شمانیوز
شما نیوز

نیلوفر پارسا | عکس نیلوفر پارسا | نیلوفر پارسا و همسرش

نیلوفر پارسا عکسهای عروسی اش را منتشر کرد | رونمایی نیلوفر پارسا از همسر دومش

بازیگر سریال آوای باران در سالگرد ازدواجش عکس‌های جدیدی از لباس عروس خود منتشر کرد.

نیلوفر پارسا عکسهای عروسی اش را منتشر کرد | رونمایی نیلوفر پارسا از همسر دومش

نیلوفر پارسا از بازیگرانی است که در سالهای اخیر به شهرت رسیده است. عمده شهرت نیلوفر پارسا به خاطر بازی در سریال آوای باران است. نیلوفر پارسا در سریال آوای باران نقش بیتا را بازی کرد. نیلوفر پارسا برای بار دوم ازدواج کرده است. نیلوفر پارسا به تازگی عکسهای ازدواجش را منتشر کرده است.

نیلوفر پارسا، مدل و بازیگر مشهوری که او را با نقش بیتا در سریال «آوای باران» به یاد می‌آوریم؛ در سالگرد ازدواجش عکس‌های جدیدی از لباس عروس خود منتشر کرد. به نوشته سایت چی بپوشم، این لباس عروس ساده، شیک و تحسین برانگیز او مدل ماهی دنباله‌دار بود که آستین‌هایی گیپور داشت.

نیلوفر لباسی را انتخاب کرد که کاملا متناسب با اندامش بوده و بر تنش نقش بسته‌‌بود. مدل تور او به گونه‌ای بود که از دنباله لباسش بلندتر شده و جلوه‌ای زیبا به استایلش داده‌بود.

آرایش طبیعی و نود و مدل موی شینیون ساده هم از انتخاب‌های به‌جای پارسا به شمار می‌رفتند. همچنین نیلوفر از حداقل اکسسوری‌ها استفاده کرده‌بود که همین منجر به حفظ سادگی و جذابیت استایلش شد؛ شما هم موافقید؟

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد ۲۷ فروردین ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانسی رشته مهندسی IT (فناوری اطلاعات) است که از تئاتر شروع و با سریال «آوای باران» در نقش بیتا مشهور شد و حالا کار موسیقی هم می کند

او می‌گوید: من از دوران کودکی شیفته بازیگری بودم که شاید بخشی از این موضوع بخاطر یکی از دوستان پدرم بود که بازیگر توانا و از لحاظ اخلاقی هم فرد وارسته ای بود. هیچ وقت یادم نمی رود وقتی ۷ ساله بودم اولین بار به خانواده گفتم می خواهم بازیگر شوم، انگار از همان ابتدا تصمیمم را برای ورود به این رشته گرفته بودم.

این بازیگر می گوید: در زمان دبیرستان گفتم که می خواهم بازیگر بخوانم اما پدرم می گفت که مهندسی بخوان تا ساپورتت کنمو من IT قبول شدم و با رضایت پدرم در کلاس های بازیگری آقای امین تارخ ثبت نام کردم، از آن زمان پدر و مادر نه تنها مانع نشدند بلکه تشویق هم کردند.

نیلوفر پارسا

پس از کلاس های بازیگری ام که ۶ سال طول کشید تصمیم گرفتم در زمینه تست تصویری، هوشیارانه عمل کنم و در هر کاری حضور پیدا نکنم

تنها در یک ایپزود سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی کردم تا اینکه از تست آقای سهیلی برای سریال جدیدش مطلع شدم و به دفتر ایشان رفتم.

بعد از تست یک ماه طول کشید تا به من جواب قطعی بدهد در نهایت سال ۱۳۹۲ با نقش بیتا در سریال «آوای باران» که شخصیت خاکستری دارد جلوی دوربین رفتم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied