شمانیوز
شما نیوز

قیمت پژو 207 | قیمت پژو 206 | قیمت پژو پارس

دنده معکوس قیمت پژو 207 و 206 شروع شد | پراید 310 میلیون شد | ارزانترین خودرو داخلی گران شد | قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو امروز 30 شهریور

افت قیمت به صورت محسوس در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد و تعداد محدودی از آن‌ها، ثابت یا افزایش جزئی را تجربه می‌کنند.

دنده معکوس قیمت پژو 207 و 206 شروع شد | پراید 310 میلیون شد | ارزانترین خودرو داخلی گران شد | قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو امروز 30 شهریور

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز 30 شهریور 1402 نیز ارزان‌تر از روز گذشته معامله می‌شود. افت قیمت به صورت محسوس در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد و تعداد محدودی از آن‌ها، ثابت یا افزایش جزئی را تجربه می‌کنند.

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز | بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد. بررسی وضعیت قیمت خودرو، امروز، چهارشنبه، 29 شهریور 1402، نشان می‌دهد که همچنان رکود ...

افت قیمت خودرو در روزهای گذشته می‌تواند به دلیل ثبات نرخ دلار در بازار آزاد و همچنین افزایش پیوسته قیمت‌ها پیش از آن باشد؛ اما نرخ دلار در روز گذشته، دوباره از کانال 50 هزار تومانی فاصله گرفت و نزدیکی 49 هزار تومان ساکن شد. همین افت جزئی نرخ دلار در کنار کمبود تقاضا در بازار، می‌تواند دلیل محکمی بر افت قیمت امروز باشد.

زندگی رنگی به نقل از خبرآنلاین| آگاهی از ویژگی‌ها و قیمت خودرو دو عامل مهمی است که می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی برای خرید خودرو مؤثر باشد. از آنجائیکه افراد براساس ...

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت کاهشی را تجربه می‌کند.

زندگی رنگی به نقل از اعتمادآنلاین| بعد ۴ ماه از اولین پیش‌فروش اطلس G حالا مشتریان آن متوجه شدند که منهای احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات باید برای محصول جدید ...

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب موارد، کاهش‌های چند میلیون تومانی دارند.

پراید 131 با مدل 1399 ارزان‌ترین خودروی بازار به شمار می‌رود که پس از هفته‌ها دچار تغییر قیمت شده و با افت پنج میلیون تومانی، به قیمت 310 میلیون تومان رسید.

کوییک S دنده‌ای یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های تولید داخلی بوده که با افزایش قیمت جزئی همراه است. این خودرو تنها سه میلیون تومان گران‌تر شده و با نرخ 342 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 نیز تغییر قیمتی از چند هفته گذشته نداشت؛ اما امروز پنج میلیون تومان ارزان‌تر شده و در کانال 470 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 207i دنده دستی رکورددار افت قیمت در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود که 9 میلیون تومان کاهش دارد و با قیمت 611 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودرو در بازار مونتاژی‌ها از تغییرات محدودتری نسبت به داخلی‌های بازار برخوردار است.

چری آریزو 5 توربوشارژ جدید یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو بوده که با افت 10 میلیون تومانی، با قیمت یک میلیارد و 120 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 اتوماتیک کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو محسوب می‌شود که 10 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته شده و به نرخ یک میلیارد و 210 میلیون تومان رسیده است.

جک S5 نیوفیس از کراس‌اوورهای محبوب کرمان موتور به شمار می‌رود که رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی‌هاست و 20 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته، با نرخ یک میلیارد و 360 میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو 7 پرو کراس‌اوور نه‌چندان ارزان قیمت مدیران خودرو نیز از این قافله عقب نماند و با افت جزئی پنج میلیون تومانی، به قیمت یک میلیارد و 620 میلیون تومان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied