شمانیوز
شما نیوز

قیمت امروز خودرو | قیمت خودرو 3 مهر

بازار خودرو منتظر خبر دلار | قیمت پژو۲۰۶ ارزانترین هاچ بک ایران خودرو | ریزش 7 میلیونی پژو 207 و گرانی 4 میلیونی پژو پارس | قیمت امروز 3 مهر محصولات ایران خودرو و سایپا

تمامی خودروهای بازار، چه داخلی و چه مونتاژی در ساعات ابتدایی روز، وضعیت آرام و بی‌تلاطمی را سپری می‌کند.

بازار خودرو منتظر خبر دلار | قیمت پژو۲۰۶ ارزانترین هاچ بک ایران خودرو | ریزش 7 میلیونی پژو 207 و گرانی 4 میلیونی پژو پارس | قیمت امروز 3 مهر محصولات ایران خودرو و سایپا

زندگی رنگی به قل از تجارت نیوز | قیمت خودرو امروز 3 مهر 1402 و در ساعات ابتدایی روز، وضعیت آرام و بی‌تلاطمی را سپری می‌کند. تقریباً تمامی خودروهای بازار، چه داخلی و چه مونتاژی، بدون تغییر نسبت به روز گذشته در حال معامله هستند؛ اما احتمال دارد که با رسیدن به ساعات پایانی روز، بازار شاهد تغییرات جزئی قیمت در برخی از محصولات باشد.

زندگی رنگی به نقل از تیتر کوتاه | از سرگیری روابط دیپلماتیک ایران و عربستان و تصویب لایحه واردات خودروهای کارکرده توسط مجلس، باعث شد تا برخی از گمانه‌زنی‌ها به ...

دلیل اصلی ثبات در بازار خودرو، ثبات نسبی نرخ ارز، طلا و سایر بازارهای داخلی بوده قیمت خودرو نیز همبستگی بسیاری با این بازارها دارد؛ اما باید توجه داشت که نبود تقاضای موثر در بازار خودرو، یکی دیگر از دلایل ثبات آن بوده و اگر واردات خودرو زودتر عملی نشود، امکان افزایش تقاضا و تغییر روند وجود خواهد داشت.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت باثباتی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

امروز قیمت خودروهای داخلی هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

پراید ۱۳۱ به عنوان ارزان‌ترین خودروی سایپا، پس از افت پنج میلیون تومانی در روز گذشته، هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرده و تا این لحظه با قیمت نهایی 310 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که قدرتمندترین سدان سایپا به شمار می‌رود، در بازار آزاد امروز ثابت ماند و با نرخ 585 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو در بازار آزاد امروز بدون هیچ‌گونه تغییری با قیمت نهایی 470 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های نسبتاً محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از چند هفته گذشته، در محدوده 580 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو امروز بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته و با نرخ 575 میلیون تومان درحال معامله است.

پژو پارس LX TU5 نسبت به آخرین روزهای شهریور 4 میلیون گران شد به 628 رسید اما پژو 207 دنده ای 7 میلیون ارزان شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار مونتاژی‌ها نیز خبری از تغییر قیمت خودرو به چشم نمی‌خورد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای کراس‌اوور پرفروش مدیران خودرو در بازار آزاد امروز هیچ‌گونه نوسان قیمتی را تجربه نکرد و با نرخ 705 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

جک S۵ نیوفیس محبوب‌ترین کراس‌اوور چینی کرمان موتور در بازار امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 340 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک کراس‌اوور میدسایز ایران خودرو به شمار می‌رود که در بازار آزاد امروز بدون هیچ تغییری، با قیمت نهایی یک میلیارد و 210 میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو 7 پرو کراس‌اوور گران قیمت مدیران خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و 615 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

ثبات نرخ ارز در کنار رکود سایر بازارهای داخلی، یکی از مهم‌ترین عوامل ثبات در بازار خودرو است؛ اما باید توجه داشت که رکود همه بازارها به دلیل کاهش تقاضا بوده و هرگاه خبری موجب تشدید تقاضا در بازار شود، می‌تواند قیمت خودرو را فوراً تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین دولت باید واردات خودرو را تسریع کرده و با افزایش عرضه خودرو، تقاضای احتمالی آینده را پاسخ‌گو باشد. البته باتوجه به اینکه نرخ ارز و میزان تقاضای بازار تغییرات چشم‌گیری ندارد، احتمال تغییر قیمت خودرو در روزهای آینده کمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied