شمانیوز
شما نیوز

پریناز ایزدیار | عکس پریناز ایزدیار | همسر پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار قل دومش را پیدا کرد! | شباهت جالب پریناز ایزدیار به ستاره سینمای ترکیه

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار قل دومش را پیدا کرد! | شباهت جالب پریناز ایزدیار به ستاره سینمای ترکیه

خبرملت: پریناز ایزدیار از چهره های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است. تازه ترین خبر درباره پریناز ایزدیار را در ادامه بخوانید.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینماهای این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آن‌ها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

پریناز ایزدیار عمل زیبایی انجام داده؟

تصویری از پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده که مربوط به سالها قبل است. برخی سایتها با استناد به این عکس معتقدند که پریناز ایزدیار چند عمل زیبایی انجام داده است.

تصویر مذکور را در ادامه ببینید و قضاوت با شما. آیا واقعا خانم پریناز ایزدیار عمل زیبایی انجام داده است؟

متفاوت ترین عکس پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار، بازیگر ۳۷ ساله ایرانی، به واسطه داشتن چشم و ابروی مشکی و موهای زیبایش، چهره‌ای کاملا شرقی داشته و از این نظر یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌ها است. بر اساس گزارش سایت چی بپوشم، در تصویری که به تازگی از پریناز ایزدیار دست به دست می‌شود و به نظر می‌رسد یکی دیگر از محصولات هوش مصنوعی باشد، این بازیگر با موهای هایلایت‌شده و روشنی دیده می‌شود.

بسیاری از مخاطبان و هواداران این بازیگر معتقد بوده‌اند که او با موهای مشکی خیلی زیباتر است.

دلخوری پریناز ایزدیار از مردم

پریناز ایزدیار با انتشار یک استوری از مردمی که در ایام عید ماهی قرمز خریداری کردند، انتقاد کرد و مردم را مسئول مرگ میلیون‌ها ماهی دانست.

بازیگر فیلم «ابد و یک روز» و «شهرزاد» نوشت: در این ۱۳ روز عید مرگ میلیون‌ها ماهی قرمز فقط و فقط تقصیر کسانی است که خریدند.

چرا پریناز ایزدیار همیشه غمگین است؟

پریناز ایزدیار از بازیگران پرکار این دوره از جشنواره فیلم فجر است. او در روز پنجم جشنواره هم با فیلم "مغز استخوان" روی پرده سینمای رسانه ظاهر شد. او در نشست خبری پس از فیلم هم حضور داشت.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های بسیاری از نقش‌های ایزدیار مغموم بودن آن‌ها است. این موضوع پرسشی بود که ایزدیار دلیل آن را فضای غالب بر سینمای ایران دانست و درباره‌اش گفت: "وقتی فیلمنامه را می‌خوانی و قصه‌اش را دوست داری. باید بر اساس آنچه که در فیلمنامه آمده است، پیش بروی. اینجا بهتر است بپرسیم چرا تنوع ژانر نداریم یا چرا فیلمنامه‌های دیگری نوشته نمی‌شوند یا چرا نقش‌های دیگری پیشنهاد نمی‌شود."

او البته درباره "مغز استخوان" اذعان کرد که فیلمنامه و نقشش را بسیار دوست داشت و سعی کرد که نقشش را به بهترین شکل ایفا کند.

واکنش پریناز ایزدیار به تغییر چهره‌اش

پریناز ایزدیار با ارائه توضیحاتی درباره علل تغییر چهره‌اش، از کامنت‌های بی‌ربطی که برخی از کاربران در زیر پست‌های مربوط به فیلم «سرخپوست» می‌گذارند، انتقاد کرد.

ایزدیار که این روزها به بهانه اکران فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی در سینماهای مختلف حضور پیدا می‌کند، به کامنت یکی از مخاطبنش درباره تغییر چهره‌اش پاسخ داد و بابت صحبت درباره مسایل نامرتبط با این فیلم انتقاد کرد.

البته به نظر می‌رسد که سبک و سیاق کامنت‌ها موجب نارضایتی او شد، چرا که پس از مدتی کامنت‌های این پست را بست.

جشن تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت

پریناز ایزدیار، بازیگر مشهور سینما تولد ۳۷ سالگی خود را در طبیعتی دنج جشن گرفت.

او تصاویری از خود منتشر کرد و نوشت: «یک سال دیگه هم گذشت». پوشش جالب این بازیگر مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایزدیار در سریال‌هایی نظیر "شهرزاد" و "زمانه" و در فیلم‌هایی همچون "ابدو یک روز"، "متری شیش و نیم" و "سرخپوست" ایفای نقش کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied