شمانیوز
شما نیوز

بهرام افشاری | عکس بهرام افشاری | قد بهرام افشاری

بهرام افشاری را به ورزشگاه آزادی راه ندادند! | علت برخورد عجیب با بهرام افشاری چه بود؟ +ویدئو

بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت موفق نشد وارد ورزشگاه آزادی شود.

بهرام افشاری را به ورزشگاه آزادی راه ندادند! | علت برخورد عجیب با بهرام افشاری چه بود؟ +ویدئو

بهرام افشاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. بهرام افشاری در تئاتر درخشید و به یک چهره هنری شناخته شده تبدیل شد. اما اوج موفقیت بهرام افشاری در سریال پایتخت با ایفای نقش بهتاش بود که باعث شد جمعیت گسترده ای از مردم ایران او را بشناسند. بهرام افشاری این روزها فیلم فسیل را روی پرده دارد که پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شده است.

تازه ترین خبر درباره بهرام افشاری این است که این بازیگر امشب موفق به ورود به ورزشگاه آزادی نشده است!

سایت فوتبالی اعلام کرد بهرام افشاری که در سریال پایتخت دروازه‌بان نساجی بود، اجازه ورود به جایگاه ویژه را دریافت نکرد و آزادی را ترک کرد.

بهرام افشاری به خاطر استقلال رباط داد!

بهرام افشاری بازیگرسینما و تلویزیون که از مدت‌ها قبل استقلالی بودنش را اعلام کرده در این تمرین پیراهن استقلال را بر تن کرد و در فاصله یک هفته مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر دقایقی را در کنار بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت. در این تمرین بهرام افشاری هنرمند استقلالی و محبوب در کمپ حجازی حاضر شد و بعد از هماهنگی با جواد نکونام سرمربی تیم در تمرین حضور یافت و پا به توپ شد. جالب است بدانید این بازیگر استقلالی بعد از هماهنگی‌های ابتدایی و با دعوت نکونام به تمرین استقلال رفته و این بار برخلاف آنچه که در سریال پایتخت بازی کرده بود، به جای قرار گرفتن در درون دروازه، با پوشیدن پیراهن شماره 4 استقلال در میانه زمین با استقلالی‌ها به تمرین پرداخت. 

هنرپیشه نقش اول فیلم سینمایی فسیل که تا امروز با فروش 224 میلیاردی رکورددار فروش در تاریخ سینمای ایران است 2 سال پیش در چنین روزهایی در جریان برگزاری یک تورنمنت در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی درحالی‌که تیم هنرمندان را در خط حمله همراهی می‌کرد دچار پارگی رباط صلیبی شد و مدتی بعد پای خود را به تیغ جراحان سپرد. او در این تورنمنت در دیدار با پرسپولیس درحالی‌که مقابل این تیم گلزنی کرده بود و در شبی که عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داده بود، رباط صلیبی پاره کرد. 

بهرام افشاری و جواد نکونام

این بازیگر سینما بعد از عمل جراحی و با بهبود وضعیت خود در تمرین عصر جمعه استقلالی‌ها حاضر شد و دقایقی در کنار آنها به تمرین پرداخت. در این خصوص خبرنگار «فرهیختگان» سعی کرد تا دقایقی با این چهره سرشناس سینمای ایران به گفت‌وگو بنشیند اما از آنجایی که وی مشغول گریم در کار جدیدش بود فرصت زیادی برای این گفت‌وگو پیدا نکرد و فقط به چند جمله اکتفا کرد. وی در ابتدا درخصوص حضورش در تمرین گفت: «رفتم تمرین را از نزدیک ببینم اما آقا جواد لطف کرد و از من خواست تا پیراهن استقلال را بر تن کنم. برای من تجربه خوب و زیبایی بود. همیشه دوست داشتم تمرینات استقلال و بازیکنان این تیم را از نزدیک ببینم و این فرصت جمعه عصر برایم مهیا شد. به پوشیدن پیراهن استقلال افتخار می‌کنم. دیدار خوبی بود و دست‌شان درد نکند که این فرصت را فراهم کردند.» 

درباره آخرین وضعیت استقلال و روزهای دشوار این تیم همراه با بی‌پولی و بازیکنانی که برای تقویت تیم نکونام هنوز جذب استقلال نشده‌اند، گفت: «می‌خواهم در این خصوص دلنوشته‌ای را در صفحه خودم منتشر کنم و به‌زودی این کار را خواهم کرد. الان فرصتی زیادی برای صحبت ندارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied