شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون | همسر سردار آزمون | دختر سردار آزمون

سردار آزمون دختردار شد | نام جالب فرزند سردار آزمون +عکس

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه رم ایتالیا، پدر شد.

سردار آزمون دختردار شد | نام جالب فرزند سردار آزمون +عکس

رصد: سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است. سردار آزمون سابقه بازی در لیگ‌های آلمان و روسیه را در کارنامه خود دارد. سردار آزمون هم‌اکنون در باشگاه آث رم ایتالیا بازی می کند. سردار آزمون با آناهیتا کریمی ازدواج کرده است. جدیدترین اخبار درباره سردار آزمون را در رصد نیوز بخوانید.

توییتر باشگاه رم خبر داد که مهاجم ایرانی این تیم پرطرفدار صاحب دختری شده که اسمش نواست.

در این توییت آمده: تبریک به سردار آزمون و همسرش بابت تولد دخترشان، نوا!

سردار آزمون ستاره محبوب فوتبال ایران که در ماه‌های گذشته، همه فعالیت‌هایش تحت‌الشعاع به دنیا آمدن اولین فرزندش قرار داشت، حالا با آمدن این نور تازه در زندگی، دوران جدیدی را آغاز خواهد کرد.

سردار که پیش از آغاز فصل جدید گفتگویی مفصل با آنتن داشت، در این مصاحبه بارها نشان داد از اینکه قرار است پدر شود، بسیار هیجان‌زده است و تاکید کرد که قطعا با تولد دخترش، شرایط زندگی او تغییر خواهد کرد.

برای سردار و خانواده‌اش آرزوی شادی همیشگی داریم.

ازدواج سردار آزمون با آناهیتا کریمی

سردار آزمون در سال 1398 و در سن 25 سالگی با دختری به نام آناهیتا کریمی نامزد کرد؛ همسر سردار آزمون متولد اواخر دهه 70 است و به فعالیت در رشته مدلینگ و زیبایی می پردازد. البته چندی قبل از ازدواج در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره ازدواجش گفت در شرف ازدواج است و چندی بعد در صفحه اینستاگرامش عکسی از همسر خود را منتشر کرد و طرفداران برایش کامنت تبریک گذاشتند. آناهیتا کریمی برعکس همسر مهدی قایدی یا دیگر همسران افراد معروف هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارد و صفحه خاصی هم در هیچ فضای مجازی ندارد. همسر آزمون به دور از تمام حواشی دنیای سلبریتی ها زندگی می‌کند و عکس های او در کنار سردار آزمون توسط برخی صفحات مجازی منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied