ورنداز :

اجرای بیژن مرتضوی و همسرش

در ادامه اجرای بیژن مرتضوی و همسرش که به تازگی بعد از عمل جراحی دیگر بهوش نیامد و دار فانی را وداع گفت، را ببینید. اجرای بیژن مرتضوی و همسرش با موزیک کوچه لر را ببینید.

بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل، نوازنده ویولن و خواننده است.

فارغ التحصیل دکترای موسیقی از دانشگاه ساوت همپتون انگلستان می باشد که در ۱۴ سالگی اولین کنسرت خود را برگزار کرد و تجربه آهنگسازی هم دارد.

از بابل تا تهران

پس از تولد در یکی از توابع شهر بابل به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردند ، یک برادر بنام «فرهاد» و دو خواهر بنام های «آرزو» و «آذر» دارد.

ازدواج اول بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی اولین بار بعد از مهاجرت در آمریکا ازدواج کرد که ثمره آن پسری بنام پژمان می باشد ، با این حال این زندگی چندین سال بعد به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم بیژن مرتضوی

استاد برای بار دوم بصورت رسمی سال ۱۳۹۵ با دختری بنام ستاره سعیدی ازدواج کرد که اختلاف سنتی ۲۶ ساله این زوج مدتی در فضای مجازی حاشیه ساز بود.

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی روز ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در شهر تهران به دنیا آمد و در مدرسه حلی تحصیل کرد سپس وارد دانشگاه شد و لیسانس خود را در رشته مدیریت گرفت.

او در زمان حضور خود در ایران به عنوان خبرنگار پارلمانی در ایران نیوز و برنا فعالیت می کرد و گاهی نیز از سوی رسانه خود به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می رفت تا سخنان وزرای دولت احمدی نژاد را پوشش دهد.

در نهایت مسیر مهاجرت را انتخاب کرد و به شهر لس آنجلس آمریکا نقل مکان نمود و مقطعی وارد عرصه فیلمبرداری و کارگردانی کلیپ ویدیو مشغول شد.

فوت همسر

متاسفانه روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ خانم ستاره سعیدی همسر آقای بیژن مرتضوی بعد از از ۱۰ روز از عمل جراحی جهت ترمیم پارگی رگ مغزی دار فانی را وداع گفت.

او پس از عمل جراحی دیگر بهوش نیامد و بخاطر آسیب دیدگی مغزی امکان احیای وی میسر نشد و در سن ۴۱ سالگی به جهت مرگ مغزی، فوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied