شمانیوز
شما نیوز

نفیسه روشن | عکس نفیسه روشن | همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن همه را مات کرد | لباس عجیب و غریب نفیسه روشن در جشن حافظ

نفسیه روشن شاید هنوز با خودش فکر می کند چه شد که تصمیم گرفت این لباس را در جشن حافظ بپوشد!

نفیسه روشن همه را مات کرد | لباس عجیب و غریب نفیسه روشن در جشن حافظ

نفیسه روشن از جمله بازیگرانی است که در سال‌های اخیر همواره حواشی مختلفی پیرامون او ایجاد شده است. نفیسه روشن به جز بازیگری، در عرصه مدلینگ هم فعال است. نفیسه روشن یکبار طلاق گرفته و مجددا ازدواج کرده است. نفیسه روشن گاهی با انتشار پست یا استوری از برخی اتفاقات اجتماعی در جامعه انتقاد می‌کند. تازه ترین خبر از نفیسه روشن را در ادامه بخوانید.

جشن حافظ از جشن‌های مهم سینما و تلویزیون ایران است که همچون تمامی جشنواره‌های این چنینی، محلی برای عرض اندام سلبریتی‌ها با استایل‌ها و لباس‌هایشان نیز محسوب می‌شود.

بازیگران معمولا با استایل های خاصی در این جشن حضور پید می کنند. لباس هایی که می پوشند تا مدتها مورد نقد قرار می گیرند. یکی از عجیب ترین لباسها در این جشن را نفسیه روشن پوشیده است.

نفسیه روشن شاید هنوز با خودش فکر می کند چه شد که تصمیم گرفت این لباس را در جشن حافظ بپوشد!

nafiseh_rousggghan_87

 

4886122_717

تغییر چهره نفیسه روشن 

اکران مردمی فیلم «پرونده باز است» به کارگردانی زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در حالی برگزار شد که تغییر چهره نفیسه روشن در این مراسم مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد چهره خانم نفیسه روشن با استفاده از بوتاکس دچار تغییر زیاد شده است.

IMG_20230804_140818_767

-5939629369242792365_121

IMG_20230804_140827_085

IMG_20230804_140832_079

نفیسه روشن عمل زیبایی انجام داده؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به شایعات مبنی بر عمل جراحی زیبایی که اخیرا دامن‌گیر این بازیگر شده بود خاتمه داد. روشن در این پست با لحنی گلایه‌مند صحبت می‌کند و از مخاطبان خود می‌خواهد گول کسی را نخورند و فقط زندگی کنند. 

گفتنی است؛ نفیسه روشن با عکس‌های اخیری که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر انجام عمل جراحی زیبایی شده است. در ادامه متن کامل منتشر شده در این پست را می‌خوانید:

«دوستان عزیز سلام

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!! که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!! اسم نمیارم علنی چون ابروش میره!!!

ولی به عزیزانم خواهم گفت...فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به جادو ایمان بیارم، نکنید...چون شرش زندگیتونو سیاه می‌کنه! فقط این اتفاق ها برای من خود خوری داشت..........چون ایمان دارم به چوب خدا،،،،گول هیچ کسی را نخورید. زندگی کنید...

در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفین است که امیدوارم خدا حلالشان کند چون من که حلالشان نمی‌کنم.»

نفیسه روشن

نفیسه روشن به همسر سابقش بازگشت

نفیسه روشن با انتشار یک استوری اینستاگرامی به طور تلویحی از بازگشت عشق سابقش خبر داد.

این بازیگر نوشت: «پیر شدم در انتظارش، در پیچ  و خم تهمت ها و دروغ ها و سکوتم و صبوریم تمام شد... بر قلب و روحم. در انتظار وصالش، در انتظار چشم هایش، در انتظار موج موهایش، پیر شدم توی 4 سال چشم انتظاری، آمد... قدمش بر قلب مبارک خودم باد»

111

زندگی نفیسه روشن بسیار رمزآلود شده است. این بازیگر چند سال قبل از همسرش جدا شد و بعد دوباره از ازدواج خود خبر داد. 

روشن که در ایام اربعین ۱۴۰۰ به کربلا سفر کرده بود، پس از بازگشت به کشور، با انتشار تصاویری از جمله عکسی از حلقه ی ازدواج خود از ازدواج دوباره اش خبر داد.

روشن این تصاویر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

1

گلایه نفیسه روشن از مشکلات معیشتی مردم

نفیسه روشن درباره اشاره فیلم وانتافه به مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: متاسفانه در شرایطی هستیم که فضای نقد و گفتگو درباره مشکلات جدی معیشتی مردم وجود ندارد و خیلی اوقات حرف ها و اعتراضات به حق مردم به این مشکلات اساساً شنیده نمی شود. در چنین شرایطی فیلمی مانند وانتافه یا آثار نمایشی و تئاتر و... می توانند صدای مردم باشند برای شنیدن شدن این اعتراضات و نقدها. مردم حرف دلشان را در چنین کارهایی می بینند و همراه آن می شوند.

وی ادامه داد: اصلاً هنر تنها چیزی است که می تواند بین سیاست و مردم صلح و آشتی ایجاد بکند. هنر می تواند فراتر از مرزها مردم را به آرامش دعوت بکند و با ایجاد فضای گفتگو جوامع را به سمت و سوی آشتی سوق بدهد. و امیدوارم که وانتافه هم روایتی دلنشین باشد که مردم با طنز آن ارتباط برقرار کنند و حرف دل شان را در آن شنیده باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied